Da li sam ja princezica?


Šta napraviti kada morate raditi posao sa školovanim ljudima sa fakulteta koji nemaju najosnovnijeg kućnog odgoja? Kojima je vokabular na nivou lokalnih kvartovskih pijanaca koji danima piju mali pelin i sjede na pivskim gajbama ispred Dione?



Konkretno, trenutno sam jako zauzeta i razapeta na sto strana - što radi fakulteta i ispita, što radi posla kojeg moram raditi u suradnji sa studentima sa jednog drugog fakulteta.
Dakle, njih još nisam upoznala – trenutno smo u pregovaranjima preko maila što i kako, i kada ćemo se naći i upoznati.
Ja te ljude nikada prije vidjela u životu nisam, niti sam ih upoznala… i to ističem, jer ću vam sada pokazati kakve sam mailove dobila od njih.
Neću nikoga imenovati niti navesti sa kojeg su fakulteta, napomenut ću da su sa jednog od težih fakulteta. Ja sam ostala zgranuta nakon što sam pročitala mailove … da li sam ja mimoza? Možda živim ispod staklenog zvona, možda je ovo «cool» rječnik a da ja ni ne znam… ispravite me ako griješim.


Mail broj 1

...uglavnom mi smo vam preko tjedna 0-24 na faksu..pitajte si
prof. jedina smo profesija koja ne spava..NIKAD, i onda se ser*m na
insomničare...to su u biti samo onaničari.
od pon do četvrtka smo tamo od jutra do mraka (doslovno) ili radimo za
faks ili radimo za sebe (jer na faksu ne radimo kao dovoljno za sebe).
je**ga, ali tako je kako je. ergo predlažem da se nađemo
sutra aka (petak ujutro) ko' ne dođe cigan je!
i vidimo na sto liči taj vas zadatak, srokamo to što prije tako da ne
ostavimo to sra**e za kraj kad smo poslom preko glave, uglavnom
srokamo to pokupimo nagradu i seremo po drugima kao 50centa.
danas tko dolazi... i onda nek mi netko javi... ali opet nemojte me
drk***i navečer tim pizdarijama. eto toliko od mene.
gospodin xy


Ostala sam u nevjerici gledati u sve napisano, s kakvim ja to čovjekom imam posla?
Opet pitanje – Možda sam ja preosjetljiva?? Ma nee, ne moguće. Ja sam isto zajebant, ali ja znam mjeru i vrijeme. I ne, nemam ovakav rječnik.
Čini mi se da je ovo obično forsanje, ali čemu!?



Mail broj 2

bog... gle da ne jebemo gredu... radimo u hodu... sutra onda
sjednemo i brainstormamo tu pizdariju i to je to
...to je sve pizdarija ne trebate sad sjediti danima i
razmišljati… ili imaš ideja ili nemaš i možeš ga pušiti (nemojte se
uvrijediti)..radimo i ideja se razvija, pa ako je zakurac smislimo
novu… nek dođe ko hoće ja vas neću tjerati, niti vas učiti poslu ali
možemo to napraviti bez beda, ma niti oni u firmi ne seru zlatne kvake
a nije ni da su kreativni nešto… samo nemojte sad sleckati i smisliti
neko govno..ha ha bog i hrvati!
da i ako se odlučite nja nja nja sjedati doma nek mi netko javi da ne
dođem tamo sam ko peder.


Opet nevjerica i šok… ja takvoj osobi jednog dana ne bi dala radno mjesto da se mene pita i da primam ljude za posao. Da li sam ja staromodna, princezica, damica, ili ovo zbilja nisu normalni pregovori za jedan posao.



Ovo je na nivou četrnaestogodišnjaka (bez uvrede mlađim blogerima koji me čitaju), koji izigravaju glavne face na školi, puše cigarete i joint, i okolo tuku sve jadne klince koji imaju dobre ocjene i koji su «štreberi».
Svaki mail ima sve više i više prostota. Mene to vrijeđa. Nisam navikla tako pregovarati oko posla sa nepoznatim ljudima.
Iako mi je došlo da mu odgovorim istom mjerom, pa da vidim kako će on reagirati, vjerovali ili ne… pregrizla sam jezik i nisam odgovorila ni na jedan mail, još uvijek.
A najrađe bi mu napisala nešto u stilu: «Ajde u k… da se nađemo više, pič… jedna, jeb… ti život, da obavimo to što prije…itd.» Pitam se kako bi on reagirao na to. Ako bi se naljutio, rekla bi mu :»Pa ja sam mislila da se to tako mora razgovarat, ti si prvi počeo!» :) Ali ne želim se spuštat na taj nivo. Ne znam da li je takvim osobama bolje odgovoriti na taj prostački način (pa im pokazati kako to zvuči) ili im odgovoriti lijepo i profesionalno kako priliči, ili damski u rukavicama servirati i indirektno pokazati da je prevršilo sve mjere.
Zbilja ne znam, nisam psiholog i ne znam što se krije u glavi te osobe, koja ovako započinje jednu poslovnu suradnju...

p.s. - iskreno, jako me zanima kako ta osoba izgleda uživo, pa kad i to vidim, saznat će te... :)







13.04.2007. | 12:30 | 32 Šapni... | Papiriziraj | # | ^

<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Ovdje škica




Ja sam:
studentica sa 4godine staža smijeh





Meni dragi blogovi:


Moj humoristički portal - niktitanik.com -

sky devil
MarginalnaDrustvenaKronika
KinkyKolumnistica
Blacken The Angel
matovilka
itsjustlife
.::the new me::.
FaTaLna_
looloo
*BrokenShadow*
*u3ne friends*
wet sand
Head against the sky
limerick
just me
butterfly
Jeja
Naa...
Atlantida
vrag_s_licem_andjela
Marchela
SK8er




Strašno je voljeti te
na mjestu tako krhkom
kao što je svijet.

Mučno je voljeti te u tom kraju
punom nesavršenstva
gdje nas
sve lomi i ušutkuje
gdje nas
sve vara i rastavlja.