Blini

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dakle, novina jest: Blini sad živi ni više ni manje neg u New Yorku. Beskorisna kakva jesam, na poslijediplomskom sam iz književnosti. Riješila sam se Dragovoljca! I emisije Zlatno srce u Samoborčeku!

Piši na:
aj2291@columbia.edu

Postovi
Princ Valijant
Hipohondrija Zašto trebam Apaurine?
Romantika
Šta mislim o horoskopu?
Fusilli
TV-prevođenje
NK Hrvatski Dragovoljac
Poezija
Blogeri, otuđeni ste!
Ja u ljubav vjerujem
O nogometu - ne čitaj ako voliš Ćiru!
Muke po francuskom
O pimpeku

03.06.2006., subota

Mala lekcija by Milivoj Blini Solar potaknuta nekim komentarima

Ne znam odakle mi ova pedagoška potreba da razjasnim neke stvari, valjda je na me utjecalo ono malo metodike i didaktike kojom me silovaše na faksu. (Fuj, didaktika, fuj.)

Dakle:
Kad napišem "Ako mi još neko u tramvaju kihne u vrat, izvadit ću iz torbe motornu pilu i prerezat mu grkljan", zapravo koristim figuru misli, to jest, izražavam se hiperbolično – drugim riječima, PRETJERUJEM. Ne morate mi na to pisat da pod hitno izvadim pilu iz torbe, da se odem liječit kod psihijatrijskog konzilija sastavljenog od dr. Phila, jogija Wellnessa od Lifea i doktorice Snaga Osmijeha. Ako mi neko kihne za vrat, neću bit presretna, ali motorna će pila ostat u torbi. Nju vadim samo ako mi ko nagazi na nogu.

Kad napišem "Shakespeare je prema meni gola kita", opet koristim figuru misli, koju običavamo zvati "ironija". To je kad se ne misli ono što se veli, nego se misli čak obrnuto. S tim da zapravo ovu rečenicu i nisam napisala ironično, jer mi, istinabog, Willy ipak nije ni do koljena.

Kad bih napisala "neki ljudi nisu najoštrija alatka u kutiji", to bi pak bila figura riječi zvana eufemizam. Ko ne zna šta to znači, nek si pogleda sâm.

Inače moram odmah pripomenuti da na ovom blogu vjerojatno nikad neću pisat ditirambe o sreći koju osjećam u praskozorje, o divnom mirisu tratinčica i o prekrasnim ljudima koje imam sreću susretati svaki dan. Ja sam u praskozorje često iscrpljena od cjelodnevnog rada i uvlačim se u krevet ko prebijena mačka, tratinčice koje bih ubrala garant bi bile zapišane, a većina me ljudi koje susrećem u Konzumu, čekaonici kod doktora ili busu Samoborček u najboljem slučaju ne zanima. Stoga nemojte od mene očekivat Odu radosti; moja su četiri muško-žensketira Cinizam, Sarkazam, Neuroza i Histerija.

Završila bih ovaj već ionako predugačak komentar citiranjem kolega blogera, to jest blogerskom metacitatnošću, ak ćemo se još malo preserevat i šamarat književnim terminima:
"S obzirom da je dio komentatora ipak preglup, onemogućio sam komentiranje." (Drito)
"Ovaj blog nije liberalna demokracija nego moja prčija." (Zrine Milutine)
Eto, ja komentiranje ipak neću onemogućit jer me komentari većinom razvesele ili nasmiju, ali bogami ću brisat sve šta mi se ne sviđa. Kad već ne mogu upotrijebit motornu pilu.

- 15:34 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.