Podstražišće/Korčula

petak, 19.10.2007.

MALČEVA ŠANSONA

Ja san Malac iz Ozaljskog grada
napaljen sam poput samog vraga
Svaka nova cura brzo mi se svidi
na mojoj ljupkoj faci to se dobro vidi
Zaluđujem cure ovim mojim plesom
ne bi li se okoristile mojim mladim mesom
Poput pravog dečka u foruma skačem
kad izgubim kožnjak poput bebe plačem
Na jeftinoj bicikli poput betmena jurim
posvuda se vozim i nikuda ne žurim
U novije vrijeme sve mi ide od ruke
ali mlade brucošice zadaju mi muke
Sinoć sam izgubija oćale i lumbrelu
pa sam sada najveći ja luzer u selu
Odvalim se čepom karlovačke pive
kada igram nogomet obe su mi live
Od svoje cimerice ja uteka nisam
malo sam narasta nije red da sisam
Imam novu gazdaricu i zove se baba
ne platim joj puno ali nije đaba
Na babu se često poželim da derem
opušta me kad joj u kadi stara leđa perem
A na Ugljan ni slučajno neću
jer bez žena ja ne vidim sreću
Ja od svojih laži mogao bi živit
kako često lažem treba mi se divit
Tako često lažem da mi nema pramca
a ustima vrtim kao mala maca
i tako na faxu ja polako starim
a istinu kažem kada se privarim
Puno volim slušat one dobre cajke
a po selu pričam kojekave bajke
Imam dobar auto, sivog golfa dvicu
proć će još sto godina dok si kupim tricu
Autobus mi je pregazio nogu
a što nije drugu zahvalan sam Bogu
Za ručak pojedem ja manje od bona
Ovo vam je bila Malčeva šansona!

- 17:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #