+"samo retki nađu retke..." - +Bleed me an ocean+ - Blog.hr

+Bleed me an ocean+

11.02.2006., subota

+"samo retki nađu retke..."


zamotaj sve u paketić laži,
ovo nije ljubav.
ako ne želiš pričati o tome, ovo nije ljubav.
uvijek mogu promijeniti njeno ime.
ali ima nešto u toj nijansi sive.
i više ne mogu zaspati u tišini.
svaki put kad kihneš znam da nije ljubav.
i svaka riječ je glupost. ali ja razumijem.
ako me kužite...?

and I'm ready to forget the reasons
that keep me here.
I know you Won't Be mine.

dnevnički zapis:
ovaj dan traje predugo. i pitam se.. je li moguće da se vraćam? ili se ona vraća meni?
žilet.
...half truth is all I'll get...


- 00:29 - klikni tu da komentiraš (20) - kill a tree - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sad se vidimo/sad se ne vidimo

+MOJ BLOG+


Treba li se s vremena na vrijeme prst smrti spustiti na vrevu života da nas ne rastrga? Jesmo li tako stvoreni da moramo svakodnevno uzimati smrt u malim dozama, jer inače ne bismo mogli nastaviti život?


"We couldn't imagine the emptiness of a creature who put a razor to her wrists and opened her viens, the emptiness and the calm." -'The Virgin Suicides' Jeffrey Euguenides

EMAJLIRAJ ME
unspoken@net.hr

Quid opus est partes deflere? Tota flebilis vita est.
Zašto plakati zbog dijelova života? Cijeli je vrijedan suza.





Nitko ne može doista zamisliti svoju smrt,
već ostaje samo gledatelj.
++++++++++++++++++++++++
...pametan čovjek umire kad hoće,
a budala-kad mora...
++++++++++++++++++++++++
Sreća običnih ljudi je što ne nose
teret apsurda i što, gonjeni
apsurdom, ne traže duboke istine.
++++++++++++++++++++++++
Smrt je jedina sigurna činjenica
u našem životu.
++++++++++++++++++++++++
Ono što se traži obično se i nađe,ako ne u stvarnosti,-onda barem
u mislima i vlastitoj fantaziji.
++++++++++++++++++++++++
Kada smrt traži uzrok, ona ga i nađe.
++++++++++++++++++++++++

+TILL MY DEMISE+