nedjelja, 02.03.2008. ♥

evo mene opet.... bilo mi dosadno pa sam odlucila malo pisati... u skoli je solidno ocjene mi nisu bas najbolje ali ni najgoresretan bitno ja da sam ja zadovoljna... a od ostalih stvari puno se toga dogodilo i loseg i dobrog... prvo: zaljubljena sam jos uvijek ali i brijem s deckima....belj na partyju od ekonomske je bilo savrseno bile smo ja i sara i ovi iz sg... bilo je PREJEBENO rofl..... a o losim stvarima mi se neda sad cu poslje ovog staviti slike od mene vale i sare malo smo se slikale u garazi..zubo i jos neke slike koje sam si tek sad prebacila na komp.... poz svima velika pusa
neda mi se vise pisati

SLIKICE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sara, Vale i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Opet nas tri

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Sarica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vale i ja

TO BI BILO TO NEDA MI SE VISE IDUCI CU PUT IH STAVITI VISE JER IH IMA PUNO....wave

♥ 10:56 ♥ komentari (15) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.