blablatronik https://blog.dnevnik.hr/blablatronik

petak, 02.11.2007.

slušati Taticu

Moj bivši dečko, s kojim nikako da se raziđem, te da svatko ode svojim putem.... sluša svog tatu,

Ima 27 godina. Radi i sluša tatu kada mu kaže kada mora doći doma.

Kada smo se tek upoznali izlazili smo van svaki dan i ostajali do nekih 12,1...

Nakon nekih mjesec dana, njegov je Tatica donio odredbu, da on i sestra moraju dolaziti doma do 12 sati, zato, kako on kaže, jer ih nikada ne vidi.

Onda je moj bivši dečko mjesec dana pazio ne bi li došao doma prije 12, da ne naljuti svog Taticu.

Zatim je Tatica zaboravio na to, vjerojatno zato što su stalno dolazili doma na vrijeme i mogao ih je gledati svaki dan koliko je htio.

Nakon toga, moj sadašnji bivši dečko nije nikuda izlazio samnom van, jer, kako je on tvrdio, nije mu se dalo.

Bilo je tu još kojekakvih nebuloza koje je njegov Tatica određivao njemu i njegovoj sestri koja uzgred rečeno ima 24 godine, no ni jedna me se nije dojmila kao ova da moraju doći doma do 12.
Već sam bila i zaboravila na to, kada mi je neki dan rekao, uslijed rasprave o njegovoj sjebanoj obitelji, da nije da oni moraju doći do 12, već je od prije par tjedana novi zakon na snazi koji kaže da moraju doći do 1. Vjerujem da će do 60 godine moći ostati koliko žele, jer vidim da im ipak produžava svako toliko, da mogu duže, a opet možda je to samo zato što smatra da ih je dovoljno gleda, no čisto sumnjam.

Nadalje: kada sam mu rekla da to nije normalno ponašanje i da je u najmanju ruku smiješno ili bolje reći jadno da čovjek od 27 godina dolazi doma kad mu tata odredi, rekao mi je da ja ne poštujem starije.

Pitam se, ako je to moje ponašanje nepoštovanje prema starijima, kako se onda zove ono što njegov Tatica radi njima.

Najnovije što sam saznala je da ne smiju izlaziti van poslije 7, vjerujem da se je čovjek iliti Tatica tako osigurao da im od 7-1 bude dovoljno, da ne mogu reći da su bili vani samo 15 minuta.

Kako sam nedavno sa svojim bivšim dečkom ponovno o tome pričala i spomenula mu da je to normalan proces odrastanja, kada u jednom trenu djeca trebaju počet odgajati svoje roditelje, rekao mi je da ja to ne razumijem, jer su oni jako povezani i da njega njegovi roditelji jako vole i da se s njima osjeća sigurno, te da on mora slušati svoje roditelje zbog mira u kući, jer kako njegov Tatica veli, oni žive u njegovoj kući, koja uzgred rečeno uopće nije njegova.

Jednom sam ga prilikom pitala što bi mu se desilo da ne dođe točno na vrijeme doma, a on je rekao da je sestra jednom to napravila i da joj je Tatica zaključao vrata da ne može ući u stan.
Da, to je isti onaj Tatica, koji tvrdi da jako voli svoju djecu i da se jako brine o njima i za njih, te ih zato želi gledati stalno i imati ih na vrijeme doma.
Čudo kako taj isti Tatica cijelu noć nije brinuo gdje mu je kćerkica i gdje spava, valjda je zaboravio na nju od svoje silne ljubavi.

Zaključujem na posljetku, da je Tatica emocionalno osakaćeno biće, koje se uživa iživljavati na svojoj djeci. Također posjeduje elemente kontrol frikizma, te mu se mora priznati da je odgojio prave pravcate "invalide".

Dalje se nameće zaključak, da su djeca vjerojatno još gora i jadnija od svog Tatice, jer nemaju muda mu se suprotstaviti. No to im se ne može zamjeriti, jer navodno, kako saznajem iz pouzdanih izvora, cijeli ih je život maltretirao i oni u biti i ne znaju za normalan život, te se istinski boje svog Tatice, koji ih samo i jedino voli i brine se.

Nadam se iskreno se nadam, da će se moj sadašnji bivši dečko moći ševit sa svojom mamom ili možda tatom i s njima imati djecu, jer kako on veli : " Meni je s mojim roditeljima baš lijepo, ja sam s njima jako sretan"

Ako je tako zlato, onda nek ti je sa srećom , no ja bih na tvom mjestu ipak koristila prezervative, ne bi bilo dobro za čovječanstvo, da se potomci tvog Tatice razmile po svijetu.

Sretno

02.11.2007. u 18:26 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blabla i te spike

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr