….a king in my own mind…

I am listening The Quiet Place….

Skužila sam da mi paše ova trenutačna situacija…žurba , učenje, izvlačenje bez komada… zbog svega toga nemam dovoljno vremena za razmišljanje- za depresiju.
I zbog toga, koliko god bilo stresno i koliko god mi kose ispalo od muke, mogu reći da se isplati, barem sada nemam dovoljno vremena za osjećanje.

…It's in my hands, the sky so bright it's burning, it's for me to decide…
Boli me kičma od sjedenja!

Jučer se nešto dogodilo….mislila sam da ću izgubiti jednu osobu…( ne volim pisati ni govoriti riječi koje dokazuju da postoje ljudi do kojih mi je stalo, evo, čak i sada dok to radim ne osjećam se nimalo ugodno…jednostavno imam neku jaku odbojnost prema svakome tko mi se previše približi… to je još jedan od mojih problema kojima ne znam ni razlog ni lijek!) ali na kraju je˝završilo˝dobro…She's still here….
To je sve rezultiralo još jednim pramenom kose izvan prostora mojeg skalpa…koliko još treba ta me ostave i ovi ˝ostatci ostataka˝ : D

Fale mi njih dvoje….jedno samo da vidim, a drugo da postoji….but that's impossible…
Ne znam koliko je ovo ˝ljubazno˝ od mene ali u zadnje vrijeme se često uhvatim kako uopće ne slušam što mi netko pokušava ispričati , radim upravo ono što je meni smetalo….

…ready to explode in purity, to fill the holes inside…

Ubija me sunce, glava će mi eksplodirati, ne smijem se ni približiti žiletu,
A NIKOG NEMA TU!!!!

I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK
I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK
I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK
I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK
I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK
I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK I'M OK
I must be…

Kad bi postojali anđeli, bili im bilo stalo?


16.05.2007. | 19:17 | 8 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

everything about nothing...


Linkovi

comablack@net.hr


Metallica
Fade To Black

Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone

No one but me can save myself, but it's too late
Now I can't think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death Greets me warm, now I will just say good-bye