02.11.2007. / petak

LE POST

Prevrtimo priču tjedan, dva...
Danas Fleka nije trebala kukurikati, probudila sam se s izlaskom sunca i krenula u šetnju dvorcem. Dvorac je bio gotovo prazan, u njemu smo bili: McGonagallica, Gabriela, Anna, Michael i ja tj. mlade profesorice, kućepazitelj i STARA BABA. I od učenika je bilosvega njih par: gđica Moon, gđica Shadow i Rawenclavka koja je izrekla proročanstvo.
Ukratko, Hogwarts je postao skoro "guy-free" zona dead.
Petra i David su otišli na Karibe i sada je Petrina koliba prazna, no ja dolazim u nju da je oslobodim žohara nut.
Ubiti mi se život u zadnje vrijeme sastoji od ljenčarenja u sobi potrebe ili zabranjenoj, naganjanjem Neru i Alyonu po školi (sumljam na to da im Peeves daje instrukcije iz razaranja škole smokin), provodeći vrijeme s Michaelom naughty i pričajući s Gabrielom i Annom (u zadnje vrijeme smo postale prava škvadra thumbup).

Danas je dvorac odisao nekom čudnom tišinom, dubljom i prodornijom nego inaće.
"Pa naravno, tek je 7 sati."- promrmljala sam si u bradu. Nakon što sam napravila krug po školi zaputila sam se u Zabranjenu. Nekako sam osječala napetost koja kao da je izbijala iz šume.
Nakon nekog vremena hoda, izvalila sam se na svom omiljenom proplanku zubo. Začula sam topot kopita i zaključila sam me je Luni s velikom preciznošću ponovo našao rolleyes (uvijek se pitam kako mu to uspjeva). Došao je do mene uznemireno topčući kopitima kao da ga nešto mući.
"Što je bilo momče, što te mući?"- tiho sam mu se obratila ustajući s poda. On mi je pokretom glave pokazao da mu se popnem na leđa eek, što sam i učinila. Čim sam se popela pojurio je šumom poput strijele kao da mi nešto smjesta želi pokazati. Zaustavio se nekih pet minuta kasnuje, iako smo bili duboko u šumi odnekud je dopirala svijetlost eek. Sjahala sam s Lunia i nagnula se bliže svjetlosti, stajali smo na rubu šume koja je okruživala proplanak kroz koji je mirno protjecala rječica. Na proplanku je mirno paslo krdo jednoroga (bijelih), bilo ih je oko petnajstak. Luni je spustio glavi i polako mi prišao gledajući jednog jednoroga, pratila sam njegov pogled. Gledao je u jednu mladu kobilu jednoroga čije je krzno svijetlilo na rijetkom sunčevu svijetlu. Pogledala sam Lunia koje je sad gledao u drugom smjeru, prema jednom jednorogu koji je promatrao ostatak krda, izgledao je nešto starije od Lunia, ali ipak ne prestaro, rekla bih u naponu snage.
"Nećeš valjda pokušati preuzeti krdo zbog nje?"- pitala sam ga. On mi je uputio "imaj malo vjere u mene" pogled i otrčao do predvodnika (jednoroga kojeg smo maloprije promatrali). Luni je prišao predvodniku i nakon par hrzaja oba su se spustila na tlo savijenim prednjim nogama kao da se klanjaju i počeli se nadmetati, prvih par minuta predvodnik se samo branio i potom krenuo u napad, vidjelo se da je Luniu nedostajalo iskustva. No ipak...nije odustajao, nakon par dosta jakih udaraca koje je zadobio je malo ustuknuo no onda žestoko prednim kopitima udario predvodnika u desnu prednju nogu, predvodnik je opet bio u naklonu kao s početka borbe, Luni je iskorstio njegovu poziciju na mu zada konačan udarac u prsa i odnese pobjedu. Sad bivši predvodnik je otklipsao u zaklon šume dok se Luni pobjedonosno propeo i prodorno zanjištao objavljujući svoju vlast.
"Uspio si, dođi da te pogledam."- rekla sam prilazeći svijetlu proplanka. On je dokasao do mene, izvukla sam štapić i pešla njime preko nekih otvorenih rana zacjeljujući ih.
"Ostavljam te sad s tvojim krdom."- rekla sam udaljavajući se, on je zahrzao u mom smjeru i otkasao do ostatka krda.

Vratila sam se u dvorac i ostatak dana provela s ekipom thumbup.

Evo ga, dugo pisan post lol, ovo je post za PRVU GODIŠNJICU OVOG BLOGA, HAPPY BIRTH MOUNTH!!!!!!!!!!!
HEHE...do tipkanja.

02.11.2007. ...17:35 Komentari (59) Isprintaj #

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog za one koji vole ispravno (nepravda)!!!!!
    Bezjacima koji oće vrijeđati moju priču je ulaz ZABRANJEN!!!!!
    Svima onima čarobnjačkog sloja želim dobrodošlicu

    I NE UBACUJEM VIŠE LIKOVE U PRIČU IMAM IH DOVOLJNO!!!!
    Osim ako možda izmolite svoje mjesto u mojoj priči inače NE!!!


    Dame i gospodo, ja sam ponosna Slytherinka!!!!
    i'm in slytherin!

    be sorted @ nimbo.net

    Evo moj banner!





    Slobodno ga stavljajte na svoje blogove!

    Koliko vas je posjetilo ovaj blog
    Free Website Counter
    Free Website Counter

Linkovi

  • Amanda Harrison
    Anna Potter



    Image Hosted by ImageShack.us


    Zivot po noci


    JUNACI MOJE PRIČE


    Slytherini (i oni koji su to nekad bili)

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Michelle Snape

    Imam dugu plavu kosu i zelene oči, pofesorica ooms-a i PROUD TO BE njihova predstojnica, najdraži predmeti su mi bili skrb za magična stvorenja i čarobni napitci. Ujko mi je Severus Snape. Smrtonoša sam, parsel-ust i animagus (pretvaram se u vuka), imam ljubimca crnog jednogoga Luniela, zmiju Fleku i sovu Eola, najbolja mi je frendica Petra.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Draco Malfoy

    Ima plavu, zalizanu kosu i sive, vodenaste oči, umro i sad je inferius, najdraži predmet su mu bili čarobni napitci. Smrtonoša, u rodu je s Petrom.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Spike Dark

    Petrin brat, šesta godina, Slytherin.

    Nera Moon

    Slytherinka s 1. godine, uočila sam je na svom prvom satu, nadarena vještica, bit će nešto od nje. Duga smeđa kosa i zelene oči.


    Griffindori (i oni mrtvi)

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Harry Potter

    Ima crnu kosu i zelene oči, vjerujem da ga svi već poznaju, zbog onog munjevitog ožiljka (gospodar tame mu ga je osobno nanio). Ne slažemo se (mi smo kao moj ujko i Harryjev otac). Tragač u metlobojskoj ekipi Griffindora. Ubijen.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Hermiona Granger

    Ima kovrčavu smeđu kosu i smeđe oči, mutnjakuša (premda je vrlo talentirana). Uvijek je s Harryjem i Ronom. Prefektica. Ubijena.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Ronald Weasley

    Ima crvenu kosu, kao svi u njegovoj obitelji, uvijek u otrcanoj odjeći (ima petero starije brače, pa od njh sve naslijeđuje,ima i mlađu sestru Ginny). Živi u "JAZBINI", u tu kuču njegova obitelj jedva stane. Prefekt. Ubijen.


    Za našu priču važne smrtonoše

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Severus Snape (moj ujko)

    Dobar glumac (prevarant, to mu je specijalnost), ova slikica (gore) je mala zezancija na njegov račun, žućkasta put, masna kosa i kukast nos (nemožete ga promašiti). Doselio se u moju obiteljsku kuću i tamo živi skupa s mojom majkom.

    Petra Dark

    U rodu s Dracom (premda se to po izgledu ne bi reklo), moja najbolja prijateljica. Ima crnu kosu i smeđe oči, zbog nje sam i ja postala smrtonoša. Nedavno je postala animagus, pretvara se u rotvailera.

    Lord Voldemort

    Gospodar tame, tako je ružan da bi se zbljuvali kad bih stavila njegovu fotku, mislim da o njemu ne treba pisat jer ga svi već znaju.


    Dečki

    David Grey

    Petrin dečko, pojma nemam, ubiti se jedva vidimo, crna kosa i zelene oči.

    Michael Bone

    MOJE!!!!!!!!!! Sadašnji kućepazitelj, pažljiv, romantičan, sve bi učinio da me zaštiti (ako je to potrebno), registrirani animagus, crno-sivi vuk. Tamno smeđa kosa i VELIKE smeđe oči od kojih se osječam sigurnom od svega.

    Profke (ja ovdje nisam, već sam gore kod Slytherina)

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Gabriella Brown

    Profka preobrazbe i nova predstojnica Griffindora, popularnija od mene (nije fer), svi vole njezine satove. Lijepo pjeva,a i dečki je vole, ijako je već našla dečka uvijek je prate u stopu (ostali dečki, osim naravno, mog), ali ona ih sve lijepo i pristojno otkanta, voli svoj posao i najbolja je u preobrazbi koju predaje...opčenito ja najbolja u onom što radi. Moje je godište.

    Anna Potter

    Profka Napitaka, jako simpa cura, premda je povučenija od ostalih profka (mislim na one mlađe), kad se ona raspriča.....nema joj ravne, popriličan optimist, premda i ona ima mračnih razdoblja. Dobra je u onom što radi i svi su sretni i zadovoljni što je imaju. Animagus je i pretvara se u panteru, voli zafrkavati ljude oko sebe. Također godište ko ja.