<h3><h3><marquee behavior="alternate">EVO MENE NAPOKON</font></marquee></font></h3></h3> - samo je jedno u mom zivotu vrijedno da pustim suzu s oka jer tebe volim ja zivot bi dala bas kao da je znala da nikad neče prestat sa mojih usana - Blog.hr EVO MENE NAPOKON ,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> EVO MENE NAPOKON ,blog.dnevnik.hr/blinkica15" />




Free Music

Free Music



Free Music

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on


Image Hosted by ImageShack.us


Zagrli me sad,

na kraju našeg sna,

i nemoj plakati.

Tko zna,

možda je ljubav samo zaspala,

možda nas opet negdje sačeka.

Kad vrijeme jednom,

lica nabora,

kad mladost prođe,

sve što je morala.

Tko zna,

možda se sretnemo opet.


Želim ti sve, sve najbolje,

bilo je lijepo biti tu,

kraj tebe i s tobom dijelit' snove,

dobri moj anđele,

ostaje mi zbogom,ne daj se,

i hvala ti za sve divne godine.



Za jednog anđela koji je nekud odletio, ali će uvijek biti u mom srcu, za to se nikad nemora bojat jer on dobro zna da ja svoja obećanja nikad ne kršim...


KEKE...PUSAAAAA

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


koMenTaRi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

STARI BLOG
MOJ NETLOG

JA
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


boomp3.com


NESTO O MENI: Image and video hosting by TinyPic

Zovem se Martina
Idem u 2 razred Industrijsko-Obrtničke Skole
(odjevni tehničar)
VOLIM:svoju obitelj,prijatelje,njega,zivotinje
NE VOLIM:stakore,miseve,laz,iskoristavanje,
ogovaranje,dvoličnost..
MRZIM-ljude pune sebe,one koji su stalno u pravu,
sebicne ljude,i ljude koji vole samo sebe
SLUSAM:strano,narodno
i neke domace a najvise Rihannu

Nikad nije bilo tako lako,nikad nije bilo tako lijepo

Gdje si ti gdje sam ja

Samo smo mali dio svemira

Sve se kreće ništa ne stoji

Kada si ti uz mene

Ispunjavaš me ljubavlju

Svaki sat.svaku minutu i dan

Tako je dobro što me voliš

Tako je dobro što me kroz život vodiš

Dan s tobom je dan pun sreće

Koji se nikad izbrisat neće

Tvoj pogled tvoj osmijeh znači mi sve

Sada je tako lako reći

Volim te

Dok me grliš dok me ljubiš

Nestaje sve

Samo smo ti i ja

I ovaj mali dio svemira

petak, 20.06.2008.

EVO MENE NAPOKON


hehehehehehehe
evo dosla ja!!!!
napokon kao sto sam obecala
4 tjedna su prosla
i ev pisem post

da vam kazem-skoro sam rokla godinu
al zahvaljujuci mojoj mami koja me tjerala
da ucim..uspila sam sve predmete poispravljat
osim povjesti..nisam dobra sa profesorom
pa mi nije dao da odgovaram...al nema veze...
imam samo jedan popravni...hehe...
stvarno ne znam sta da vam pisem..

misla sam da ce mi se nes pisat al ev ne da mi se
hehehhe...13.6.bio mi je kirbaj....loky i makaroni
su bili kod mene..hehe...a bilo je ludnica..ja i loky smo
skoro pali sa twistera..kad se on zajebavao..kao dignit
ce onu neku pregradu...brrr...a visina....ajme...mislim

nije sad nes velika...al sta da sam pala....??...al nisam...
navecer je bilo dobro....Bio je koncert od HLADNOG PIVA
al ja ga nisam gledala....bila sam zauzeta....tu vecer smo malo pili..
dok su decki igrali bilijara,ja sam sa brigitom,martinom i anitom
malo pila...hehe...di bi ja gledala kako neko pije...i to jos bavariu....

sinoc su bili djeca pjevaju hitove bila sam sa anom,martinom i
ristom...kad je počelo nekih 5 minuta kasnije...jedan dečko
ima oko 20 godina...imao je padavicu i kao neki napad...bas mi ga zao
jer prije pola godine je bio pretucen ,zavrsio je u bolnici,bio u komi..i tak svasta

al ne bi o tom....kasnije sam bila sa anitom,katarinom i darijom...pile smo...
kao i obicno...hahahahha.....al ovaj put ne bavariu nego heineken...
usile smo se...heheheh...LOL,LOL....et ode ja sad....malo se odmarat...
NEMA VISE SKOLE.....JUPIIIII.....POZZ


voli vas ANDEO SA POLOMLJENIM KRILIMA

NOVI POST CE SA 70 KOMMOVA



| LeAvE a CoMmEnT (77) | oR pRiNt This pAgE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.