< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

trenutačno(čitam,gledam,slušam...)

ČITAM:biografiju doorsa("riders on the storm" ,john densmore) i oduševljena sam...definitvno pročitajte...

GLEDAM:filmove(iz videoteke),zakon braće,heroje iz strasti,1 protiv 100(moram se malo informirati),beverly hills(serija mog djetinjstva)...

SLUŠAM:the doors,flogging molly,film...

IZLAZIM:u pub(kao i zadnjih 10 mjeseci),povremeno na koncerte(zadnji:koncert bendova iz ivanića u cagincu)

srijeda, 18.07.2007.

ljudi su čudni(vrata) & other stuff

da,naslov je malo spojeban.al jebiga,ne znam kako da drukčije opišem ljude koji te vrijeđaju a da te ne poznaju.šta oni znaju o tome što sam prošla u životu?
ali nema veze,ljudi jesu čudni,a da smo svi zreli,pametni i normalni ne bi postojale te riječi i ne bi se razlikovali,a ja ipak najviše volim biti drukčija.čak i ako to znači da me netko vrijeđa...kao npr.elly i anna...ali dobro.one ne igraju nikakvu ulogu u mom životu(o kojem ja ništa ne znam=)))).


anyway,sada sam super.napokon se izvlačim iz depre koja me držala 6 godina...:-)))))
jako sam happy zbog toga,napokon mi se život sredio(ali nisam sigurna jer ja ne znam što je život,ipak sam ja razmažena kurvica=))).

u školi je prošlo sve ok,još da je ekipa bolja,ali sada smo se nekako zbližili otkad nam je frend umro.fakat strašno...
ali moram priznat da sam naučila neke stvari i da na kraju krajeva njegova smrt nije bila uzaludna,mislim užasno mi je žao što se to moralo dogoditi da bi ja napokon otvorila oči,ali naučila sam cijeniti život.i koliko god mi je teško u životu nikada više neću pomisliti na zadnji izlaz...

odradila sam praxu,i bilo je ok.upoznala sam dečke(koji su puno stariji)pa sam se s njima zajebavala.

bila sam na drava rock festu...i bilo mi je prejebeno.vidjeti legende uživo...super osjećaj...

to je sve za sad.
pozdrav od
black betty



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>