15

subota

rujan

2012

Odakle početi

Crnka i plavuša su prije nekog vremena bile ponosne vlasnice blogova koji su ( usuđujem se reći) bili dosta popularni i dosta čitani.

Reala ih je preuzela sasvim, blogovi su postali stvar prošlosti, mi smo postale uspješne, lijepe, pametne i sretne.

Mi ne kukamo, mi ne plačemo, nama obični ženski problemi i svakodnevnica ne znače ništa.

Mi smo sasvim totalno i savršeno kul cure.

Naš fejs je prepun slika tog "uspjeha" naši statusi su čisti užitak i hedonizam.

Mi gotovo da i nemamo problema, ako se i pojavi koji, sitan je i beznačajan.

Da li je baš tako?

Na današnjoj kavi smo zaključile da nije.

Zaključile smo da smo totalna suprotnost od svega napisanog i odlučile smo ovdje "otvoriti dušu"

Sasvim dovoljno za početak.

U očekivanju posta moje drage crnke..odjavljuje se plavuša.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.