Karikatura od države


Da li vam je poznat ovaj osjećaj… ulazite u kupaonicu, kasno je, kapci su već preteški, uzimate svoju četkicu za zube, perete zube… i taj tren shvatite da postoje dvije gotovo identične četkice za zube u vašoj kupaonici … sledite se… ona u čaši je za nijansu svjetlije boje. Ova u vašoj ruci je… nekako je pretamna i … uglavnom – nije vaša!! Bacate krivu četkicu za zube i u nevjerici gledate kako je vaša uspravna i suha i smije vam se u facu.
Naglo sam se razbudila. Sreća u nesreći pa je četkica bila od nekoga (ne želim znati koga) od ukućana. Jer da nije, išla bi na kemijsko čišćenje usta. Bi.



Kao i svakog četvrtka sinoć sam gledala Istragu.
Sudeći po svemu za par godina možemo očekivati pravu najezdu ubojica i silovatelja na slobodi, jer kod nas za ubojstvo dobiješ par godinica, a ako se još lijepo počneš vladat u zatvoru puste te i prije. Još te i podragaju po glavici i ispričaju se ako su te možda povrijedili.
Neke od njih puštaju i po 3, 4 puta, a oni svaki put ubiju i siluju isti taj dan kada su pušteni.
Agresorima šalju iskaznice branitelja, a branitelje tjeraju u državu od koje su nas branili... žalosno.
Koji retardirani zakoni. Očito će Robert Valdec postat glavni sudac u državi i više se ništa neće moći pokrenuti bez njega i njegove ekipe. Da citiram jednu izjavu, ni ja to nebi mogla bolje sročiti : “Valdec bez pardona šamara ovu karikaturu od naše "pravne države" i zato mu skidam kapu...tip ima jeb... muda i naravno da mnogima zbog toga smeta njegova pojava i njegove opake istrage na tv-u...mi Hrvati smo stvarno čudan narod koji izgleda voli da ga se guzi...a kad se pojavi netko tko nije takav, odmah postaje nepodoban,sumnjiv i opasan...Valdecu samo tako nastavi nek narod vidi u kojem mulju živimo...» Slažem se.



Ja bi njima dala kao u Americi, po 200 godina i 5 doživotnih. I mogućnost pomilovanja nakon 3 doživotne. Normalno da to neće doživjet, ali bar se po tome vidi težina njihove kazne.
A ovdje u Hrvatskoj, ako ubiješ peteročlanu obitelj s majkom trudnicom i zakolješ dva susjeda i siluješ maloljetnicu, dobit ćeš dvadesetak godina. Onda ćeš se super ponašat u zatvoru, što god da im to značilo. Onda će te podragat i lijepo pustit da nastaviš gdje si stao sa listom ubojstava. Možda ti dodjele i orden. A ako si redovito vježbao u zatvorskoj teretani, nakon izlaska na slobodu ćeš moći još bolje žrtve stiskat za vrat, imat ćeš veću snagu zabost nož, lupit čekićem, motornom pilom... divota, o svemu se oni brinu! Nema da ti se opuste mišići u zatvoru i da budeš slabić.



Uvijek će biti onih za i protiv ove emisije. Ja nemam problema sa zakonom, meni ova emisija ne smeta ni najmanje, ja naprosto uživam gledajući kako ih Valdec sve javno proziva i pomaže «malim» ljudima.
Da nema te emisije, kolika djeca sa invaliditetom ne bi mogla ostvariti svoja prava, kao onaj mališan kojem pomažu bikeri. Isto tako su pronašli dom djevojčici kojoj je ubijena obitelj.
Jedino što je loše u emisiji je gluma i kečap, al' ajde… vjerojatno bi i to bilo bolje da imaju bolje produkcijske uvjete. Velika gledanost emisije je dokaz kako smo mi uvijek "žedni" krvi i nasilja i kako je crna kronika uvijek najtraženija tema u tisku i na tv-u.



Također nekada pretjeruju sa scenama zločina, od kojih ne mogu noću spavati, ali očito moraju ići tako brutalno kako bi se nešto pomaknulo sa mrtve točke, kako bi neki dobili svijest o svemu.
Za sve je kriv sustav koji ne kažnjava kako treba ili kažnjava krive ljude.
Svaka čast Robertu Valdecu! A mi možemo uskoro očekivati Srđana Mlađana na cesti, ubojicu i pljačkaša koji je sam molio da ga ne puštaju, da se ne može kontrolirat.
Pa ako me slučajno ne bude dugo na blogu a da se nisam oprostila... znate :)


I tako... ispitni rokovi počeli, ja se primila knjige. Na praznike od 3 dana mogu zaboraviti :)
Želim svima Sretan Uskrs, lijepo se provedite... vani je sunčano – otiđite negdje (kao pol milijuna Hrvata), zaboravite na dijetu ovih dana, lijepo se najedite, nafarbajte, natucajte i čitamo se ... kiss

Za kraj imate jedan zgodni uskršnji hip-hop zečji spot... pa kliknite. smijeh

------> "Easter Hip Hop!"


06.04.2007. | 13:30 | 43 Šapni... | Papiriziraj | # | ^

<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Ovdje škica




Ja sam:
studentica sa 4godine staža smijeh





Meni dragi blogovi:


Moj humoristički portal - niktitanik.com -

sky devil
MarginalnaDrustvenaKronika
KinkyKolumnistica
Blacken The Angel
matovilka
itsjustlife
.::the new me::.
FaTaLna_
looloo
*BrokenShadow*
*u3ne friends*
wet sand
Head against the sky
limerick
just me
butterfly
Jeja
Naa...
Atlantida
vrag_s_licem_andjela
Marchela
SK8er




Strašno je voljeti te
na mjestu tako krhkom
kao što je svijet.

Mučno je voljeti te u tom kraju
punom nesavršenstva
gdje nas
sve lomi i ušutkuje
gdje nas
sve vara i rastavlja.