Blagotvorna riječ

07.05.2009., četvrtak



Image Hosted by ImageShack.us


JUTARNJE MOLITVE PATERA LUKE RAĐA


- U svitanje plave zore vatrom gore moje grudi zbog Tebe kog mi srce ljubi. Gospodine to ja Tebi, jer Ti si moja Ljubav. Tebe ja noćima čekam i sanjam Tvoje anđele. Hvala Ti što se osvrćeš na moje potrebe za pažnjom, brižnošcu, obzirnošću. Pa mi šalješ divne prijatelje koji obiluju tim vrlinama. Prospi svoj blagoslov na sve njih. Učini ih sretnima. Daj Gospodine i meni ne tek te korake, nego mi daj zahvalno srce što mi šalješ takve ljude u moj život. Gospodine molim Te i za svoje sestre njegovateljice, te divne žene koje s toliko poštovanja i pažnje brinu za nas pacijente. I za svoje terapeute Te molim, daj im snage, strpljivosti i volje sa nama nestrpljivima pacijentima. Jer ipak Gospodine rasteglo se ovo moje liječenje, i to mi se čini tako duuugo. Al svjestan sam sada i sam Gospodine, krivi su ti moji nepotrebni prekidi terapija zbog kojih sam se svaki put unazađivao, unatoč želji 'mojih' da se proslave jer su me prohodali. Blagoslovi ih ipak i urazumi ih. A meni daj strpljivosti, zauzetosti i želje za boljim, višim, savršenijim. Učini me razboritim, duhovnim, svetim. Jer već si me učinio svećenikom - isusovcem. Daj da Ti za sve budem zahvalan i odan. Ti znaš Gospodine da mene sad vuče želja za apostolskim radom, sad bi se ja tako rado prepustio ovoj dužnosti web župnika. Ali Gospodine ipak sam ja prije svega pacijent i trebao bi prigrliti svoje terapije kao svoj apostolat. Pomozi mi u tome. Amen!


- Dobro Ti jutro brižni čuvaru moj. Hvala Ti Gospodine Bože moj za jučerašnji dan i sve dane mog ovozemnog života. A osobito Ti hvala za ove godine provedene u bolnici kad sam tako intenzivno mogao iskusiti Tebe. Ti znaš da ću ja prohodati (Tvoja mi majka, naša Gospa Sinjska šapnula). A molim Te Gospodine reci joj kad, da ona meni može prenijet. Jer znaš Gospodine meni se hooodaaa. Rado bi kao nekad slavio Tebe u svetim misama. Jer sada Gospodine samo nekakvo mumljanje. A meni se radiii. Pa čuj, krenuli bi smo sa Svilajom. Tamo bi mogao otvorit kamp za mlade. Mogao bi otvoriti i samostan za konteplativne isusovke. Tebi je sve moguće. Ti znaš da si mi obećao zanimljivo 'drugo poluvrijeme'. Znaš Gospodine 'pet banki' se primaklo. Daj da dadnem još koji goool!
Blagoslovi me i čuvaj. Blagoslovi sve moje drage web župljane.Amen.
!




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


- To san valjda pribilježija da mi u četvrtak dolazi Thompson, a neka dođe Bog mu da zdravlje. Ovi misec bi mi triba doć i vlč. Zlatko Sudac, a to je Božji čovik, wellcome!


- 08:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (10)
Travanj 2009 (11)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv