Ja sam mulac

ponedjeljak, 06.11.2006.

Babe i busevi...

Evo ovaj post odlučih napisati potaknut doživljajima iz busa na putu u školu i kada sam se vraćao...

Bakice, slatke male bakice... Svima su vam drage kada vam utrpaju lovu u džep, a posebno kada je penzija pa dodaju malo više, onda kad vas maze i slićno...
No, imaju onu i mračnu stranu... Danas sam odlučio progovoriti o njoj...
Najviše mrzim kada mi se neke babe utrpaju u buseve između 7 i 9 (odlazak u školu) i između 13 i 15 (kada se vraćam)... To kao da im je životni cilj natrkeljit se u taj bus i srat svima uokolo kako im je teško u životu i što su sve propatile, a nema veze što meni upravo sad zagorčavaju život, a za neke osobno znam da žive kao bubreg u loju... Fino su se ukampale kod svoje djece i ništa ih ne jebe... al glavno da mogu srati kako su one jadne same i zapostavljene... I onda još jedna stvar koja mi strašno smeta... To je njihov nepodnošljivi smrad... Kao da im je voda smrtni neprijatelj... Neće se otopiti ako se okupaju jednom godišnje...A dah i higijena zubi bolje da ne spominjem... Nažderu se kao prave luka i sličnih miomirisnih sranja pa ti dahću u facu...
Ako ikad postanem neka glavna faca u politici zabranit ću svim babama da ulaze u buseve u tom vremenskom razdoblju... a ako uđu dat ću napraviti poseban logor za njih gdje će stalno morati slušati glasnu glazbu, gledati sranja na TV-u a ne vijesti i dnevnik te ih onda...ma bolje da ne kažem što bi dalje... No, da razjasnimo odmah nešto...ne kažem da su sve loše... samo one koje mi se natrpaju u bus u to vrijeme... Ima zaista dobrih i poštenih bakica...


Vi se možete i ne morate složiti sa mnom, ali to vam je samo moja perspektiva...

06.11.2006. u 14:37 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi