10.05.2008. / subota

LE FINALE

"To je to"- pomislila sam ustajući i odlazeći u predvorje praznog dvorca, tamo su već bili ostali profesori i likovi iz ministarstva, skoro će zora, a svi smo znali što će onda biti.
"Nadam se da ste spremni na ono što dolazi."- rekla je McGonagallyca svima nam upučujući ohrabrujuće poglede.

Izašli smo u perivoj, imali smo što vidjeti: Hrpu smrtonoša, divova, dementora i drugih stvorenja kako nam stupaju ususret kako se dizalo sunce. Stali smo u linije poput vojske s podignutim štapićima poput mačeva. Sve se događalo u razmacila od stotinki, svi smo se razilazili amo-tamo svako se hvatajući u koštac s po par smrtonoša i ostalih "neprijateljskih jedinica" odjednom. Kletve su letjele na sve strane, smrtonoše su padale, ali i mi smo imali žrtvi (ubiti one nesposobljakoviće iz ministarstva), bili smo malobrojni i činilo se kao da vodimo izgubljenu borbu. Tu i tamo bi vidjela koje poznato lice, tjerali smo ih prema šumi.
Kada smo došli do šume iz nje su počele šikljati strijele kentaura, krda hipogrifa, testrala i jednoroga svi su bili odlučni u nakani da pobijede neprijatelja koliko god se to teško činilo.
"Pobijedit ćemo Mich."- hrabrio me Michael dok smo se borili leđa uz leđa. Ni od kud prema meni je letjela smrtonosna kletva, nisam se mogla oduprijeti, bila sam okružena, nisam imala kamo pobijeći. Okrenula sam se taman da vidim kako se Michael stao pred mene kako bi me zaštitio od Bellatrixine avada kedavre. Činilo mi se kao da je svijet stao, ispred mene je umrla osoba koju sam voljela, jedino što sam znala i osječala je bio bijes. Potrčala sam prema Bellatrix koja je stajala u čudu dok sam se ja pretvorila u vuka dok je štapić ostao na podu zaboravljen, zgrabila sam je za vrat, bilo je u trenutku gotovo. Ustala sam i ogledala se oko sebe, pobijeđivali smo, protivnika je bilo sve manje. Ugledala sam Petru na rubu šume i svog ujka nedaleko od nje.....

(PETRIN DIO)
"Dark, opozovi Smrtonoše odmah!" govorio je Snape, na što sam ja odvratila:
"Nećeš mi ti govoriti što da radim! Ja sam Voldemortova nasljednica!" tada sam prvi put izgovorila njegovo ime.
"Premlada si! Nisi sposobna za to!"
"O, itekako jesam! AVADA KEDAVRA!!!"
Snapeovo tijelo je palo na pod, a ja sam vidjela kako me Michelle očajno gledala. Potrčala je do Snapea i gorko je plakala. Viknula je na mene:
"Koja si ti hladna kuja!"
Znala sam da me moja jedina prijateljica zamrzila i bez pozdrava sam, shrvana, napustila borbu. Ušla sam u svoju kućicu i uzela otrov u bočici za napitak. Sjela sam na naslonjač i tražila razlog da ga ne popijem i ubijem se. Nisam ga našla, život mi je bio totalno uništen. Otvorila sam bočicu i, sva u suzama, naglo ispila sadržaj tako divnog, slatkog okusa. Legla sam na krevet i sklopila oči........

(Mich-nastavak)
Nisam mogla vjerovati, Petra je ubita dio moje familije koja je tako i onako bila malobrojna (sad smo ostale sam ja i mama). Oko mene borba se privodila kraju, neprijatelj je bio poražen, ubijen ili zarobljen. Ja sam jednostavno stajala tamo plačući, shrvana...ni u snovima nisam mogla zamisliti da ću izgubiti dvije osobe, jedne od rijetkih kojima sam uistinu vjerovala i bila spremna bilo na što sve dok su oni samnom, u jednom danu. Kad sam došla k sebi otišla sam potražiti Petru (nisam htjela izgubiti još nekoga a i htjela sam se ispričat što sam je uvrijedila kad sam vidjela kako je ubila Ujka), nije je nigdje bilo....napokon sam se sjetila potražiti je u njenoj kolibi i našla sam je....na njenom krevetu....mrtvu. Suze su mi ponovo krenule, ovo je bio fatalan dan, bila sam očajna.

******************

Uspjela sam nastaviti život, i dalje sam radila kao profesorica obrane, ponekad bih samo legla na krevet i mislila o prošlosti. Novim naraštajima sam nastojala prenijeti svoje životno iskustvo iako bih ponekad kao u dobra stara vremena partijala s njima u Slytherinskoj društvenoj XD.
Petru sam pokopala iza njene kolibe. Kolibu sam ostavila na miru (mislila sam je srušit al nisam) ona će bit skrovište novih naraštaja buntovnika ^-^.
Snapy-dudla smo kremirali i posipali po njegovom starom uredu/sobi u Hogwartsu i tako dobili novog školskog duha XD.
Michaela sam pokopala u šumi (ne pitajte zakaj).


FINITO

10.05.2008. ...18:42 Komentari (10) Isprintaj #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog za one koji vole ispravno (nepravda)!!!!!
    Bezjacima koji oće vrijeđati moju priču je ulaz ZABRANJEN!!!!!
    Svima onima čarobnjačkog sloja želim dobrodošlicu

    I NE UBACUJEM VIŠE LIKOVE U PRIČU IMAM IH DOVOLJNO!!!!
    Osim ako možda izmolite svoje mjesto u mojoj priči inače NE!!!


    Dame i gospodo, ja sam ponosna Slytherinka!!!!
    i'm in slytherin!

    be sorted @ nimbo.net

    Evo moj banner!





    Slobodno ga stavljajte na svoje blogove!

    Koliko vas je posjetilo ovaj blog
    Free Website Counter
    Free Website Counter

Linkovi

  • Amanda Harrison
    Anna Potter



    Image Hosted by ImageShack.us


    Zivot po noci


    JUNACI MOJE PRIČE


    Slytherini (i oni koji su to nekad bili)

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Michelle Snape

    Imam dugu plavu kosu i zelene oči, pofesorica ooms-a i PROUD TO BE njihova predstojnica, najdraži predmeti su mi bili skrb za magična stvorenja i čarobni napitci. Ujko mi je Severus Snape. Smrtonoša sam, parsel-ust i animagus (pretvaram se u vuka), imam ljubimca crnog jednogoga Luniela, zmiju Fleku i sovu Eola, najbolja mi je frendica Petra.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Draco Malfoy

    Ima plavu, zalizanu kosu i sive, vodenaste oči, umro i sad je inferius, najdraži predmet su mu bili čarobni napitci. Smrtonoša, u rodu je s Petrom.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Spike Dark

    Petrin brat, šesta godina, Slytherin.

    Nera Moon

    Slytherinka s 1. godine, uočila sam je na svom prvom satu, nadarena vještica, bit će nešto od nje. Duga smeđa kosa i zelene oči.


    Griffindori (i oni mrtvi)

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Harry Potter

    Ima crnu kosu i zelene oči, vjerujem da ga svi već poznaju, zbog onog munjevitog ožiljka (gospodar tame mu ga je osobno nanio). Ne slažemo se (mi smo kao moj ujko i Harryjev otac). Tragač u metlobojskoj ekipi Griffindora. Ubijen.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Hermiona Granger

    Ima kovrčavu smeđu kosu i smeđe oči, mutnjakuša (premda je vrlo talentirana). Uvijek je s Harryjem i Ronom. Prefektica. Ubijena.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Ronald Weasley

    Ima crvenu kosu, kao svi u njegovoj obitelji, uvijek u otrcanoj odjeći (ima petero starije brače, pa od njh sve naslijeđuje,ima i mlađu sestru Ginny). Živi u "JAZBINI", u tu kuču njegova obitelj jedva stane. Prefekt. Ubijen.


    Za našu priču važne smrtonoše

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Severus Snape (moj ujko)

    Dobar glumac (prevarant, to mu je specijalnost), ova slikica (gore) je mala zezancija na njegov račun, žućkasta put, masna kosa i kukast nos (nemožete ga promašiti). Doselio se u moju obiteljsku kuću i tamo živi skupa s mojom majkom.

    Petra Dark

    U rodu s Dracom (premda se to po izgledu ne bi reklo), moja najbolja prijateljica. Ima crnu kosu i smeđe oči, zbog nje sam i ja postala smrtonoša. Nedavno je postala animagus, pretvara se u rotvailera.

    Lord Voldemort

    Gospodar tame, tako je ružan da bi se zbljuvali kad bih stavila njegovu fotku, mislim da o njemu ne treba pisat jer ga svi već znaju.


    Dečki

    David Grey

    Petrin dečko, pojma nemam, ubiti se jedva vidimo, crna kosa i zelene oči.

    Michael Bone

    MOJE!!!!!!!!!! Sadašnji kućepazitelj, pažljiv, romantičan, sve bi učinio da me zaštiti (ako je to potrebno), registrirani animagus, crno-sivi vuk. Tamno smeđa kosa i VELIKE smeđe oči od kojih se osječam sigurnom od svega.

    Profke (ja ovdje nisam, već sam gore kod Slytherina)

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Gabriella Brown

    Profka preobrazbe i nova predstojnica Griffindora, popularnija od mene (nije fer), svi vole njezine satove. Lijepo pjeva,a i dečki je vole, ijako je već našla dečka uvijek je prate u stopu (ostali dečki, osim naravno, mog), ali ona ih sve lijepo i pristojno otkanta, voli svoj posao i najbolja je u preobrazbi koju predaje...opčenito ja najbolja u onom što radi. Moje je godište.

    Anna Potter

    Profka Napitaka, jako simpa cura, premda je povučenija od ostalih profka (mislim na one mlađe), kad se ona raspriča.....nema joj ravne, popriličan optimist, premda i ona ima mračnih razdoblja. Dobra je u onom što radi i svi su sretni i zadovoljni što je imaju. Animagus je i pretvara se u panteru, voli zafrkavati ljude oko sebe. Također godište ko ja.