blablatronik https://blog.dnevnik.hr/blablatronik

utorak, 13.11.2007.

zašto volim kaos

Mnogi me moji prijatelji pitaju zašto ovo pišem. Vele da ću samo navući gnjev drugih ljudi. No to mi nije bitno toliko, jer smatram da mi nitko ne može ništa osim onog što si ja sama mogu. No dobro, to je sad druga priča.

Nadalje; imala sam prije dva bloga i nisam mogla na njima pisati kaj sam htjela, jer je DDADD uvijek govorio kaj mogu a kaj ne mogu pisati, jer kako on kaže, to je mogao netko pročitati i to bi štetilo njegovom imidžu.

Zadnjih desetak dana sam imala raznih peripetija sama sa sobom, rekla bih s ljudima oko sebe, no onaj pacijent iz postova o mamici i tatici mi je neki dan rekao ozreku od sri chinmoya, koju sam ja čitajući ga prije 7 godina nekako previdjela:

"jučer sam bio pametan htio sam promijeniti svijet, danas sam mudar želim promijeniti sebe"


i usput sam imala neke razgovore sa jednom dragom homeopaticom, sa samom sobom i s nesto prijatelja. Uslijed tih introspektivnih razgovora, zaključila sam da ja moram sve reći što mislim, jer to želim. Želim iznijeti sve, jer smatram da ništa nije bitno i da je najbolje sve reći svima i samome sebi. Na poslijetku, sve drugo je iluzija, što će ti brdo dobrih odnosa u kojima ne rasteš, jer ništa ne izlazi na površinu, ništa se ne dešava ništa ne uči?!

Tako je počeo ovaj kupus. Što je dobro, jer da nema kaosa ne bi bilo ni života. Kaos je svuda oko nas u redu i u neredu.
U biti u kaosu ja jedino i mogu živjeti., jer jedinu pomću kaosa mogu vidjeti stvari kakve zaista jesu.

13.11.2007. u 17:15 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blabla i te spike

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr