Podstražišće/Korčula

petak, 30.01.2009.

Pogodite, tko je zaplivao prije vrimena?

aaaaa!!!!

Gambi, terenski operativac sa zemljospasa!

Za sve su krive loše patike, strmina i dva lumpara (priljepka), kazao je nestašni momak kojemu se cijedila košulja namočena morem. Bilo kako bilo svi su se nasmijali pa i mi koji smo odmah sve doznali.

- 17:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 21.01.2009.

Wings of gold: Mamma Huanita

Čao, Ante!













Ima se, ima
jer i avion šiba.
Ja sam sada dobila krila
i došla sam do Zagreba ki strila.
Više ne moram putovat po mraku
jer sada plovim na svježem zraku.
Kad kupim kartu ostane mi samo munita
pozdravlja vas iz zraka mamma Huanita!

- 14:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 20.01.2009.

Limenko Jezgrović: OJ SUMRAČE FILMSKI HITE!!

Hvasni me Edvarde!

Oj Sumrače, filmski hite
ne vridiš ti ni dvi kinte.
Mislilo se da je film groovy
a kad tamo, to je chick movie.
Sve je bilo lijepo, fino
dok nije stigao u kino.
U kinu nas je bilo četiri-pet
kad pogledaš svi stanu u jedan red.
Svaka scena ide u svom pravcu
što najbolje odgovara metroseksualcu.
U glavnoj ulozi je vampir Edvard
pa nije ni čudo što ne voli perad.
Glavnu koku želio je da hvasne,
pa joj je prodavao kojekakve basne.
A kad mu je rekla "Kako si lijep",
svima nam se u kino okrenuo svijet.
To je izjava kojom povijest mijenjaš
no, u ovom slučaju dođe ti da se pokenjaš.
Izjava ga gotovo navela da plače
pa je Ernest ko majmun počeo da skače.
No, ipak on je brz, mlad i spretan,
svaki gay kad ga vidi neopisivo je sretan.
Može se reći da ovom filmu ne drži brtva,
a ja sam u svemu ovom samo još jedna žrtva.
I zato pazite da vam ne zagori pita
kad budete gledali ovo sranje od filmskog hita.

- 17:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #