blog Layouts

blog Layouts



Cursors



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



layout for myspace

layout for myspace



blog Layouts

blog Layouts



Black Vampire

18.07.2006., utorak

Kino i sleeping at my place

Evo zaboravio sam napisat da sam jucer bio u kinu.(ili prekjučer??ne,ne prekjučer sam bio u kinu)Išao sam sa svojim Bratom i najboljim frendom (Luka,i ti si mi best frend) Markom i gledali smo film PREKID.Film je ok. ali mi je žalosno što Brooke i Gary na kraju ipk ne ostanu zajedno(ako netko nije gledao film,a želi ga pogledat,ispričavam se ako sam mu otkrio krajheadbang)
Poslije smo otišli u Mc Donalds i jeli hambije.
U vezi s Mc Donaldsom ima jedna zgoda...Prije nešto manje od godine dana ja i moji frendovi smo otišli u kino pa malo po Importanne-u i onda na bus u Novi Zg.Ali smo se predomislili...U Importanne-u smo kupili lažni prdac koji (kad na njega sjedneš)ispusti tako užasan miris da je za poludit.(zamislite pokvarena jaja s bljutivotinom od psa)Ušli smo u MC Donalds i naručili klopu...

U jednom trenutku(odmah ispod kamera) sam vidio frenda koji je držao otvoreni prdac...No,to je vidio i glavni poslovođa u Mc donaldsu..pozvao nas je na razgovor(mene[a ja nisam bio kriv]i mog frenda koji ga je pustio)Čovjek nam je rekao da je i on radio sprdačine kao mali i onda nam je dao sladolednjaminjami.Tako smo prošli bez ikakve modrice ili izbacivanja.Samo što su gosti izašli van i jeli vani....A oni ljudi koji rade u Mc Donaldsu su OTVORILI sva vrata!!

Jučer ujutro mi je došao frend Marko(gore mu je blog)pa je ostao do danas ujutro...Posudili smo film Psst...Nikome ni riječi koji svima preporučam.

cyawinkyesthumbupmah

- 14:09 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sve o svemu...
Ja sam Ivan,sad cu u 8.razred.12.09.navršit ću 14 godina...Nemam curu.Volim pisat blog,igrat komp i Ps2,čitat knjige...Prolazim s 4-5...Živim u Novom Zagrebu...




Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi koje čitam

Bombardeur

Dvije kutchkice

Best frend

Lara-sexi cura iz Zg

Numb Girl

Buraz

Hajdukove slike

Niko Kranjčar


Hajduk 4ever





Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us












Free Web Counter

Free Web






blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts



Lijepa naša

Lijepa naša domovino,
Oj junačka zemljo mila,
Stare slave djedovino,
da bi vazda sretna bila!
Mila kano si nam slavna,
Mila si nam ti jedina.
Mila kuda si nam ravna,
Mila kuda si planina!
Teci Dravo, Savo teci,
Nit ti Dunav silu gubi,
Sinje more svijetu reci,
Da svoj narod Hrvat ljubi.
Dok mu njive sunce grije,
Dok mu hrašće bura vije,
Dok mu mrtve grobak krije,
Dok mu živo srce bije!