nedjelja, 17.09.2006.

FILM IS IN THE AIR!!!

Evo ovako natirali su me neki da napišen novi post...
ono brale iman nešto premalo komentara,mora bi se reklamirat al mi se neda
svi smo brajo u filmu ovih dana...cilu ekipu puca neko tupilo
danas smo ja i raja bili do grada...brale parili smo upušeni sidili u parku emanuela
dimili i pricali...onda otisli do kacunara tamo svi u nekon svon djiru
bile su aneta,gina i ove jos sa gripa...sve nas puca neko tupilo
neki samo side sami i gledaju u prazno wink većina nas je u takvon stanju radi
zenskih....al jebes zenske..jebes sve na svitu...meni je pun kurac svega vise
necu ja za nikin slinit headbang...uvik san bia i osta majstor u odjebavanju ženki smokin
pa neka tako i sada bude...nista stara me tira da se sisan al mi se neda..mislin necu i tocka
zarast cu...sad mi dolazi zima i klosar djir oblacenja...i tako...evo sad i jedna pisma onako bzvz(neki ce skuzit za koga je):

See, I dont know why I liked you so much
I gave you all, of my trust
I told you, I loved you, now thats all down the drain
Ya put me through pain, I wanna let u know how I feel

Fuck what I said it dont mean shit now
Fuck the presents might as well throw em out
Fuck all those kisses, they didn't mean jack
Fuck you, you hoe, I dont want you back

Fuck what I said it dont mean shit now
Fuck the presents might as well throw em out
Fuck all those kisses they didn't mean jack
Fuck you, you hoe, I dont want you back....


Ma sve u svemu jebi se i jebite se...odjeb za sve osim za one stare prike i prije.....
A ja sad iden ležat i gledat u prazno sa slušama jer me opet vata neko tupilo i film....
A najbolji ljek za sve koji se osjećaju ak ja je da se napušeeeee i zaborave na sve...
i na kraju:
zajebi i odjebi sve brate,jednon se zivi

| 23:51 | Komentiraj (14) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © P.L.U.R__peace,love,unity,respect - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


bulji,bulji ba..ja san mali đava!!!
Evo i mene janera ka...
fejker
cool

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
IDEJA POSUĐENA OD VISOČANA ALI ZAKON KOJI VRIDI I KOD NJIH I KOD NAS...prema članku 523.,stavak 8. smokin
PREJAKOO smokin

Image Hosted by ImageShack.us



Ovo san van ka ja....pa ako me vidite di javite mi sesmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi od poznanika......čitaaaaaaaaan vas!!!rolleyes
Muktaš-švercer upaljača
RajA do Jaja
Ustaša sa brda
Minđa iz velegrada Visoke
Siniša uživljenik u auta...kralj
Kraljusina iz mog razreda
Omrčen_TORCA SUĆIDAR
Aneta
Ana....kraljica sa Gripa
Lea sa baČa
Mala Antea...Tifina ;)
Anica...kingica
Mimeeee

Ana i Ena...lude Brđanke ;)
Mirella lola sa Brda
Editaaa__d__trstenik
Lara biiiiiiičččč
ponosna brđankaaa
Niko nezna ko je ovo napravia o muktAšu..
mali juka,puvalo sa visoke :)
deliii
antea....legenda..KOKAnovka :))
Cura sa istin nadimkom ka i ja :D...

Image Hosted by ImageShack.us

Koliko me ljudi posjetilo od 27.3.2006.........i još dolazite....thumbup

Web Counter


Web Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moja himna::..::ova pisma je moj opis,i zato je pročitajte prije konzumiranja mog društva!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Lud u mozak,malo san maka
slušajte sada stihove luđaka.
predmet,stih,autor lunatic
ritam je lud i nemam kud.
neuračunljivo biće, poremećene svijesti
dajem vam garanciju za zajebanciju
ne pijem alkohol ,ne uzimam droge,
al` ipak stoji fali mi koji,vijak u glavi,
daska u glavi,kotačić u glavi,
nešto mi fali,a pucaju me zato filmovi pravi
i smisao svaka sad se makla


malo,malo,malo san maka.....
mozak van da skoči.....
imam moralne probleme,
ludu kombinaciju gena
i moja dna ne zna zbrojit` 2 i 2
zato vežite mi lance jer bit će nereda
bit će problema,bit će slam-a
jer ima problema u mojoj prelijepoj glavi
i um mi se nastranim mislima bavi
uzorak za analizu ne prilazi mi blizu
niti sprida niti straga jer ćeš vidit` vraga
u ljudskom izdanju,u obliku mene,
u obliku ja, moja faca,moje ružno lice
ispiljena čunka,bulji,bulji baba
ja sam mali Đava.....................


.......nisam seksualni manijak niti blizu
al` napadam dicu da im otmem lizu
triba me vezat to svi moji znaju
kada vidim klinca koji liže slaju
i odjednom ku-ku, nestane čarolije,
nestane magije, ja sam opet ja
onaj stari koga ste znali od prije
kada izlazim iz lifta prvo puštam starije
čekam red za crni kruh,idem u školu,
pristojan momak a lud u u mozak
malo mi fali za transformaciju

rep je pravi krivac sta sam živac
i nema greške ja sam najveća greška
poremećen od speena i život je milina




Free Music

Free Music



Free Music
Puš travu,kupaj se u pivi ko ga jebe samo jednon se živI
Kad s ekipom krenen ja
srećo moja jedina
ne pitaj me budi s njim
ljubav nema ništa s tim...
Kad s ekipom krenem ja
srećo moja jedina
sedam dana najmanje
NE RAČUNAJ NA MENE!!!
party
Image Hosted by ImageShack.us

U slučaju da san online...imat ću uključen Icq,pa će mi ikona bit zelena...


Nešto brale o meni...:::.::.::..::
Image Hosted by ImageShack.us


Za mene i ekipu !!!
Ode jedna, dodju dve
tako je to kod mene
ma, sto da se brinem sad
kad si jednom lep i mlad

Dodje jedna, odu tri
ma, nek su tu drugovi
dok je nas bice zena
sada i za sva vremena

Sve ima reprizu, samo zivot ne
prozivi ga muski, briga te za sve
neka stvari svojim tokom idu nadalje
mi cemo po starom, u kafanu do zore




Evo pa pišite ode...ako van se neda uvik komentirat...peace...









Image Hosted by ImageShack.us

Hooligan nisan,al me pukne digod film pa počnen lupat i razbijat okolo....

Image Hosted by ImageShack.us
Muzika--->
Šta se tiče muzike ja san lapan koji može sve poslušat....nisan ono jedan od onih šta primjerice sluša samo Rap i onda da mu je baš svaka pisma iz tog stila dobra...ono nije važno područje...važno da je melodija dobra..naravno samo da nije metal,gothic i te šeme jel mi se to gadi...
Ipak ka,nakon dugog pronalaženja sebe shvatia san da je techno ka vrsta muzike koja mi najviše odgovara,ukljućujući tu i house i retro house,jaka mi je ta kultura i taj đir partijanera a da o partyu kao pojmu zabave i trošenja energije ni ne govorin...ipak nekad zapivan i nešto narodno a najviše da iznerviran muktaša..thumbup


Image Hosted by ImageShack.us