< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Angel Of Heaven
animewings
Animas
Byakuya
Hotaru
Jeanne
Misuzu
Rob Lucci
ssa
Sasu×Naru (Anime Manga Girl)

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

srijeda, 14.02.2007.

Valentinovo

Ovaj post neće imati nikakve veze sa naslov. Naslov je takav jer se nisam mogao sjetiti nikakvog drugog.
Ovi dani mi baš i nisu nešto najbolji. Najgluplja stvar mi je što sam pao pismeni dio vozačkog za motor. Jedan prokleti bod mi je falio!!! Predam ja test, čekam u klupi i dođe mi tip, vrati mi test i kaže: "žalim, nisi prošao. Možeš sljedeći put probat." Ja ga gledam!!!!!! Ma nemoj me zezet. Prvo sam htio ubit njega pa onda sebe. I gledam ja tako pitanja i šta sam pogriješio, a pitanja koja nisam znao bi i čak i byakuya riješio. =) Ali dobro, valjda ću sljedeći put (ja mislim za 2 tjedna) proć.
I danas je isto bila tako jedna dobra vijest: pišem nacionalni ispit iz biologije!! Biologija mi je "najdraži" predmet, uz geografiju. Ali nema ni to veze.
Ja sam naučio da uvijek treba bit optimist.




Dođe Crnogorac na Jadran, legne na plažu, pokrije se ručnikom preko kukova i stavi pored sebe natpis:

" VELIKA KITA – POGLED 50 EURA"

Leži tako on dugo, i nikoga na vidiku. Onda mu se približi jedna djevojka, dade 50 Eura i pogleda ispod ručnika. Zaprepaštena istinitim navodom na natpisu, brže-bolje otiđe javiti svojim prijateljicama i uskoro se nađe velika grupa znatiželjnih cura i svaka mu ostavi po 50 Eura.

Jedna ga gleda, gleda, pa kaže:

- Čuj, meni je 50 Eura puno novaca. Da li bi za taj novac mogli obaviti stvar u šumarku?
Crnogorac je pogleda, pa kaže:
- Đevojko, da sam ja tio da radim, ne bi ja sad prosio !!!







Bili matematičar i fizičar. I trebali oni izmjerit visinu koplja za zastavu. I bi koplje previsoko. I misle si ovi da kaj će oni napravit.
I sjeti se matematičar i počne se penjat s metrom u ruci. i Dođe on do dva metra, al ne usudi se dalje.
Misli si fizičar i ode on po ljestve.
I donese on ljestve, ali avaj!!! Ljestve bješe prekratke.
Sad si oni opet misle i pozovu strojara (dipl. ing.). I dođe on, malo pregleda taj flagpole, skuži da ga se može odvrnuti iz zemlje, odvrne on njega, položi na zemlju, izmjeri i vrati nazad.
Gledaju to matematičar i fizičar i šapne matematičar fizičaru:
"Vidiš ti ovog glupog strojara. Kažeš mu izmjeri visinu, a on izmjeri duljinu!"



| Komentari (16) | Isprintaj | # |

srijeda, 07.02.2007.

Dosadno

Pošto je meni u životu tako dosadno i ništa se zanimljivo ne događa (osim naravno subotom), i već mi ponestaje naruto epizoda za gledanje, objavit ću jedan glupi post...



Zenski prijatelji:

Zena nije bila kod kuce cijelu noc. Rekla je muzu da je prespavala kod
frendice. Muz uzme telefon, nazove deset njenih najboljih prijateljica
i nijedna to ne potvrdi!

Muski prijatelji:

Muz nije dosao kuci cijelu noc i ujutro kaze zeni, da je prespavao kod
prijatelja. Zena uzme telefon, nazove deset njegovih najboljih
prijatelja i petorica potvrde da je prespavao kod njih, dok su petorica
tvrdila da je jos uvijek tamo!!!






Nešto što bi se moglo dogoditi fisherman_friendu


Mladi svećenik je bio toliko zbunjen i nervozan uoči svoje prve mise, da nije mogao izustiti ni jednu jedinu riječ. pita biskupa šta da napravi, a taj mu kaže da je najbolji način da se malo otkači i opusti, sa prije mise popije čašu vode u koju neka kapne dvije kapljice vodke.
-Aha, voda, vodka, dvije kapljice…zapamtio sam…
Nakon što je to isprobao, svećenik se osjećao tako dobro da ga ništa nije moglo zbuniti.

Nakon završene mise, pronašao je na stolu pismo od biskupa i počeo čitati:

Poštovani svećeniče,
sljedeći put stavite dvije kapljice vodke u vodu a ne obrnuto!
Osim toga, slijedi par naputaka sa se sljedeći put ne bi ponovio isti izgred:

- nije potrebno stavljati kriške limuna na rub misne čaše

- ne naslanjajte se više na kip Djevice Marije, ne grlite je i ne ljubite

- postoje 10 zapovijedi, a ne 12

- postoje 12 apostola, a ne 7, i niti jedan od njih nije bio patuljak

- Isusa i njegove učenike ne zovemo I.K.& Co.

- David je pobijedio Golijata kamenom i praćkom, nije ga premlatio i razlio mu mozak

- zidove ne nazivamo kurvinim sinovima

- papu ne smijemo nazivati El Padrino

- Bin Laden nema nikakve veze s Isusovom smrti

- hostija ne služi kao dobra podloga za vino

- grešnici idu u pakao, a ne u p.m.

- onaj u kutu, pored zbora, koga ste nazvali transvestit u odori, sa bio ja!








| Komentari (4) | Isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.