srebrna kiša anđela

Na ljetnoj kiši stojiš ti…Stojiš i kisneš…Gledaš u mene svojim velikim plavim očima…Nisam sigurna što mi želiš reći, nisam sigurna želiš li mi prići, ili samo stojiš i čekaš…
Tvoje usne polako se razdvojiše, rukom prođeš kroz plavu, mokru kosu, te se kapljice rasprše…
Traperice su ti razderane, krvariš…Da li plačeš?
Krećeš…Pokret ti je tako mekan…Ali, zašto sije sunce dok pada kiša? Zašto je srebrna…? Vidim svijetlost na nebu, čudna je…Zove me…Gledaš me…Zašto? Zašto ništa ne govoriš, samo hodaš prema meni i lomiš se…
Zašto ne odgovaraš?…Plačem, želim te zagrliti, ne mogu se pomaknuti, što je to? Pomozi mi…Prolaziš kraj mene, sjedaš na mokar pod, dodiruješ sjenu…Što ti je?
Tu sam…kraj tebe…ne gledaš me više…
« Dođi…» - govoriš…» Dođi mi opet nazad brzo…»
Ne razumijem…
« Naše vrijeme, nedostaje mi…Naši poljupci utisnuti su na mojim usnama…» - pričaš mi i bacaš crvenu ružu u bezdan…Što je to…» Ne boj se…Sada si gdje želiš biti…Nedostajem li ti?»
Hvata me strah…Što to pričaš…Želim te, boli me…Praznina u meni je…
Srebrna kiša te i dalje moči, ti se ne opireš…Razdvajaš usne, ljubiš me, otvaraš ruke, grliš me, diraš moje lice, diraš moje usne, smiješ se…» Oh, kako volim te…» - govoriš…Sretan si, ali, odlaziš…Opet odlaziš…Okrećeš se…» Ne zaboravi me»
O, živote moj, ne idi od mene…
Pogled skrenem prema dolje…Vidim dugu, ali kako? Vidim anđela, o moj Bože…
Kiša me dodiruje, lakše mi je…Otvaram usne, izgovaram « Volim te «…U svijetlu polako nestajem, čujem te kako govoriš, a nema te, zašto? Čujem kako plačeš, osjećam miris ruža i svijeće.
Plovim kroz nebo, letim iznad otoka, zelenila…Vidim plavi vodopad, zove me…Spuštam se…Biserno more, okružuje me…Ali ne, ja nisam na zemlji…Što je to?…Ne bojim se, dobro mi je…
«Ne boj se» - okrenem se, anđeo i vila rastvoriše krila, i odvedoše me pred sud Božji…Ne vjerujem, ja sam umrla, od boli ja sam mrtva…A ti tek sada plačeš za mnom, tek sada me trebaš i želiš…
Ali ja ne mogu bez tebe…Dođi i poljubi me, dođi i voli me…
Jer srebrna kiša anđela odavno je prestala…moja bol opet je stvarna postala…Dođi i oslobodi moju dušu…Dođi, zagrli me…
Ljubavi, trebam te!

(ova priča je izmišljena i nema veze sa stvarnim događajima)

/cat/


nedjelja, 31.12.2006. u 07:01 ][ 30 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


LIVE YOUR LIFE!

>koliko me poznaješ?<



users online



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blogovi koje čitam:

mirnawink
tihana
black girl
luka
el_diablo
irena
*ordinary*
cuvar
trula jabuka
ludacha
missing
suzana
pl@wush@(laura)
adri
annye46
cura koji voli tokio hotel
Kl@r@
Z-A-H-I-R[ricava]
klasičarka
majawink




ABOUT ME:

.CAT. voli:
-prijatelje i svoju Luce
-grad u kojem živi: RIJEKU
-jednog frenda koji ide sa njom u razred i koji joj se sviđacerek
-svog mačka
-to što je tvrdoglava ali i iskrena
-jednu osobu na koju se može osloniti u svakom trenutku
-jednu svoju frendicu koju poznaje još iz djetinjstva
-pisati...........pjesme i kratke priče.........ponekad......kad ima inspiracije



.CAT. ne voli:
-dvolične i umišljene osobe
-ljude koji lažu
-biti u centru ili biti centar pažnje
-nekoliko osoba koje idu sa njom u razred i koje joj jako idu "na živce"
-tračati
-jednu osobu koja smatra da joj je prijateljica a zapravo joj je "nepijatelj"
-dim cigarete

NAJLJEPŠE RIJEČI:
Sunce moje to si ti,
dar sa neba najveći,
nitko neće saznati
mi ćemo se ljubiti.
--------------------
Srce nije kamen,
ne srce nije kamen,
da ga samo baciš iz kaputa
kao kartu poslije puta.
Srce nije kamen,
ne srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela
nije vrijedno jer više
ne kuca ko jedno,
srce nije kamen.
------------------
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padneš da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam
tu sam da ti nadu vratim
ako padneš da te uhvatim
------------------
Kako se piše ljubav,
da li kao jedna riječ
ili su to uvijek barem dvije najmanje.....
------------------
Ko bonbon, usne su ti slatke
Ko bonbon, zajubil san se vate
Ko bonbon, mala moja ti si moj, slatki mići bonbon
Ko bonbon, po tele mi se topiš
Ko bonbon, slatka kad me loviš
Ko bonbon, čisti cukar samo moj, slatki mići bonbon
(koktelsi - bombon)
------------------
Nikada više ja neću
ljubit oka dva,
ča su me gjedala lepo
z lica angjela,
pozabit ću morat ti dani
ča š njuj san ja proval,
se ono ča leto nam skriva,
ča potare plavi val....
(koktelsi - feragosto)
-----------------
Naš brod naviga
bez jarbola i kormila,
nit se movja niti gre
samo pluta na vode,
saki bi zapovedal a
niki ne bi zaveslal,
i dok nas vali lulaju
si va more padaju,
saki'j mokar ki se ni ćapal
(koktelsi - naš brod naviga)
-----------------
Prvi poljubac davno zaboravljen,
prvi dernek `ko zna gdje je,
zagrli me i tiho se privuci
da mi suzu ne vide.
-------------------
Prava ljubav je ona u kojoj prepoznajete
zrcalnu sliku svoje duše. Ona raste i
razbuktava se jer jedno drugo privlačite poput
magneta. Osvaja vas. Ljubav je putovanje
dviju jedinstvenih duša koje nadopunjuju
jedna drugu i postaju jedno.
-------------------
Otkad je stvorena zemlja i otkad su
zvijezde prvi put obasjale nebo,ljubav je tragala
za drugim dijelom svoje duše. To je prekrasna
melodija o susretu dviju duša koja su tražile
jedna drugu,drugi dio sebe. Kako je vrijeme
prolazilo,dvije srodne duše su u zagrljaju
postale jedno.
------------------
.
.
.
.
.
.

Dima Bilan – Never let you go

Heavy clouds, no rain
And every move causes pain
Ready kiss, but no love
I feel I'm torn in half
Ardent look, but no heat
It's not you really need
Baby, now it's happened with us
We are dancing on broken glass
Can't stand no more -

Never, never let you go
You are the one I'm searching for
Flesh of my flesh, bone of my bone
Love's carving it in the stone
Never, never let you go
Return the days we had before
Soul of my soul, blood of my blood
Love's carving it in my heart

Gentle words, no aim
It seems we're playing a game
Easy smile, but no fun
Sweet music for no one
Close embrace, but no more
Cold Champagne we forgot to pour
Baby now it's happened with us
We are dancing on broken glass
Can't stand no more

Never, never let you go
You are the one I'm searching for
Flesh of my flesh, bone of my bone
Love's carving it in the stone
Never, never let you go
Return the days we had before
Soul of my soul, blood of my blood
Love's carving it in my heart







Friendster



Friendster



Friendster





Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!

CCourageous
AAmorous
TTwisted







----------------------

Image Hosted by ImageShack.us

....Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti
da izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli.
U životu poželi samo jedno:
da ne voliš izgubljeno i da ne izgubiš voljeno!.....

Image Hosted by ImageShack.us

Često je teško pronaći riječi,
jer onih pravih tako je malo.
Zar su uopće potrebne riječi da shvatiš
da mi je do tebe stalo!!

Image Hosted by ImageShack.us

Moje srce je bilo pijano....voljelo...kajalo se......
...boljelo...davalo...uzimalo....bilo sretno i gubilo....
....ostavljalo i bilo ostavljeno.....
.....ali nikad ovako zaljubljeno.....!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Da ti kažem "volim te" prerano je.
Da ti kažem "sviđaš mi se" glupo je.
Da ti kažem "želim te" neću zbog sebe.
Ali jedno dobro znaj:SVE ČEŠĆE MISLIM NA TEBE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Želim da k tebi tuga ne zaluta,
da na vrata tvoga srca prava ljubav zalupa
da ti se ostvare sve želje i da ne zaboraviš na prijatelje!!!

Image Hosted by ImageShack.us

.....Moje srce kao vatra gori...
diše za prijatelje koje voli...
sad znam zašto bog prijatelje stvori,
jer oni su nada dok sudbina boli....

Image Hosted by ImageShack.us

.....Onaj tko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza...
...a onaj tko ih je vrijedan neće te rasplakati....

Image Hosted by ImageShack.us

Postoji jedno ime koje me iz snova budi,
postoje jedne oči što probijaju mi grudi,
postoji jedno biće koje iskreno volim,
zar je to biće zaboravilo da postojim?

Image Hosted by ImageShack.us

Ako umre ljubav, umiru i snovi,
ni čamac bez vode ne može da plovi....Kao nebo bez sunca,
kao mjesec bez noći,ja bez tebe nikad neću moći!

Image Hosted by ImageShack.us

Možda nisam kap,ali tiho padam,
možda činim grešku što ti se ne javljam,
možda me ne voliš koliko sanjam,
ali jedno je sigurno-nikad te ne zaboravljam!

Image Hosted by ImageShack.us

...Zaustavi suzu, odbaci tugu,
naći ćeš negdje pod oblakom dugu,
ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije....

Images for your blog



.....Cvili, vrišti i pleši!
Čovjek je rođen da gubi i griješi!
Prokockaj dane, prodivljaj noći,
jer jednom se ni to neće moći!!......

Images for your blog



Imam jedan život i tebi bih ga dala,
imam jedno srce i to bi ti dala,
a da imam mozak,
ne bih ovako srala......

Images for your blog



Znaš moram ti priznati nešto.
Neću te voljeti vječno.
Ma ne ljuti se, ni život nije vječan!
Voljet ću te samo onaj dio vječnosti
koliko traje ovaj život!!!!!!!

Images for your blog



Ljubav to je cilj života,
kada ljubiš nekog nije sramota.
Rekla bih ti nešto, ali neću glasno,
pogledaj u moje oči i bit će ti jasno!!!!

Images for your blog



....Prijatelja je lako naći kad se pije i veselui,
ali kad tvoja lađa tone,
onda vidiš tko ti dobro želi....

Image hosted at bigoo



Lijepo je znati da postojiš u mom životu.
nije bitno ni koliko ni otkad a ni zašto?
Lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu!!!

Image hosted at bigoo



Ako me ikada budeš izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - tražeći tebe!!!

Myspace



Ako me ikada zaboraviš, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

Myspace



Ako me voliš, ne pričaj nikome. Ako me želiš, ne daj me nikome. Ako me ljubiš, ljubi me nježno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprošteno ti je!!!!

Myspace



Ako postoji sjaj on je u tvojim očima, ako postoji radost to je susret sa tobom, ako postoji tuga to je život bez tebe, ako je itko voljen to si ti!

MySpace Layouts



Ako se ikada poželiš javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otišao iz mog života, moje ime je tuga.

MySpace Layouts



Ako ti gorko zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da te sluša, ako ikad vrisneš u snu nazovi me i JA BIT CU TU.

MySpace Layouts



Anđele, sklopi okice i u tami noći pronađi svjetlo mjesečine da ti obasja snove i u njih dovede one zbog kojih se vrijedi sutra buditi!

MySpace Layouts



Baci čašu visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja.

MySpace Layouts



Bori se za sreću, za ono želiš. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaći, ali ljubav poput tebe teško je naći.

free image hosting



Čuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak života, a voli me tek toliko da znam da postojim!

free image hosting



Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni anđeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

free image hosting



Dodirni me kao meka pahulja, zagrli kao meka košulja. Izbriši trag mojih nemira - umrijet ću bez tvog dodira.

image hosting file



Dovoljan je jedan tren da nekoga zavoliš, a premalo čitav život da ga zaboraviš - zauvijek ces mi biti u mislima.

image hosting file



I kad nas tisuće kilometara budu razdvajale, kad najmanje misliš na mene, moje oči ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

image hosting file



Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te sluša, ja sam jedna zaljubljena duša.

Myspace layouts



Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!!

MySpace images



Kad sklopiš oči svoje, ja ću doći zlato moje, da te ljubim, da te mazim, da te cijele noći pazim, da te čuvam od svih zala jer te volim srećo moja mala!!!

MySpace images



Korak naprijed, korak natrag, to je ljubav s tobom. Malo crno, malo bijelo, slatko ali otrovno. Zrno sreće, zrno bola čas na nebu čas na dnu...

MySpace images



Negdje u daljini pogled mi se gubi, negdje u daljini moje srce ljubi. Prolazi mi mladost i u čežnji vene daleko si daleko od mene.

MySpace Layouts



Noćas za tebe stihove pišem, noćas za tebe zvijezde brojim, dopusti da te poljupcem uspavam dopusti da ti kažem koliko te volim.

MySpace Layouts



Rekli su mi da dan traje 24 sata, da sat traje 60 minuta, da minuta traje 60 sekundi - ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vječno...

Image hosting



Sinoć sam sjedila kraj prozora, kisa je tiho padala. Nisam te opet vidjela, samo se uzalud nadala.

Images for your blog




MySpace Layouts






......djevojčica s cvijetom u kosi.......