11.07.2007. / srijeda

Prvi dan predavanja

Digla sam se u zoru...omg kaj je sa mnom, dižem se tak rano dead. Navlekla sam smaragdnu pelerinu i izašla da hodnik, sve je bilo pusto. Čula sam nekaj u tamnicama, idem provjerit. PEEVES!!!!! Dobri stari Peeves.
"Peeves, kaj danas izvodiš?"- pitala sam ga strogim glasom.
"Uništavam Hogwarts, malo da izludim Filcha, cijenjeno profesorstvo."- rekao mi je umiljatim glasom.
"Samo tako nastavi."- rekla sam uz podsmjeh mouthwash i otišla van, do jezera. Bilo mi je dosadno, nikoga nije bilo vani, osim par sova koje su se vračale iz lova. Sjedila sam tamo neko vrijeme, buljeći u prazno rolleyes. Kad je zvonilo 7 sati sam otišla u dvorac, do kabineta OOMS-a kako je čudno biti profesor.

Otključala sam kabinet, sjela za katedru čekajući učenike, prva dva sata imam prvašiće, lovely dead. Umrijet ću od dosade. Klinci su počeli ulaziti tek oko 5 do 8 sati, nešto bi promrmljali kao pozdrav i smještali se u klupe namcor. U 8 sati su svi bili na svojim mjestima, zamahom štapića sam zatvorila vrata.
"Dobro jutro prvašići!"- zderala sam se da ih malo razbudim. Svi su se stresli naughty.
"Ja sam Michelle Snape i biti ću vam profa Obrane od mračnih sila ove godine."- rekla sam i napisala svoje ime na ploču.
"Ove godine?"- čulo se pitanje od nekud.
"Da, svake godine ćete imat novog predavaća. Ne znam kaj će se meni desiti ali eto, ovaj posao je UKLET."- malo sam ih plašila.
"A kašto ga onda radite?"- opet pitanje.
"Da vas klince nekaj naučim."- rekla sam. MUK.
"Mi imamo dva sata, prvi sat ćemo se upoznavati, a drugi.....ko zna...."- rekla sam im. Svi su mi rekli svoja imena, nisam ni jedno zapamtila, ali nema veze.
"Od vas ću tražiti na svojim satovima sljedeće."- rakla sam i pokazala štapićem na ploču na kojoj se odmah pojavio natpis :

TIŠINA
DISCIPLINA

"Samo te dvije stvari."- rekla sam im.
"Ako budete zločesti, onda čete biti podložni nastavnim metodama moga ujka, a to vas uvjeravam, ne želite. Raspitajte se kod starijih učenika."- rekla sam im uz smješak.
"Što se tiče žvakaća i kašnjenja, oboje su dopušteni, žvakati nesmijete samo kad odgovarate na moje pitanje, a kasniti smijete maksimalno 10 minuta, veće kašnjenje će biti kažnjeno."- nastavila sam.
CINCILILINCILI, kraj prvog sata.
"Djeco, sad čemo odmah nastaviti pa ću vas pustit 5 minuta ranije."- rekla sam. Ostatak sata sam im pričala o stvorenjima od kojih ćemo se pokušati obraniti ove godine. Tu i tamo bi postavila par pitanja, jedna je Slytherinka je uvijek znala odgovore, ne stručnim riječnikom rečene, ali je znala, zvala se Nera Moon, bit će nešto od nje ako tako nastavi.
"Koliko je sati?"- pitala sam učenike.
"10 minuta do zvona."- čuo se odgovor.
"ZA ZADAĆU."- počela sam.
"OOOO NEEEE."- kaže razred wink.
"DOBRO IZGAĐAJTE FILCHA SMRDOBOMBICAMA!"- kažem ja.
"Pitajte starije učenike tko je."- rekla sam.
"Možete ići."- rekla sam.
"JEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!"- ajme kaj se deru rolleyes.

Cijeli dan sam ponavljala isto, na večeri je Dumbly objavio da je Filch otišao u mirovinu zbog "nepodnošljive duševne boli", te da će nam doći novi pazikuća. Svi su bili sretni yes, govorkalo se da su za njegovu mirovinu zaslužne smrdobombice i Peeves, lovely dead. Nakon večere sam otišla odnjeti Lunia u Zabranjenu, zaboravila sam jučer, zbog toga sam mu se ispričavala cijelu viječnost. A onda SPAVANAC.

P.S. Od 21.7 do 20.8 sam na moru, neću vam moći pisati mjesec dana, kad se vratim želim vidjeti PUNNNNNNNNNNNO komentara, može. Ovo je zadnji post prije mora, MORATI ĆETE DUUUUUUUGO ČEKATI NASTAVAK. kisskissam vas svekiss i do tipkanja.

11.07.2007. ...12:38 Komentari (40) Isprintaj #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog za one koji vole ispravno (nepravda)!!!!!
    Bezjacima koji oće vrijeđati moju priču je ulaz ZABRANJEN!!!!!
    Svima onima čarobnjačkog sloja želim dobrodošlicu

    I NE UBACUJEM VIŠE LIKOVE U PRIČU IMAM IH DOVOLJNO!!!!
    Osim ako možda izmolite svoje mjesto u mojoj priči inače NE!!!


    Dame i gospodo, ja sam ponosna Slytherinka!!!!
    i'm in slytherin!

    be sorted @ nimbo.net

    Evo moj banner!





    Slobodno ga stavljajte na svoje blogove!

    Koliko vas je posjetilo ovaj blog
    Free Website Counter
    Free Website Counter

Linkovi

  • Amanda Harrison
    Anna Potter



    Image Hosted by ImageShack.us


    Zivot po noci


    JUNACI MOJE PRIČE


    Slytherini (i oni koji su to nekad bili)

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Michelle Snape

    Imam dugu plavu kosu i zelene oči, pofesorica ooms-a i PROUD TO BE njihova predstojnica, najdraži predmeti su mi bili skrb za magična stvorenja i čarobni napitci. Ujko mi je Severus Snape. Smrtonoša sam, parsel-ust i animagus (pretvaram se u vuka), imam ljubimca crnog jednogoga Luniela, zmiju Fleku i sovu Eola, najbolja mi je frendica Petra.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Draco Malfoy

    Ima plavu, zalizanu kosu i sive, vodenaste oči, umro i sad je inferius, najdraži predmet su mu bili čarobni napitci. Smrtonoša, u rodu je s Petrom.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Spike Dark

    Petrin brat, šesta godina, Slytherin.

    Nera Moon

    Slytherinka s 1. godine, uočila sam je na svom prvom satu, nadarena vještica, bit će nešto od nje. Duga smeđa kosa i zelene oči.


    Griffindori (i oni mrtvi)

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Harry Potter

    Ima crnu kosu i zelene oči, vjerujem da ga svi već poznaju, zbog onog munjevitog ožiljka (gospodar tame mu ga je osobno nanio). Ne slažemo se (mi smo kao moj ujko i Harryjev otac). Tragač u metlobojskoj ekipi Griffindora. Ubijen.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Hermiona Granger

    Ima kovrčavu smeđu kosu i smeđe oči, mutnjakuša (premda je vrlo talentirana). Uvijek je s Harryjem i Ronom. Prefektica. Ubijena.

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Ronald Weasley

    Ima crvenu kosu, kao svi u njegovoj obitelji, uvijek u otrcanoj odjeći (ima petero starije brače, pa od njh sve naslijeđuje,ima i mlađu sestru Ginny). Živi u "JAZBINI", u tu kuču njegova obitelj jedva stane. Prefekt. Ubijen.


    Za našu priču važne smrtonoše

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Severus Snape (moj ujko)

    Dobar glumac (prevarant, to mu je specijalnost), ova slikica (gore) je mala zezancija na njegov račun, žućkasta put, masna kosa i kukast nos (nemožete ga promašiti). Doselio se u moju obiteljsku kuću i tamo živi skupa s mojom majkom.

    Petra Dark

    U rodu s Dracom (premda se to po izgledu ne bi reklo), moja najbolja prijateljica. Ima crnu kosu i smeđe oči, zbog nje sam i ja postala smrtonoša. Nedavno je postala animagus, pretvara se u rotvailera.

    Lord Voldemort

    Gospodar tame, tako je ružan da bi se zbljuvali kad bih stavila njegovu fotku, mislim da o njemu ne treba pisat jer ga svi već znaju.


    Dečki

    David Grey

    Petrin dečko, pojma nemam, ubiti se jedva vidimo, crna kosa i zelene oči.

    Michael Bone

    MOJE!!!!!!!!!! Sadašnji kućepazitelj, pažljiv, romantičan, sve bi učinio da me zaštiti (ako je to potrebno), registrirani animagus, crno-sivi vuk. Tamno smeđa kosa i VELIKE smeđe oči od kojih se osječam sigurnom od svega.

    Profke (ja ovdje nisam, već sam gore kod Slytherina)

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Gabriella Brown

    Profka preobrazbe i nova predstojnica Griffindora, popularnija od mene (nije fer), svi vole njezine satove. Lijepo pjeva,a i dečki je vole, ijako je već našla dečka uvijek je prate u stopu (ostali dečki, osim naravno, mog), ali ona ih sve lijepo i pristojno otkanta, voli svoj posao i najbolja je u preobrazbi koju predaje...opčenito ja najbolja u onom što radi. Moje je godište.

    Anna Potter

    Profka Napitaka, jako simpa cura, premda je povučenija od ostalih profka (mislim na one mlađe), kad se ona raspriča.....nema joj ravne, popriličan optimist, premda i ona ima mračnih razdoblja. Dobra je u onom što radi i svi su sretni i zadovoljni što je imaju. Animagus je i pretvara se u panteru, voli zafrkavati ljude oko sebe. Također godište ko ja.