Tko je tu lud... i štikle


Još jedno predivno jutro…
To je razlog zašto sam ranoranioc… ne želim propustiti ljepotu tog dijela dana.
Sunce izlazi, ptičice cvrkuću i kud ćeš više razloga da budeš sretan.

dobro jutro!

Jučer na predavanju nam je bilo strašno (čitaj: do boli neizdrživo) dosadno… i tako pola dvorane se bacilo na listanje štampe.
Znam, nije pohvalno, al eto… i ja sam bila među tom polovicom «listača časopisa».
I tako, dospio meni u ruke nekakav «Story luksuzni vodič za kupnju cipela i torbica».
Štikle i torbice – fenomenalne… ma da bi riječ rekla. Al ima jedna druga stvar koja me «ubola u oči.»
A to su cijene… cijene svih tih stvari koje nam serviraju po tim modnim dodatcima bilo u časopisima ili u novinama.
Da li ste i vi primijetili kako su sve te cijene većinom nedostižne za većinu stanovništva naše zemlje?
Zlatne štikle «Loriblu» 3170 kn, srebrne štikle «Givenchy» 2254 kn, štikle «Missoni» 3200 kn, « crne «Prada» štikle 3000 kn, štikle «D&G» 2519 kn, zelene «Cesare Paciotti» 1400 kn, torba «Roberto Botticeli» 7490 kn… valjda su najjeftinije štikle u tom časopisu oko 1000 kn.
Čemu onda svi ti dodatci i vodiči i Glorije IN i pola tih časopisa… kada ih pola stanovništva samo lista i uzdiše.

opis slike

Kažu da je prosječna mjesečna plaća u Hrvatskoj 4.339 kuna... da li je onda zbilja potrebno servirati vodiče za kupnju sa takvim cijenama?
Ili zašto bar ne naprave vodič u kojem će se naći za svakoga ponešto, u kojem će biti cipele za 300 kn, cipele za 3500 kn i cipele za 10 000 kn i svi zadovoljni.
Zašto ja sve ovo pišem… zato što studiram područje koje se bavi istraživanjem tržišta i zato što nam je profesorica rekla da su istraživanjima došli do rezultata da prosječni Hrvat kupuje cipele za oko 200-300 kn.
Nisu li smiješne onda one cifre?

opis slike


Ja u svom ormaru imam i cipela za 200 kn i cipela preko 2000 kn, nekada si mogu priuštiti skuplje stvari a nekada samo uzdišem.
Kao i većina žena, obožavam cipele, pogotovo lijepe ženske štikle.
Mogla bi ih kupovat u nedogled, zatrpat sve prostorije u stanu…
A budu li nam i dalje servirali ovakve priloge, uskoro se nećemo morati ni suzdržavati od kupovine … preostat će nam samo uzdisanje.
Idem ja sada… obveze zovu… sunce mami van...


15.03.2007. | 10:12 | 16 Šapni... | Papiriziraj | # | ^

<< Arhiva >>


  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Ovdje škica




Ja sam:
studentica sa 4godine staža smijeh





Meni dragi blogovi:


Moj humoristički portal - niktitanik.com -

sky devil
MarginalnaDrustvenaKronika
KinkyKolumnistica
Blacken The Angel
matovilka
itsjustlife
.::the new me::.
FaTaLna_
looloo
*BrokenShadow*
*u3ne friends*
wet sand
Head against the sky
limerick
just me
butterfly
Jeja
Naa...
Atlantida
vrag_s_licem_andjela
Marchela
SK8er




Strašno je voljeti te
na mjestu tako krhkom
kao što je svijet.

Mučno je voljeti te u tom kraju
punom nesavršenstva
gdje nas
sve lomi i ušutkuje
gdje nas
sve vara i rastavlja.