25

petak

lipanj

2010

i u finalu, najbolji haiku je:

1.
Mrakača teška
i mjesec je zbrisal.
Kojota urlik.

Nije od vina
godine su teške.
Ćuna se drži.

by gujda

ili

2.
Šezdeset devet,
okreni drugu stranu.
Devedeset šest.

by Kojotica

ili

3.
popila pivo
i sad me boli glava
horizontala

by leeloo

ili

4.
stablo trešnjino,
puno je prezrelih plodova.
mučki proljev.

napalm


p.s.: baš kad sam pomislio neki dan kako smo dobili dobitni/cu/ka tjedne nagrade, kad je uslijedila serija haikua, koji pogađaju u srž, bit, smisao, čisti zen...
nema druge, slijedi zbrajanje glasova, ako već ne referendum (preskupo je), pa će javnost (i struka) reći svoje. jer, drugačije ne znam, samo transparentno. zato, možete očekivati objavu novih haikua, a komentari će donijeti pobjedni/cu/ka tjedne nagrade (po bablovom receptu, zašto izmišljati toplu vodu). kritičari su još na odmoru i ne želimo remetiti njihov pravednički odmor i mir, a ostali čitatelji neka slobodno ostave komentare, pa makar bili u formi :)..., :(..., kisi kisi..., ua bua ili sl...

osim toga, u zadnje vrijeme događaju mi se čudne stvari, administrator mi zabranjuje objaviti vlastite komentare na vlastitom blogu zbog povreda pravila servisa (valjda sam spamirao vlastiti blog :) ili neka slična zabranjena radnja), pa bi me izuzetno veselilo kad bi se ta tehnička korekcija obavila još ovih dana dok je u tijeku natječaj (ili je objava natječaja na vlastitom postu s virtualnim nagradama isto povreda pravila servisa... tko zna? u svakom slučaju, ovaj se natječaj suočava i s nizom tehničkih poteškoća, a o drugima ne bih... uživajte u čitanju i glasanju!
urednik



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.