petak, 11.04.2008.

Moja abeceda


A = anarhija smijeh
B = BANANE naj voce cerek morate priznat da je tako
C = crkva. MRZIM CRKVU
Č = čokolada. cerek lijeci me lijeci
D = DIANA , moje cjenjeno bozanstveno ime sretan
E = energija... ono cega manjka u mom organizmu
H = hrana ... zivila zivila zivila !!! skoro sve jedem i obozavam jest
J = jastuk. najbolje pomagalo kod spavanja
K = kada! ono sta najvise volim uz spavanje,jedenje je moja KADA, kad
je napunim vodom i lezim po ure
L = LISICE smijeh
LJ = ljubomora. ja sam uzasno ljubomorna osoba i ljubomora ide uz opis mene
M = Matko ah .... cerek
N = natalitet. pod hitno se treba povecat u ovoj drzavi,cak i mene to muci
O = orgazam... ! a sta drugo rec sta
P = prijatelji. uz slovo M smijeh najbitniji clanovi mog zivota, da ih nema ne bi ni mene bilo
R = Rocky .. volim sist tu uru vrimena subotom... ugodno je skroz
S = spavanje naravno. najduze sta sam ikad spavala je 19 sati u komadu
T = tenk zelim to znat vozit . prekul je
V = vrat erogena zona. volim svoj vrat sretan
Z = zima najlipse godisnje doba


evo, nisu sva slova tu.ostala su nebitna! ovo me malo onako opisuje, istice neke,amo rec, bitne stvari

uzivajte svi!

- 16:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.