Dobro došli u svijet jedne Slytherinke - Život jedne Slytherinke - Blog.hr

srijeda, 27.06.2007.

Dobro došli u svijet jedne Slytherinke

Prijesvega Veljkom svim posjetiteljima ovog bloga. Ja sam Luna Angelina Gabrielle Black.. Obožavam Bellu, ona i moja majka su rođakinje, daljne. Tako da nema veze što sam s Dracom. Oh da nisam vas upoznala s mojim voljenim, no dobro reci cu vam kasnije. Dakle ja sam kći jedinka Gabrielle i Michaela Blacka. Oca mi je ubila Bella, ne zamijeram joj. Nije se htio pridružiti Gospodaru tame.Parasel-ust sam. Lucias Malfoy ( Dracov otac) mi je poput drugog oca. On nas ćesto posjećuje zajedno s Dracom. Da i ćesto se susrećemo na okupu smrtonoša. Da nisam vam rekla smrtonoša sam...Imam tamni prekstasni zname. Baš poput Dracovog. Inace ja i Draco smo duuugo u vezi. Oboje volimo napitke i Snapea, a mrzimo Obranu jer od nje nema koristi, jer mi vec znamo sve kletve, i netreba nam obrana od njih...Ja i Draco smo ne razdovjivi, i onaj ko ga takne doživjeti će mućenje kao Longbottom-ovi starci koje je mućila Bella. Također će tako mućeni biti oni koji taknu Draca....Bolje vam je da se držite dalje od njega,,,,ssssss......Bok to je sve za sada smijehsmijehInace, obozavam crnu i zelenu, mrzim sve kricave boje koje posjecaju na mutnjakušu grangericu i pottera.

- 22:55 - K (1) - P - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

¤¤Opis bloga¤¤

Dobrodošli na tamnu stranu....il kako bi naša Simbellmyne Blake rekla "Come to dark side, we have Draco" link njenog bloga možete naći u drugom boxu.Dakle ja sam Luna i otvorila sam ovaj blog da bi se ljubitelji Harry Pottera (knjiga ne lika) mogli diviti mom radu. Par upozorenja

1. Mrzite Slytherine,Snapea,Draca i Voldemorta, MRŠ
2. Želite vrijeđati Slytherine gore navedene? MRŠ
Ukoliko ne želite poštivati ova pravila MRŠ!

˘˘Linkovi˘˘

Anduril
Emma
Sim
Aya
The Dark Side Of Hogwarts
Voldemortova Armija

~~Likovi~~

~Luna Angelina Gabrielle Black (15)
To sam ja.....wee ja....hm...urazumimo se malo...
Dakle ja sam Lun Angelina Gabrielle Jonson ali možete me zvati Luna.
Ako se pitate jesmo li ja i Angelina Jonson u rodu nismo....
5. godina u Hogwartsu. Gryffindor igram kao tragać i ujedno sam kapetan metlobojske ekipe.Ja sam čuvarica vode i čuvam kamen svete trojke.

~Majka Gabrielle (31): Uh...ona je zakon.Ona je u rodu s Siriusom (nemogu rec da nije dobar,ali...)Bella, draga Bella, Da nema Belle jao meni. Ona me naućcila mnogim carolijama. Bella mi je poput druge majke. Ona me preporucila Voldemortu...Bella ti si zakon...!!!!
~Otac Michael (35): Bio je bezjak, zapravo mi nije pravi otac, bio je ljut (saznao je da je moja majka vještica kao i ja) I Bella, Naša predraga Bella ga je opalila Cruciasom... Moj je pravi otac umro boreći se za Voldemorta.
~Bellatrix Black:Bella, Draga moja Bella.Legendo...Ona je zakon, najjaća Voldemortova pristaša. Jap...Upravo je ona mene i Draca predložila da sredimo cijeli Hogwarts. Samo što ja nisam bila u mogućnosti pomoći....Ma Bella je the best.

~ Draco Malfoy:
Što reći o njemu osim toga da je plav,zao,slytherin i smrtonoša?!

~Aya Hamville: Gryffindorka 5 g., Ona i Dora su jedne od rijetkih Gryffindorki u povjesti Hogwartsa. voli preobrazbu, patronus medvjed, ući okulumenciju i legilimenciju, odlićna ućenica, bezjakinja (sad znam zašto nije Slytherin)Ima maćka koji govori Točkicu.

~Anduril Jones
Trenutno 6. g. Gryffindor.Čistokrvna je, misli da je bolja od bezjaka,voli zmajeve i ima zmajića koji se zove Lux i sovu Mayu, smrtonoša je, jedinica, ćaknuti roditelji,bili zgranuti kad je postala Slytherin.Obožava crnu boju sluša rock i svira gitaru.Nosi stark tamnih boja.Nosi ogrlicu s Slytherinskim biljegom koji joj majka pokušava uzeti, voli napitke i snapea a mrzi obranu.Ima dugu crnu kosu i plave oci.

~Lily Doria Mist:
Ne zovite you Lily ni doria nego dora.6. godina gryffindor, cudo prirode što je gryffindor....Ironićna,cinična,sarkastićna,pesimistična i nasilna, mrzi rozu boju i ima predivnof brata...

~Simbellmyne Blake:
Slytherin 6.godina. Parasel-ust. Ima zmajicu Ravenu i njenu tetovažu na leđima, ožiljak na desnoj natkoljenici od nje.Nikud neide bez šešira i bodeža s slytherinskim znakom.Sluša punk i rock, svira bubnjeve.Cinična i sarkastična.Uvjek u crnom, naj napitci a najgori obrana jer taj predmet nema smisla

~Emanuelle Nina Emily Addams-Slytherin:
Bolje Emma Slytherin. Ne zovite ju punim imenom inace jao vama.Slytherin 5. godina. Prijatelji: Svi. Najviše Draco i Melody....Mrzi: Astornomiju, povjest magije i napitke (wtf) voli obranu čarolije i probrazbu. Igra kao tragaćica. Animagus snježno-bijela sova.Roditelji su joj smrtonoše i vampiri kao i ona

Fun

Crno jaje

Šareno

Crveno

Smeđe

Tamno smeđe