x...Desing By: Andrijana...x Zašto je to uvijek tako...? - I've felt this way before...so insecure... - Blog.hr

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Get free graphics at BlingyBlob.com!


Ljudi koje obožavam a i poznajem ih...

Tea-super cura,uvijek nasmijana i jednostavno super osoba
Tein depresivni blog
Bero-luđak,hehe...ma,ne...dečko je super za zajebanciju,posjetite ga...
Iva-suuuupeeer cura!dobra,draga,slatka...ma stvarno je super!posjetite ju!
Petra-sestrična frenda iz razreda...super cura...
Valnea i Silvija-dobro njih dvije ne poznam ovak već sam iz viđejna al mi se čine ko jako drage cure...
Bara-ok cura
Meri-eh,ta mala...ma to vam je čudo od djeteta...posjetite ju...
panjhead-burazov frend...ok,valjda...ne poznam ga baš dobro...
crni ribar-još jedan burazov frend...on mi se čini jako ok i zabavan...
Iva-cura koja mi je best frendica od prvog razreda...stvarno je super...riđa moja mala...hehe
Valentina
Mecki-e ova cura je nešto preodlično...ne poznam ju baš predobro ali ovako mi je odlična...jako je zabavna...
Marijana-super je cura...full spaljena...i onak...baš ok...
Livio-moj najdraži braco...
đurekica-no comment...nju morate upoznat...da bi je shvatili...
nataša-super curka...zabavna,slatka,dobra...i jako draga...
puky i brane-a,luđaci...presmiješni su...baš su dobri...i slatki su...hehe...
8.c.razred iz Kumičića-to vam je zajednički blog od jednog razreda...piše vam kojeg...ludi su i posjetite ih!
Mia-a miichek...ja nju jako vojim...super je cura...posjetite ju...
šarka-nju poznam s plivanja i super je cura...stvarno...

ljudi koje obožavam al ih nažalost poznajem samo prek bloga...

rapper-lik je predobar...ima odlične postove a i on mi se čini ko jako drag dečko...stvarno,morate ga posjetit...
bolesnikinja-cool cura...
shadow-ovaj dečko mi je totalno spaljen,valjda zato kaj se druži s Berom...
dado16-imam osjećaj da je taj dečko uvijek sretan,nasmijan,zabavan je...i zato mi je baš super!
chokolada-tek sam ju počela čitati ali mi se čini ko jako dobra osoba...i ima full dobre postove...
kejti-filozofkinja...ali je super,odlični su joj postovi...
night girls-fora curke...
b1 i b2-ove curke ja jednostavno obožavam...ma super su!morate ih posjetit!
obe-super curka...
ashley-ova cura jednostavno ima preodlične postove i razmišljanja u životu...posjetite ju...
ivana i sara-te cure ne čitam dugo al imaju mi dobre postove i čine se jaaako ok...
talent-ma fakat je dečko talent...čini mi se ko pravi zajebant i super mi je...
maza-ne čitam ju dugo al mi se čini ok...
kraljica trotoara-sluša narodnjake i zato mi je super...a i živi u Gorici ko i ja...
disturbed angel-ova cura je meni fenomenalna...čitam ju otpočetka...otkad sam otvorila blog i stvarno je super...posjetite ju...
dominique moceanu-fora blog...fora cura...čini mi se jako spaljena...
lost-super cura...ima dobre postove...

i eto...to bi zasada valjda bilo to...ak neko primjeti da ga nema,slobodno nek mi kaže i ja ću ga stavit...

soldier side

Dead men lying on the bottom of the grave
Wondering when savior comes, is he gonna be saved
Maybe you're a sinner into your alternate life
Maybe you're a joker, maybe you deserve to die

They were crying when their sons left
God is wearing black
He's gone so far to find no hope
He's never coming back

They were crying when their sons left
All young men must go
He's come so far to find the truth
He's never going home

Young men standing on the top of their own graves
Wondering when Jesus comes, are they gonna be saved
Cruelty to the winner, bishop tells the king his lies
Maybe you're a mourner, maybe you deserve to die

They were crying when their sons left
God is wearing black
He's gone so far to find no hope
He's never coming back

They were crying when their sons left
All young men must go
He's come so far to find no truth
He's never going home

Welcome to the soldier side
Where there is no one here but me
People all grow up to die
There is no one here but me

Welcome to the soldier side
There is no one here but me
People on the soldier side
There is no one here but me


crawling in my skin

crawling in my skin
these wounds they will not heal
fear is how I fall
confusing what is real


there's something inside me that pulls beneath the surface
consuming/confusing
this lack of self-control I fear is never ending
controlling/I can't seem


to find myself again
my walls are closing in
(without a sense of confidence I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
so insecure

crawling in my skin
these wounds they will not heal
fear is how I fall
confusing what is real

discomfort, endlessly has pulled itself upon me
distracting/reacting
against my will I stand beside my own reflection
it`s haunting how i cant seem...

to find myself again
my walls are closing in
(without a sense of confidence I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
so insecure

crawling in my skin
these wounds they will not heal
fear is how I fall
confusing what is real

crawling in my skin
these wounds they will not heal
fear is how I fall
confusing confusing what is real

there's something inside me that pulls beneath the surface
consuming,confusing what is real
this lack of self-control I fear is never ending
controlling,confusing what is real


You remind me

Never made it as a wise man
I couldn't cut it as a poor man stealing
Tired of living like a blind man
I'm sick inside without a sense of feeling

And this is how you remind me
This is how you remind me of what I really am
This is how you remind me of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking
And I've been wronged, I've been down
Into the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream are we having fun yet?
Yeah, yeah, yeah, no no
Yeah, yeah, yeah, no no

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do
And it must have been so bad
Cause living with me must have damn near killed you

And this is how you remind me of what I really am
This is how you remind me of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking
I've been wronged, I've been down
Into the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream are we having fun yet?
Yeah, yeah, yeah, no no
Yeah, yeah, yeah, no no
Yeah, yeah, yeah, no no
Yeah, yeah, yeah, no no

Never made it as a wise man
I couldn't cut it as a poor man stealing
And this is how you remind me
This is how you remind me
This is how you remind me of what I really am
This is how you remind me of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking
I've been wronged, I've been down
Into the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream are we having fun yet?
Yeah, yeah, are we having fun yet?
Yeah, yeah, are we having fun yet?
Yeah, yeah, are we having fun yet?
Yeah, yeah, no, no


Behind these hazel eyes

Seems like just yesterday you were a part of me
I used to stand so tall,I used to be so strong
Your arms around me tight,everything it felt so right
Unbreakable,like nothing could go wrong

Now I can't breathe,no I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am,once again
I'm turn into pieces,can't deny it,can't pretend
Just thought you were the one
Broken up,deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything,opened up and let you in
You made me feel alright,for once in my life
Now all that's left of me,is what I pretend to be
So together,but so broken up inside

Cause I can't breathe,no I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am,once again
I'm turn into pieces,can't deny it,can't pretend
Just thought you were the one
Broken up,deep inside
But you won't get to see the tears I've cried
Behind these hazel eyes

Swallow me,then spit me out
For hating you,I blame myself
Seeing you,it kills me now
No,I don't cry on the outside anymore
Anymore


Šta me sad pitaš šta mi je

Ne,nisi ti kriv
Što si u blizini bio tako daleko
Ma da čisto sumnjam da ćeš ikom biti bliži
Ti stvarno nemaš nikakve veze sa tim
Što više nikom ne dam da mi se tako približi
Da,nosio si stvari koje me vesele
Valjda sve dobijem
Ono što zaslužim
Dobro si znao
Što me raduje,ali nikad ono što me rastuži

Šta me sad pitaš šta mi je
Šta nisi pitao ranije
Šta nisi gledao znakove kraj puta
Sad više nisam ni tužna ni ljuta
Svejedno je
Šta me sad pitaš kako si
Lopove moje mladosti
Puno sam bolje otkad te nema
Al sam i dalje nesretna žena
Sretno ti,moja bivša radosti

Mili moji,svaka povijest se ponavlja
Pitam se što nisam starije slušala
Nego sam krenula u krivom smjeru
Opet sam bila nekom samo orden na reveru
Ah,to je tako
Sve prave ljubavi su tužne
Kako je tek onima
Koje nisu prave bile
Neću te kleti i ništa ružno željet ti
Al ništa lijepo na tebe,neće me sjećati

Šta me sad pitaš šta mi je
Šta nisi pitao ranije
Šta nisi gledao znakove kraj puta
Sad više nisam ni tužna ni ljuta
Svejedno je
Šta me sad pitaš kako si
Lopove moje mladosti
Puno sam bolje otkad te nema
Al sam i dalje nesretna žena
Sretno ti,moja bivša radosti
Sretno ti,moja bivša ljubavi
Sretno ti...i živio...ti meni...





Boulevard of broken dreams

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah
Ah-ah, Ah-ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone...


The One

So I find a reason to shave my legs
Each single morning
So I count on someone on Friday nights
To take me dancing again
To church on Sundays
To plant more trees
And someday think of kids
Or maybe just save a little money

Chorus:
You're the one I need
The way back home is always long
But if you're close to me I'm holding on
You're the one I need
My real life has just begun
Cause there's nothing like your smile made of sun

In the world full of strangers
You're the one I know

So I learned to cook and finally lose
My kitchen phobia
And so I got the arms to cuddle in
When there's a ghost or a news
That brings insomnia
To buy more thongs
To write more happy songs
It always takes a little help from someone

Chorus 2X

You're the one I need
You're the one I need

Youre my
The real life has just begun

You're the one I need
You're the one I need

Nothing like your smile made of sun

Nothing like your love
Nothing like your love
Nothing like your love


Kurve

Stvari se polako vracaju na mjesto
Ovako nesto se ne dogadja cesto
Premda, prizanjem ponekad pretjeram
I nekud otplovim sam
I tad slike izblijede sve
I tad zatvaram se u sebe
I tad nisi mi potrebna
Kazaljke i dalje krugove crtaju
Umjesto zvijezda kisne kapi na grad padaju
Prazno mjesto u mom krevetu sjeca me
Bila si tu
Tko zna, kuda si otisla
Tko zna, zbog cega se ne vracas
Tko zna, sve pise u zvijezdama,
Jos jucer poljupcima mi smo se borili
I dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
Sto se dogodilo gdje je ta kap sto je
Prelila casu, sto te natjerala da odneses
Sve sto sam volio, a tebe sam volio
Sve sto sam sanjao, a tebe sam sanjao
Ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao
Kad su mi govorili da sve su zene kurve
Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
Kao u bajci prekriven trnjem i travama
Sve dok se ti ne vratis, a vratit ces se znam
I sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
Dok me ne zagrlis
Dok me ne poljubis
Dok me ne zagrije tvoj dah


Wiseman

She said to me, "Go steady on me.
Won't you tell me what the Wise Men said?
When they came down from Heaven,
Smoked nine 'til seven,
All the shit that they could find,
But they couldn't escape from you,
Couldn't be free of you,
And now they know there's no way out,
And they're really sorry now for what they've done,
They were three Wise Men just trying to have some fun."

Look who's alone now,
It's not me. It's not me.
Those three Wise Men,
They've got a semi by the sea.
Got to ask yourself the question,
Where are you now?

Really sorry now,
They weren't to know.
They got caught up in your talent show,
With you pernickety little bastards in your fancy dress,
Who just judge each other and try to impress,
But they couldn't escape from you,
Couldn't be free of you,
And now they know there's no way out,
And they're really sorry now for what they've done,
They were three Wise Men just trying to have some fun.

Look who's alone now,
It's not me. It's not me.
Those three Wise Men,
They've got a semi by the sea.
Got to ask yourself the question,
Where are you now?


Underneath your clothes

You're a song
Written by the hands of god
Don't get me wrong cause
This might sound to you a bit odd
But you own the place
Where all my thoughts go hiding
And right under your clothes
Is where I find them

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Because of you
I forgot the smart ways to lie
Because of you
I'm running out of reasons to cry
When the friends are gone
When the party's over
We will still belong to each other

(Chorus)
Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

I love you more than all that's on the planet
Movin' talkin' walkin' breathing
You know it's true
Oh baby it's so funny
You almost don't believe it
As every voice is hanging from the silence
Lamps are hanging from the celing
Like a lady to her good manners
I'm tied up to this feeling

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

I've felt this way before...so insecure...

x...13.07.2006., četvrtak...x

Zašto je to uvijek tako...?

Eto...kao da nemam dovoljno drugih stvari na pameti sad mi se još i ON počeo vraćati...
I to ne samo u misli...
Već i u srce...
Moram priznati...
Nikada ga nisam voljela...
Ne onako kako sam trebala...
Sviđao mi se,sviđao mi se jako...
Bio mi je super...
I voljela sam ga...ali samo kao malo boljeg frenda...
I bilo mi je super kada sam bila s njim...
ON me naučio stvari gledati drugačije...
I zahvalna sam mu na tome...
Prekinuli smo i više se uopće nismo vidjeli...
Bilo mi je jako žao kad smo prekinuli...
Plakala sam...
Osjećala sam kao da sam izgubila dio sebe...
Kao da sam preko noći izgubila najboljeg frenda...
Osobu kojoj sam uvijek mogla sve reći...
Usred noći poslati poruku,tek toliko...
Nazvati jer mi je dosadno...
Osobu s kojom sam mogla o svemu razgovarati...
Osobu koja mi je mogla biti najbolji frend...
A isto tako i najgori neprijatelj...
Nakon nekog vremena,koje nije dugo trajalo,priznajem...
Zaboravila sam ga...
Ali to nije značilo da sam bila sretna...
Nešto mi je falilo...
A nisam si htjela priznati da je to bio ON...
Našla sam drugog...
Voljela sam ga u pravom smislu te riječi voljeti...
Sviđao mi se i nikada ga nisam zamišljala kao samo frenda...
No nije me činio sretnom...
Baš suprotno...
Dok sam bila s njim bila sam živčana,nesretna i sva nikakva većinu vremena...
Bojala sam se da ću ga izgubiti...
A nisam to htjela ponovo prolaziti...
I tek sada...
Ponovo se sjećam onog dečka...
Ponovo mi fali...
Od svih dečkiju s kojima sam bila...
On me jedini činio sretnom...
Samo sam ga trebala pogledati i već bih se smijala...

I to me vraća na ono...
Nikad ne znaš cijeniti ono što imaš dok to ne izgubiš...
Ali zašto baš uvijek mora biti tako...?

Evanescence-My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

- 21:36 - Talk To Me... [39] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
I said I love you...
And I swear I still do...




Create your own message at BlingyBlob.com









Guns'n'roses-don't cry

Brijem da će zbog ovog Tea još više voljet dolazit na moj blog...hehe...
meni je pjesma stvarno dobra i super i sve najbolje mislim o njoj...hehe...
uživajte u slušanju!

Evo,vidim da je ovo jako popularno imati na blogu pa sam i ja napisala svoju abecedu:

A-avion-nikad se nisam vozila u njemu a volim visinu i baš bi htjela...
anarhija-heh...no comment...
akavci-moj razred...
B-burazi-volim ih najviše na svijetu,ne znam kaj bi bez njih...
bivši-sada su mi svi moji bivši super frendovi i stvarno se odlično slažemo...uvijek su tu za
mene i drago mi je da smo ostali u tak dobrim odnosima...
C-cica-no comment...al nije ono kaj mislite!!!
D-društvo-imam najbolje društvo na svijetu...
Dinamo-najbolji klub na svijetu...
E-eee-najdraži uzvik...i ej također
E razred iz Kumičića-drage su mi neke osobe iz tog razreda...
F-fuck...
G-Grinch-a Grinchek naš mali...hehe...jedan moj frend...
Grebenar-a moj Grebenarchek...ja njega jako voljim...ne znam zakaj...al ko frenda...i on je još jedna od osoba iz E razreda...
H-ovdje nećem ništa...
I-Iva-najbolja frendica od prvog razreda...ne znam kaj bi bez nje...
J-Jančić...njega sam već spomenula al ok...
Joooooj-često to govorim...hehe...
K-Kristijan-moj buraz...
-killerice-volim tu riječ...
-Kaurićka-a picek mali...jedna od osoba iz E razreda...
L-Luka-često ime...tak mi se zove jedan od best frendova...
-Livio-moj buraz...
-Leana-moje ime...
Lj-ljubav...a što drugo...
M-mala-tako me mnogi zovu...pitam se zašto...hm...
muzika-obožavam slušati pjesme...to me smiruje...
N-nos-...hehe...
-neeeee!!!-volim to govoriti...ne znam zakaj...
Nj-njet-opet ne...fakat volim tu riječ...
O-osjećaji-kod mene ih uvijek ima jako puno i jako ih pokazujem...uvijek!kad neš osjećam to i kažem...ili pokažem...heh...
P-Pinoccio-nećem komentirat...
-pas-također nećem komentirat...
plivanje-i opet nećem komentirati...
R-ribooooo-hehe...to je Ineska smislila...
S-snijeg- i volim ga i ne volim...
smijeh- volim se smijati...iako se u posljednje vrijeme ne smijem često...jebiga...
sreća-jedan jaaaaaakoooooo dobar i lijep osjećaj...i jedva čekam da ga opet osjetim...
Š-Šopa-no comment...a seka moja...
T-tata-meni jako draga i važna osoba u mom životu...uvijek s njim o svemu mogu popričati...kada mi je bilo najteže,davao mi je savjete i pokušao me razumjeti...ali nekad se zbog mojih ili njegovih izjava i gluposti užaaaasnooo posvađamo i tjedan dana ne razgovaramo...i,da...uvijek je na mojoj strani!!!
-tooooo-volim taj uzvik...
U-ne pada mi ništa na pamet...
V-Vjeran-uvijek kad čujem slovo v sjetim se njega...on mi prvi padne na pamet...nije važno tko je on...
Z-zajebancija-ima je i previše...
Ž-želja-ima ih nekoliko koje se neće ispuniti...a ostalo...pa žel
Me,myself and I
evo ovako,kao prvo bok svima
ime:Leana-Andrijana(Bože,glupog li imena-Leana,ali Andrijana mi je super!!!!)
nadimci-Lenny,Plavuša,Pingvinka(zapravo ih ima još...)
razred:8.a. razred Oš Eugen Kvaternik u Velikoj Gorici
frendovi i frendice(ovi s kojima sam vani,na forsu...):Nataša,Sarah,Iwa,Pepla,Hrc,Inesica,Điđi,Kaurićka,Antonela,Marta,Tena,Tihana,Diana,Brane,Majetić,Amy,Sajfer...bum ih još kasnije nadopisala sve,sad mi se neda...
izgled:u duši plavuša,prirodno brineta a ofarbano crnka...imam razbiljarene oči(provala mog preinteligentnog bivšeg)-smeđe-zelene,niska sam...to bi bilo sve kaj bi vas trebalo zanimat...
hobiji:bavim se plivanjem(7 i pol godina),košarkom(2 godine) i trčanjem(2 godine)...i od ove godine idem na trbušni...

najdraže pjesme:Lonely day,soldier side,chop suey,here withouth you,you remind me,in the end,wings of a butterfly,killing loneliness,numb,smells like teen spirit,wake me up when september ends,my immortal,bring me to life,the bitter end...
najdraža boja:crna,plava
najdraži broj:3 i 13

najbolje frendice:Iva,Šopa,Đurekica,Nelly,Nina...
najbolji frendovi:Karnas,Spajić,Čipo,Kolar(moja Blondie,hehe),Matković,Kupina,David,
Herceg,Grebenarchek moj(ja tog dečka jednostavno obožaaaavam...a ne znam ni zakaj,jednostavno ga jako vojim al da ne bi pogrešno shvatili.ko frenda!!!)...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


-volim-
-neke ljude-
-jednog dečka posebno-
-ljeto-
-crnu boju-
-narodnjake-
-za*ebanciju-
-blog-
-izlaske-
-šminku-
-naselje-
-spavati-
-biti onakva kakva jesam i ne podilaziti nikome i ne mijenjati se zbog nikoga-
-kad znam da sam bolja od nekoga-
-kad mi netko kaže da sam kuja-
-kad mogu dugo ostat vani-
-proslave Nove Godine-
-putovanja-
-obožavam pijanistu Maksima Mrvicu,super mi je-
-crvene ruže-
-buraze-
-slobodu-

....ima toga još...

-ne volim-
-neke ljude-
-kad se netko pretvara da je nešto što nije-
-techno-
-neka jela-
-žutu boju-
-matematiku,fiziku(i profe iz tih predmeta)-
-popravne-
-zimu-
-kad nešto nije kako ja hoću-
-kad moram glumiti pred nekim da bi mu se svidjela-
-sadašnje cure svojih bivših dečkiju(neke od njih mi samo nisu drage,ništa drugo)-
-to kaj Boki živi u Kaštel Starom(ne,to mrzim!)-
-to kaj sam bila bolesna(to isto mrzim)-
-bajke-
-biti zaljubljena(osim ako je dečko zaljubljen u mene isto)-
-kad je škola pa moram biti doma u deset,pola jedanaest najduže-
-kad me Tihica stjera sa sata da obrišem šminku-
-kad se netko ne drži dogovora-
-kad sam živčana-

...to bi otprilike bilo to...nemrem se više ničeg sjetit...

And I cry...when angels deserve to die...

Ne sramim se reći voljela sam gada,al sramim se reći da volim ga i sada!

NITI JEDNA OSOBA NE ZASLUŽUJE TVOJE SUZE,A ONA KOJA IH ZASLUŽUJE,NIKADA TE NEĆE RASPLAKATI....

love is the name,sex is the game...so forget the name and play the game!

Voljeti nekog a ne biti s njim...
isto je kao biti kažnjen a ne biti kriv...


Volim te

Volim te...
Ali ti to nikad nećeš shvatiti...
Jer nikada nikoga nisi volio...
Volim te...
Ali ti misliš da je ljubav igra...zabava...
A zašto se ja onda trudim...?
Što me to tjera da ti se pokušam svidjeti...?
Volim te...
Ali čak i da ti to kažem...
Tebi to ne bi značilo ništa...
Takav si...
Jednostavno takav...
Znam,neću te voljeti vječno...
Ali ostat će mi trag...
Bolan trag...i nimalo lijep...
Zbog njega još dugo poslije tebe neću nikoga stvarno voljeti...
Zbog njega uvijek kad te netko spomene lagano ću se stresti...
Zbog njega neću vjerovati...
Neću vjerovati kada mi netko kaže da me voli...
Zato jer sam tebi vjerovala,a to je sve bila laž...
Jer da si me volio kao što si rekao ne bi nikad ono dopustio...
Ne bi si nikada dopustio da me onako povrijediš...
Volim te...
Tako lijepe riječi...
Snažne...
Istina,volim te...
Ali ti to od mene više nikada nećeš čuti...


ovo je jedan moj post...
na koji sam jako ponosna...
i jako mi se sviđa pa sam ga stavila i u boxeve...
Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006
date{font-family: Verdana, Arial, sans-serif;color: black;font-size:16px;font-weight:bold;margin:10px;}