Podstražišće/Korčula

četvrtak, 12.03.2009.

Marisol und Antoan: Njemu baš i nije stalo!

Uzmi me zubaru!!

Antoane,Antoane, moje malo
zašto tebi do mene nije stalo.
Svakog dana debelo se trudim
da u tebi želju za sebe probudim.
Ali ti poput hladnog leda
ne daš meni malo slatkog meda.
U kino te vodim da me bariš
a ti cijelo vrijeme ništa ne radiš.
Pa sad ne znam što ti je u planu
pa ću probat djelovat u svom stanu.
Samo želim da budeš moj privatni zubar
a ti mi samo želiš biti dobar drugar.
Prihvati se posla i pokaži muda
jer ću od svega ovog stvarno postat luda.
I nemoj da ti je samo drago kad ti se u konobi vino toči
već poduzmi mjere i na mene ludo skoči.
Od silnih razgovora napeta sam cijela
želim okusiti strast tvog božanskog tijela.
I ne dopusti da mi čari samo tako venu
već od mene napravi pravu uzbuđenu ženu!

- 10:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #