21

ponedjeljak

lipanj

2010

Početak natječaja i sezonu dobrih vibracija otvaramo prošlogodišnjim laureatima... Suzi Quatro s nagrađenom pjesmom

Suzi Quatro: I ti sebe nazivaš poslodavcem?

O ti,
koji se obraćaš sam sebi
u trećem licu jednine
i prvom licu množine
O ti
koji izgradnju kuće
financiraš preko firme
a te kompenzacije
odradjujemo mi
pa onda moraš
"skupljati za plaće"
nabijem te na gradjevinsku dozvolu
O ti
kojem nikad nije dosta
čak ni kad se radi o poslu
od milijun i dvjesto tisuća kuna
O ti
koji od novaca
više samo voliš žderat
O ti
koji kukaš kako nemreš naći ljude
jer " niko neće radit"
kom ti to pričaš?
šta ti misliš
da smo mi glupi?
jel hoćeš
da te počnemo žaliti
možda
da ti preporučimo nekoga?
O ti
koji si mi velikodušno dao
19 dana godišnjeg odmora
za 2008 godinu
čak jedan dan više
od zakonskog minimuma
što se mene tiče
možeš mi u njega ubrojati
i četiri subote

Ma ko te jebe...

Pjesma "I ti sebe nazivaš poslodavcem?" je iz dosad neobjavljene zbirke pjesama "Zakon o radu, sa izmjenama i dopunama" by Suzi Quatro

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.