petak, 08.06.2018.

Dnevnik zahvalnosti 149/365

Jučer sam krenula busom na posao, ali približavajući se Črnomercu skužila sam da mi bus na koji moram presjesti ide tek za 20 minuta. Provjerila sam na mobitelu (google karti) koliko sam daleko od škole. Sišla sam stanicu prije i prošetala 2,5 km. Uživancija! Maksimalno sam lovila hlad jer ne volim biti puno na suncu, ali mila majka prema javnom prijevozu i raznim miomirisima u njemu kojih se užasavam. :(
Lijepa i ugodna šetnja i lijep i veseo dan na poslu... I inače su ovi zadnji nastavni dani na poslu mix raznih osjećaja. Ove godine se rastajem sa svojim školskim klincima (sljedeće godine opet idem u 1. razred) pa sam malo tužnjikava. Stvarno su odlična generacija. Nemam pojma što me čeka sljedeće godine...opet u prvom, ali veselim im se.

Sad polako završavam ručak za danas (za djecu)... pa idem pola busom pola opet pehaka :)))


ručak je skoro gotov....još samo 10-ak minuta da se malo jače zapeče :)


- 09:04 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com