četvrtak, 04.09.2008.

5.poglavlje

-Sto vi ovdje radite?- pitala sam sa sumnjom
-Pa provaljujemo, razumije se- rekla je Luja
-Morale ste bit tako bucne?- pitala je Vicky, a Luja je samo slegnula ramenima
-Kako ste znali da smo ovdje- pitala je Nic sa sumnjom u tonu
-Pa… ovaj…- počela je Nell- …pitajte J.J. – rekla je Nell pokazujuci na Luju
-Nismo- rekla je ali ja sam osjetila dvoumnost
-Ajd udite, ali brzo- rekla je Vicky sva u panici
-Ponavljam, kak ste znali da smo tu?- ponovno je pitala Nic
-Pa.. ovaj.. ja sam pomislila na vas.. i.. i prikazao mi se ovaj WC- rekla je Luja
-Pa. Evo ti odgovora Ema- obratila mi se Nic
-Dobrodosle u klub- ljubazno im je rekla Nic
-Klub?- pitala je Nell koja mi je izgledala prerumeno
-Pa dakle, ustanovile smo da Nic cuje na vece razdaljine, Vicky ima problema s mozgom…- rekoh kad mi je prema glavi poletio jedan dio cijevi- salim se! Salim se!- brzo sam povikala -..dakle Vicky prima nekakve bljeskove.. Ni sami neznamo sto je to.. A ja mogu kontrolirat necije postupke..- rekla sam promatrajuci Nell koja mi je izgledala…pa… cudno je prava rijec..
-Nell jel sve u redu?- pitala sam ju kad je ona odjednom potrcala k prozoru i otvorila ga
-Jako mi je vruce…- rekla je gutajauci zrak
-Nell, AUC, jao Nell vruca si ko pecnica- odjednom je viknula Nic i potrcala k slavini i stavila ruku pod vodu. Ruka joj je imala crvenu nabubrenu masnicu
Odjednom su se naglo otvorila vrata i kroz njih je usla.. RAVNATELJICA???
-Podite sa mnom- rekla je okrenula se na peti i posla. Nic, Vicky, Nell, Luja i ja smo krenule za njom.. Vodila nas je, meni nepoznatim hodnicima.. Bar meni. Putovanje je kratko trajalo.. Stigli smo do, kolko se meni cinilo, nekakvih prastarih vrata. Srebrna boja vec je bila izblijedila, sto je davalo jos veci efekt. Ravnateljica nam je otvorila vrata i pustila nas unutra..
Mislim da me sokiralo..
Ma daj..
Nemoguce..
Ocekivala sam nes totalno drugacije…
Docekala me je novo uredena prostorija. Kamin biserno zelene boje davao je ljepotu lijepim bijelim zidovima. Jednostavni a tako posebni. Prozori, kojih nije bilo puno imali su svoj ogrtac.. Krasile su zelene zavjese od svile.. Prekrasno.. Nije bilo ni stolaca ni ogledala.. Pod je bio prekriven bjelim drvetom.. Nesto neopisivo…
-Ajme- cuo se Nellin uzdah.. Cini mi se da je jos vise pocrvenila. Sto je to s njom?
-Ovo je prekrasno- dodala je Nic
Profesorica nas je dovela do sredine prostorije i okrenula se k nama. Promatrala nas je dosta dugo..
-Dobrodosli.- progovorila je i nastavila –bit cu izravna. Osjetili ste da se u vama nesto mijenja, zar ne?- potvrdili smo kimanjem, a ona nas je odusevljeno pogledala
-Velicanstveni su rodeni!! Napokon- viknula je i moram priznati da me malo uplasila
Kad je primijetila nase blijede i Nellin uzareni pogled krenula nam je objasniti
-Vidite.. Legenda kaze da ce na svijet doci velicanstveni. Bit ce to bca koja ce imat moci iznad normale. Vec su postojali i bilo ih je 7. no vas je zasad tu.. 5. Vi se necete morati boriti protiv onih zlih ako to ne zelite jer jos nije ni jedan otkriven, vi cete zasad razvijati svoje moci upravo ovdje gdje…- tu ju je prekinulo vristanje.. Kad sam pogledala u smjeru izvora shvatila sam da na mjestu gdje je stajala Nell je polozen mali plamen.. WTF????
-Hm.. zanimljivo..- rekla je samo profa primivsi se palcem za vrh brade..

,,,Molim vas spasite me.. Molim vas,,,
Tko je to?
,,,Ja sam Nell,,,
Nell, to sam ja.. Ema.. Jel sve ok?
,,,Em, pomozi mi . molim te!!,,,

-Profesorice, mislim da Nell nije dobnro. Mozete li joj pomoci?- pitala sam
-Kako znas?-
-Ja.. Ja.. Ja.. Ovaj.. Pa.. Cula sam ju.. Pricale smo..- rekla sam
-Naprednost??? Savrseno- rekla je profa
-Reci joj samo da bude opustena i da ce joj to pomoc- rekla je profa dak su nas cure streljale pogledima.. dobro mene..
Nell.. Primiri se, opusti se, i sve ce bit ok.. Trust me!
,,,ok.. ok.... Da, bolje je.. Joj!!,,,

I odjednom je ovdje opet bila prisutna nasa Nell

/...to be continued.../

Evo me.. Znam da me dugo nije bilo a rekla sam da ce bit post, ali previse sam se uzivjela 1. srednji..smokin (((1.d, POZDRAV)))wave Dakle, hocu a lot of coments.. OFC!! Svima vam zelim sretan povratak u klupe, iako kazete da je nemoguce nije istina.. Sve je moguce!thumbup A to vrijedi i za skolu.. Meni je super!! Ljudi da vas vise ne gnjavim saljem vam puno pusa i pozdrava!!!zubocerekroflkiss


17:42 | Komentari 34 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>