lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2009 (3)
Rujan 2009 (5)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi Off/On


dizajn by::sve free za blog

Ovdje cu pisati blog o svemu i nadam se da ce biti puno komova...zelim vam dobru zabawu...

Koji ste vi po redu posjetitelj:

link to ecommerce web design guide
ecommerce web design companies


Moj banner...ako zelite staviti moj banner na vas blog samo kopirate html kod ispod bannera i zaljepite ga kamo zelite u blogeditor...







Ewo i nekih slikica...

myspace comments



myspace layouts images



myspace layouts



free myspace layouts



myspace layouts




Nesto o meni..


-ime: Vito

-godine: 12

-spol: muški

-imam dwa bloga evo adresa: CP times i ovaj...

-to je sve kaj trebate znati o meni


dizajn by::sve free za blog

četvrtak, 25.06.2009.

...

evo ovaj post sam ostavio samo zato jer mi je zao brisati sedam komentara...:))))




| komentari (7) | print | # |

OPREZ NOVI POST...

Eyy svima...party ovo je vec 5 post...komentara nema ne znam koliko ali primjetio sam da vas je zadnja tema o izvanzemaljcima najviše zanimala...dugo sam razmišljao o kojoj temi da danas pišem i nakon dugog razmišljanja sjetio sam se kako bi bilo dobro pisati o necemu zanimljivome kao na primjer misterijima...i tako sam se odlucio da cu u ovome postu pisati o...

Bermudski trokut...

Područje bermudskog trokuta...
Image and video hosting by TinyPic

Ovo je uzeto i Wikipedije...

Bermudski trokut (također Đavolji trokut, Trokut smrti, Groblje Antlantskog oceana), naziv za morski trokut između Bermuda, Floride i otočića Portorika u Atlantskom oceanu. Bermudski trokut ima površinu oko 1140 kvadratnih kilometara.

Zapisi o nestajanju brodova se vode još od 15. stoljeća. Navodno je i sam Kristofor Kolumbo na svojoj plovidbi prema Novom svijetu opazio čudna svjetla iznad tog područja. Prema jednoj nepotvrđenoj statistici, u tom dijelu oceana do sada je nestalo 8.152 ljudi.

Teorije...

1. Prva teorija tvrdi da u Bermudskom trokutu nema nikakvih paranormalnih pojava koje izazivaju nestanke brodova.
2. Druga teorija govori o fizičkim silama nepoznatim znanosti, koje periodično stvaraju rupu na nebu, koja uvlači sve što joj se nađe na putu.
3. Treća teorija tiče se prirode vode u Sargaskom moru. Misli se da je za ove nestanke odgovorna neka nepoznata komponenta morske vode.
4. Četvrta teorija tvrdi da se u Bermudskom trokutu povremeno stvara vremenska rupa, kojom avioni ili brodovi putuju u prošlost ili budućnost.
5. Peta i najrealnija teorija govori o prirodnom isparavanju plinova iz podvodnih stijena koje stvara mjehure na površini koji mogu prevrnuti brod.
6. Šesta koja govori o tome da neobične sile utječu na aparate, kompase i dr.
7. Sedma teorija tvrdi da se u središtu Bermudskog trokuta nalazi izgubljeni grad Atlantida.

Događaji...

Jedan od prvih nestanaka u novom dobu je zabilježen 1918. godine kada je u svibnju nestao USS Cyclops, jedan od najvećih brodova tog doba.

Jedan od najvećih misterioznih nestanaka se dogodio prosinca 1945. godine kada je let broj 19, 5 najsuvremenijih vojnih aviona TBM Avenger sa 24 člana posade, nestalo na tom području. Nestao je i jedan od aviona koji su bili krenuli u potragu za njima.

1948. nestaje DC-3 sa 27 članova posade, a 1951. C-124 Globemaster sa 53 putnika. Jedan drugi nestanak, po službenim podacima desio se 1961. godine kada je nestao tanker Marine Sulfur Queen sa 39 osoba.

U proteklih 50 godina, na tom području su također nestali: Britanski transporter York 1952, mornarički Super Constellationa 1954, civilni teretni zrakoplov 1966, dva Stratotankera 1963. U tim nestancima živote je vjerojatno izgubilo više od 200 ljudi.

Nitko nije siguran što je tamo no ja mislim da je peta teorija istinita...ali i ako je kako onda nisu našli brodove i avione...njihove ostatke...gdje su...
nitko ne zna...ali svi ti misteriji će se jednom nadam se saznati...danas u svijetu ima mnogo pitanja na koja nitko ne može sa sigurnošču odgovoriti...


U komentarima pišite što želite da bude sljedeći post...koja vrsta djela...npr...znanost, misteriji, svakodnevni događaji...itd...

Za ovaj post se zahvaljujem
Google-u naravno,Tinypic-u, Wikipediji i Blog.hr-u

Komentirajte i zabavite se...nadam se da ćete napisati puno komentarasretan...

PoZzzzzzzZZZZZZZzZZzzZz...mahmahmahmah

By Vito





| komentari (17) | print | # |

subota, 20.06.2009.

Opet novi post...

Bok svima ja pišem još jedan novi post...


Jučer sam baš razmišljao postoje li izvanzemaljci ili ne...ja sam to sve htio saznati pa sam malo surfao po internetu...našao sam puno zanimljivosti...a pošto imam google earth to sam pronalazio i na njemu...našao sam jedno mjesto Area 51 gdje znanstvenici istražuju svemirce...no nažalost ništa ne žele otkriti...to sve što su otkrili znaju samo oni i Američka vlada...to mjesto je usred ničega u Naveda-i ali je strogo štičeno...imaju puno hangara aviona borbenih vojnika...nije moguće proći do tamo...pa evo vam nekih slika koje sam našao na google earth-u...

Area 51 područje:
Image and video hosting by TinyPic

Ovu sliku sam jedinu našao istinitu...prikazuje svemirski brod:
Image and video hosting by TinyPic

Na ovoj slici se vidi svemirski brod i još nešto što izgleda kao neka mala avionska pista...slike sam pronašao blizu Area-e 51:
Image and video hosting by TinyPic

I ako je zemlja nastala velikim praskom...nije moguće da je nastao samo jedan prasak...u svemiru se dogodilo više prasaka...to bi značilo da postoji više svijetova...možda su izvanzemaljci iz nekog tog drugog svijeta...mi nemamo valjda dobro razvijenu znanost pa još nismo otkrili druge svijetove a svemirci su valjda otkrili nas...isto tako nije dokazano da je svemir beskonačan možda negdje ima kraja samo što ga mi nismo našli jer nismo još išli tako duboko u svemir...ako postoji puno više svijetova i planeta mi ćemo po takome jednog dana živjeti sa izvanzemaljcima...možda ne postoje samo izvanzemaljci možda ima više vrsta živih bića...a pretpostavlja se da su Japanci nastali od mješanja ljudi i izvanzemaljaca...i kako je moguće da smo mi ljudi prije živjeli u špiljama a za nekoliko dana postali pametni i znali graditi piramide...piramide čovijek danas ne može napraviti...zbog toga se pretpostavlja i da su to izvanzemaljci gradili...moguće je da su to izvanzemaljci to radili za nas jer se mi nebismo mogli tako brzo razvijati i otkrivati nove stvari...

Za ovaj post zahvaljujem google earth-u, google-u i tinypic-u jer sam preko njih sve to našao i napravio...

PoZz do sljedećeg posta...

By Vito



| komentari (19) | print | # |

nedjelja, 14.06.2009.

Nowi post...

Eiii svima ewo napokon pisem jos jedan nowi post......wavecool

Danas je u cakovcu (na jugu) bilo proscenje...ludo sam se zabavio a i sreo sam puuuno prijatelja...na ringlispilu se moglo loviti medeka (teletabisa) a ko ga ulovi taj dobi besplatnu jos jednu voznju... na zalost ja sam medeka uspio samo zanjihati jer sam ga premalo udario....mlatnul sam ga samo po nogama (steta, mogel sam dobiti free voznju)...auteki normalnoo kao i uvijek uz punoooo zaletavanja...bilo je i stvari za malu djecu kao npr. mini ringlispil, neki tam helikopteri i tak...bilo je i puno standova ali jedino ne razmem kak im se da stajati tak dugo po toj vrucini...ahhh ljudi kak ljudi sve bi napravili za novacgreedy...a na zalost to proscenje nije bilo ni slicno ovome veeelikome lunaparku cry...Image and video hosting by TinyPic...no svejedno to nije jos cakovsko proscenje to je samo na jugu malo, u gradu će biti puno veće ali naravno ne veliko...jedva cekamsretan...
...jaaj kak je meni dosadno pod ovim praznicima nezz kaj da radimzujo...dosadno, dosadno, dosadno, dosadno, dosadno, dosadno...
DAJTE MOLIM VAS KOMAJTE PUNO JER DO SADA U PRETHODNIM POSTOVIMA AK IMA 2 ILI 3 KOMENTARA...komajteeeeeeeeee...thumbup

By- Vito

PoZz do sljedećeg posta....
partyfinomah



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 11.06.2009.

Pocetak bloga

Ewo ja pocinjem pisati blog i nadam se da ce imati puno posjetitelja i komowa...postove cu pisati dosta cesto i nadam se da cete se zabaviti ovdje...inace ja imam blog i o CP-u evo adrese KLIKNI



| komentari (5) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.