Black Rose

08.09.2005., četvrtak

...Inkvizicija...

Pozdrav ljudi! Eto, malo mi je trebalo ali ideja je tu... ;)

Citava ta prica o inkviziciji, njezinoj uspostavi i korjenima seze jos u doba Rimskog carstva. U to vrijeme krscani su bili proganjani, a da o netoleranciji, zabludama, licemjerju i opcenito cistoj ljudskoj gluposti i ne pricam. Poslije nekog vremena, djelomicno su se te stvari promijenile raznim ediktima i dogovorima kojima je krscanstvo "izjednaceno" sa ostalim religijama. Stvar je dobro krenula ali sama poanta crkve ne. Ljudi su u to doba bili prozeti religijom i za nju su se zalagali ali i bili spremni boriti. (Neznam sto vi mislite o tome svemu ali ja iskreno vjerujem da su svi ti ljudi bili normalni ali zatucani, tj. pod cipelom "crkve" koja si je po mom misljenju dala malo previse zamaha kojeg nazalost ima i danas.) I tako je to trajalo dugi niz godina dok nije dosla kobna 1095.- godina. U Clermontu (Francuska), papa Urban II je u svom strastvenom govoru pred tisucama ljudi objavio propovijed o Krizarskom ratu, tj. o ratu u ime kriza. Njihova je zadaca bila "pozvati sve istinske krscane da oslobode "Svetu Zemlju" od muslimana s ciljem da oslobode Kristov grob, te da ce za to dobiti oprost svojih grijeha..."(!?) Tisuce i tisuce naivnih vitezova je krenulo u pohode koji su trajali do 1291. godine (1096 su poceli) kada je pala i Akra, poslijednja krizarska utvrda. (Ne shvacam da ljudi mogu biti toliko glupi i ne vidjeti da je to samo dobro kamuflirana pljacka i osvajanje teritorija..!?) I dok je "Crkvena" hijerarhija moralno sve dublje padala i odala razvrat rata, pocetkiom 13.-tog stoljeca su se u Francuskoj i Italiji pojavili ljudi koji su propovijedali askezu i svojim pokajnickim zivotom protestirali protiv pokvarenosti crkvene hierarhije, a zvali su se Heretici. Posto su se pojavili u dvije drzave, Heretici u juznoj Francuskoj su se nazivali Katarima dok su se Heretici iz sjeverne Italije nazivali Valdenzima. Papa Inocent III na to je 1208. odgovorio pozivom na novi pohod ali ovaj put ne protiv muslimana vec protiv katara. Tako je buknuo i Albigenski krizarski rat. (Koliko dvolican i opsjednut moras biti da bi imao hrabrosti da vjeru ...po neni duhovno bogatstvo... pretvoris u zakon, a da na kraju za pokolj otprilike 20 000 muskaraca, zena i djece ne odgovaras!? ti su ljudi danas nazalost samo statistika koja koja spada u najtragicnije zrtve u povijesti covjecanstva) Papin izaslanik Arnold-Amaury je nekoicini vojnika, na njihov upit, rekao: "Pobijte ih sve! Bog ce prepoznati svoje", a u osobnom je pismu papi je napisao da ni dob, ni spol, ni polozaj nisu bili postedjeni. Taj cin je usko bio povezan sa nastankom Inkvizicije sto je bila crkveno-drzavna ustanova koja je imala zadatak pronaci i kazniti sve Heretike. (Ne mislite li da je to mozda malo bolesno?) Inkvizicijska procesna struktura, zvanicno je bila utvrdjena 1215. godine na Cetvrtom lateranskom koncilu. Papa Grgur IX je prvi papa koji je sustavno napravio propise Inkvizicije, a izmedju ostalog je izdao i konstituciju u kojoj je heretike svrstao u veleizdajnike, odredjuje im dozivotne kazne, a posebno ostre kazne su bile za krivovjerovanje, tj. za zidovstvo i islam. Takvi judi bi odmah bili spaljeni na lomaci, a imovina konfiscirana. Najgora vrsta inkvizicije koja se ikada pojavila bila je Spanjolska inkvizicija. Ona je na pocetku progonila samo Zidove. Tako su s tog podrucja 1492. protjerani svi Zidovi, a 1502. svi muslimani koji nisu htjeli prihvatiti krscanstvo. Kasnije se to nije prosirilo samo na krivovjernike vec mi na carobnjake, vjestice, protestante, iluminate te na sve osobe nemoralnog nacina zivota. Na kastiljansko prijestolje 1474. zasjela je kraljica Izabel, a aragonskim kraljem 1479. postaje njezin muz Ferdinand. Zajednickim snagama su poceli provoditi svoj ambiciozni plan. Zelja im je bila iskorijeniti poslijednju islamsku eklavu u svojim domenama. (Ukratko, sproveli su etnicko ciscenje) Za njihove vladavine, Spanjolska je bila ociscena od islam, judaizma kao i poganstva te svih vrsta krscanskih hereza. 15. srpnja 1834. godine, Spanjolska je inkvizicija konacno ukinuta sluzbenim dekretom.

Mislim da je zalosno to sto su davni svecenici bili najobrazovaniji ljudi. Pomagali su drugim ljudima, lijecili ih, a crkve su bile gradjene od kamena i drveta. Postoji li takva crkva danas? Ne, danas je to puno zlata, ukrasa, dragog kamenja, lopova, prevaranata i zlocinaca. Pomazu li ljudima? Pa,... u neku ruku ali svecenici su nekada davno zivjeli u skladu sa originalnim krscanstvom. Danas mozete vidjeti svecenika ili casnu sestru kako vozi Audia ili neki skuplji automobil. Od kud novac? Sigurni ste da znate na sta ide novac koji dajete u crkvi? Prije odredjenog vremena u Italiji je otkriven podrum jednog zenskog samostana koji je sluzio kao grobnica u kojoj su pronadjeni kosturi novorodjencadi koje su casne nakon poroda hladnokrvno ubijali kao zivotinje. I sta se u svezi tog ucinilo? Nista, zataskano je i nije se dozvolilo da se ta informacija prosiri svijetom puka. Mozda ce ovo nekima zvucati glupo ili izmisljeno ali se to stvarno dogodilo kao i mnogo stvari za koje se nikada nece doznati... Iskreno, ja nisam krscanin, ateista sam. Krsten jesam ali nikad nisam prihvatio religiju. Naprosto mi nikada nista nije znacila i nemam nista protiv vjernika bilo koje religije ali mi se gade ljudi koji se skrivaju pod crkvenim haljama. Cast iznimkama! Jeste li se ikada pitali kad ste dosli na ispovoijed da se vjerojatno ispovijedate covijeku koji je vise "zgrijesio" nego sto cete vi ikada? Ako je samo bog taj koji moze prastati grijehe, sta u tom dijelu price radi svecenik. Ako sam ja napravio nesto lose u svom zivotu i svijestan sam toga, meni iskreno ne treba nitko tko ce mi dati oprost jer cu se ja truditi da sutra budem bolji... Evo i nekoliko slika mucenja, spaljivanja te grb Spanjolske inkvizicije...






==> Ovim nemam namjeru nikoga uvrijediti niti omalovazavati jer ja to nemam pravo. U ovom sam postu zelio pokazati neke radnje crkve kao ustanove, a nicim ne dovesti u pitanje neciju vjeru u Boga, tj. nicije vlastito duhovno bogatstvo koje bi mu pruzalo zadovoljstvo. <==


Posebne zahvale Poetici na danoj literaturi uz pomoc koje sam napisao ovaj post.

Bilo je malo duze ali se nadam da vam nije zao vremena... Nadam se i pokojem komentaru... ;) Laku noc.

- 04:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Evo nekih link-ova koji mozda nekome zatrebaju, a meni su dobri. ;)


Elfwood fantasy art
Dark Lyrics
A-Z lyrics
Guitar tabs(fretplay)
Guitar tabs(mysongbook)
Guitar tabs(taborama)
Astalavista


a evo i jedan dobar blog ;)

Blood Moon

Free Site Counter
Free Site Counter

o meni...

Pa, eto...jednog dana moji su procitali oglas u novinama da u veterinarskom institutu traze udomitelje za zivinu humanoidnog oblika ali da je to jos u eksperimentalnoj fazi. I tako su oni sretni dosli i prijavili se. Doktor koji ih je tamo primio je rekao da navrate za koji dan, a da ce on za to vrijeme sve pripremiti. Nakon par dana moji su se ponovo sastali sa doktorom, a on je nosio u epruveti nesto sto bi trebalo biti njihovo buduce dijete ali je doktor nesto zeznuo i pitao dal da to ostavi ili baci i radi drugo? Moji su naravno rekli da ostavi...i eto malo po malo moji su shvatili da to bas i nije bila najpametnija odluka koju su mogli donijet pa su probali reklamirat ali nisu primjetili da je na ulazu u institut bio natpis: "Naknadne reklamacije ne primamo!". ;) Sala naravno...s tim su me starci "hranili" kad sam bio manji. Nije neka uobicajena zgoda ali nema veze, ak nis drugo popunit ce prostor! ;)
Izostavimo li tu pricicu imam 20 godina... dobro! dobro! 04.10 cu imat 20. ;) Idem na fax (FSB) i trenutno se mucim sa prvom godinom iako sam siguran da je necu dat jer za razliku od drugih fakulteta FSB nema parcijalu(prenosenje ispita). Ali eto, probat cu to kompenzirati time sto cu raditi cijele godine dok dajem tih par ispita sto su mi ostali. Sto se tice nekih ciljeva u zivotu...pa nemam ih bas puno ali bi volio zavrstiti fax i nac nekakav posao kojeg cu najvjerojatnije traziti negdje vani jer su razlike u placama vani i ovdje astronomske. Znaci kad bi uspio srediti dobar posao volio bi se ozenit te djeci bit dobar tata(ne kao moj meni) i naravno zeni biti dobar muz. Volio bi posjetiti Skotsku i Irsku. Sviram gitaru u bendu, izlazim gdje me noge odnesu, a volim citati o svemu i svacemu...od mitova, legendi, prorocanstava i takvih stvari pa sve do telepatije, telekineze, magije i tome slicnim stvarima i na kraju ono meni najbolje...racunala. Neznam zasto ;) ali sve bi dao osim njega i gitare. E, da...skupljam slike, najvise one sa neta pa ak netko ima nesto dobro (da je tehnicki slika dobra) nek posalje...


dark_ritual_hb@yahoo.co.uk

Evo i nekih lyricsa

---Blind Guardian---
Welcome To Dying

Close to insanity
beyond the realms I've been
at darkest places
I'm crying
The dragon flies

Something savage
is yearning for me
I'm waiting afraid for the night
what will be
I've lost myself
a few days ago
it's touching my soul
and a vision of past dreams comes true

Welcome to dying
I don't let it out
Welcome to dying
Look to the mirror it shows what I am
Welcome to dying
This town must burn now
Welcome to dying
Can't you see the dragon's seed bears in me
the one who's been before
many times I terrorized this town
many times and here I start again
now I'm stronger and so cold
cold as ice
returning is my destiny
now I feel it's growing up in me
now I feel it's burning deep in me
I'm not what I was before
could I stop this dream
I'm a stranger to myself
and I cannot control

Welcome to dying
I don't let it out
Welcome to dying
Look to the mirror it shows what I am
Welcome to dying
Can't you see the dragon's seed bears in me
Welcome to dying
The dragon's breath I don't let it out

I'm a savage
it's too late for me
the other side's taking control and I know
there's one way I can walk alone
or the dragon will fly
and a growing fear's all that I feel

Can't you see the dragon's seed bears in me

Spread my wings and fly away
I spread my wings and fly away
I spread my wings and fly away



---Bruce Dickinson---
Darkness Be My Friend

Cold sunlight falling on me
Cold sunlight falling on me
I am a lonely man, sorrow is my friend
Fall asleep as the dawn comes up, a ray of hope again

Hold a crystal vision, for a second, let it pass
Hold a crystal vision, for a moment making last
Summers so quickly gone, darkness be my friend
Nothing lasts forever, but the certainty of change

I am a lonely man, sorrow is my friend
Nothing lasts forever, but the certainty of change



---Rhapsody---
Dawn Of Victory

Fire is raging on the battlefield
while Arwald is fighting the war of the kings
The army of Dargor, the thunder, the storm...
so people are calling the brave and his sword
No time left to save the wise throne!

Shades of a past not so far to forget...
the rise of the demons from their bloody hell!
So come mighty warrior to light the lost hope
for Tharos the dragon and your cosmic soul...
Now handle your emerald sword!

For Ancelot
the ancient cross of war
for the holy town of gods
Gloria, gloria perpetua
in this dawn of victory

The ride of the dead and their practice of pain
is pounding in him as a terrific quake
You're closer and closer now follow their smell
with your holy armour the steel in your hand
Fly angel of bloody revenge!

For Ancelot
the ancient cross of war
for the holy town of gods
Gloria, gloria perpetua
in this dawn of victory

Tragic and furious the clash of the steel of the gods
and so magic the power, the sword in his valorous hands
Oceans of fire are blasting the throne of the demons
and from distant red skies the thunders are calling his name
the name of the master of pain!

For Ancelot
the ancient cross of war
for the holy town of gods
Gloria, gloria perpetua
in this dawn of victory



---Merlyn Manson---
Redeemer

The hunger inside given to me,
makes me what I am
Always it is calling me,
for the blood of man...

They say I cannot be this,
I am jaded,
hiding from the day
I can't bare, I cannot
tame the hunger in me...
Oh, I say I did and
always searching,
you can't fuck with me
So instead you'll taste my pain

The hunger inside given to me,
makes me feel alive
Always out stalking prey,
in the dark I hide
Feeling, falling, hating, feel like
I am fading, hating LIFE!

They say I cannot be this,
I am jaded,
hiding from the day
I can't bare, I cannot
tame the hunger in me...
Oh, I say I did and always searching,
you can't fuck with fate
So instead you'll taste my pain

You say your life I'm taking, always bothering me,
I can't take this anymore,
I'm failing,
always smothering me
You look down on me, hey what you see,
take this gift from me, you will soon be ME!

Nothing seems exciting,
always the same hiding...
hiding...
It's haunting me.



---Therion---
Cults Of The Shadow

Secret Chiefs cloaked in wisdom dark
Illuminators of Zyx
Brings the putrifaction process
To lead the soul across the Styx

Ludul bel nimeqi ea
Nartamtu dianau apsu

The seven ones
Of Babel
Offer the Grail
Of Ecstasy
To open
The eye of Shiva
Through the great
Work of Ecstasy.

Celebrators
Of becoming
Appears in the Sethian mystery
To turn lead
To gold through
The great work of Alkhemy.

The secrets sign of mendes
Unveil the magic of the Goat
Cults of the Shadow
Under Ilan Hizon’s root.

La tapallah puluthu
Utukke lemnuti apkallu

The seven ones
Of Babel
Offer the Grail
Of Ecstasy
To open
The eye of Shiva
Through the great
Work of Ecstasy.

Celebrators
Of becoming
Appears in the Sethian mystery
To turn lead
To gold through
The great work of Alkhemy.

Erset la tari ki utu kam
Adapa baru sar kissati
Ziqqurrat Kuteha pet pi girru
Erset la tari ki utu kam

Subigo inimicus

Ludul bel nimeqi ea
Nartamtu dianau apsu