< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

trenutačno(čitam,gledam,slušam...)

ČITAM:biografiju doorsa("riders on the storm" ,john densmore) i oduševljena sam...definitvno pročitajte...

GLEDAM:filmove(iz videoteke),zakon braće,heroje iz strasti,1 protiv 100(moram se malo informirati),beverly hills(serija mog djetinjstva)...

SLUŠAM:the doors,flogging molly,film...

IZLAZIM:u pub(kao i zadnjih 10 mjeseci),povremeno na koncerte(zadnji:koncert bendova iz ivanića u cagincu)

srijeda, 30.05.2007.

bored & lazy

ovih dana neda mi se pisat.ali malo ću se potrudit za vas,"mnogobrojnu" publiku koja "ne može" bez mojih postova.
prvo moram spomenuti:
BLACKOUT je imao koncert u Rock klubu Timu u zgb-u.bilo je prejebeno.skompala sam se sa ekipom benda shangri la.to vam je jedan predobar bend iz zgb-a koji su svirali u ivaniću u maloj sali sa Blackout-om.ako ste to propustili,pušite si pišu ili dođite na njihov slijedeći zajednički koncert koji će biti...ne znam točno kad,ali uskoro.ugl,ekipa je totalno spaljena,tak dobre ljude nisam već dugo upoznala.
ovim postom posebno pozdravljam LARU,RITZA,JURU,CVETKU I OSTALE.

inače ništa drugo.za školske novine prikupila sam par ljudi koji bi pisali no izgleda da od tog ništa do slijedeće godine.

isto tako ovim se postom ispričavam svim ljudima koje nisam komentirala poduže vrijeme...ljudi:SORRY,fakat mi je žao,al u posljednje vrijeme sam dosadna i lijena.

pozdrav od
black betty



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>