nema glupog naslova!!!!

Ovo je već treći pokušaj da napišem ovaj post…svaki put ga obrišem jer ne mogu nikako izbaciti svoje osjećaje…a koji su to?! Nema ih više….sve je prazno…
Ja sam bijedna ,isfrustrirana budala… već 45 minuta sjedim ovdje na stolici i pokušavam naći pravu riječ da izrazim ovu gadost u meni, koju osjećam. Ili ne osjećam…. Nema je.. ne mogu više podnijeti da sjedim ili stojim ovdje, da dišem ovaj zrak, da gledam., da mislim o svemu ovome… u meni je jedno veliko ništa. Kao da sam popila bocu domestosa, i u meni onda nije ostalo više ništa, samo ljuska izvana…

Ne osjećam više ni mržnju, ni strah, ni ljubav…sve što sam osjećala se nakupilo, izmiješalo, i valjda međusobno poništilo, pretvorilo u jednu veliku masu ničega….kao da sam mrtva…

Ne mogu više to podnijeti, tu…ne znam ni sama kako da ju nazovem…tu otupjelost…
Ništa više nema svoju svrhu, smisao… sve što radim cijeli dan radim automatski, kao na traci, bez ikakvih doživljaja, razloga, osjećaja…sve je tako besmisleno…svakim danom se osjećam sve gluplje i gluplje…mislim da polako puca i onih par veza što su držale na okupu ovu bezvrijednu masu u mojoj glavi…nema budućnosti…ona ne postoji u mom svijetu…

What the fuck is in my head?!!!


12.12.2006. | 19:08 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

everything about nothing...


Linkovi

comablack@net.hr


Metallica
Fade To Black

Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone

No one but me can save myself, but it's too late
Now I can't think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death Greets me warm, now I will just say good-bye