< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

haj ljudi!
u ovom ćete blogu nać
svašta pa ak hoćete
ostavite mi koji komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr







Friendster

Friendster




neš o meni

ime:ana
prezime:nije bitno
godine:15
mjesto:sesvete
kvart:badelov brijeg
ljubav:nesretno zaljubljena dosta dugo
volim;sve što mladi vole(ljenčarenje,izlaske...)
ne volim: ljude koji su bahati,koji
misle da su savršeni i da su najpametniji
kučni ljubimac: pas(pekinezer) mrvica
škola: FRIZERSKA
i mislim da je to sve kaj morate znat o meni

Images for your blog

S. Valentine images





evo jedna pjesma koja je meni super:
Milica Todorović, RECI JA!

REF: RECI JA, RECI JA, RECI JA,DA SE ZNA,
DA SE ZNA, DA SE ZNA,DA SAM NAJBOLJA JE
JASNO KO DVA I DVA, RECI JA,
RECI JA, RECI JA.

KAD PITAM KOJE TA ŠTO TI U POLA
NOĆI FALI,ŠTO TI SRCE UZIMA, ČIJI
DODIR TI KOŽU PALI, KADA PITAM KO JE TA
ZBOG KOJE TI VEČE PADA, DA BI BILA
SIGURNA STO PUTA MI RECI SADA...

REF: RECI JA, RECI JA,RECI JA,DA SE ZNA,
DA SE ZNA, DA SE ZNA, DA SAM NAJBOLJA JE,
JASNO KO DVA I DVA, RECI JA, RECI, RECI JA.

KAD PITAM KO JE TA S KOJOM U MISLIMA
SE LJUBIŠ, I BEZ KOJE NEMOŽEŠ DA ZASPIŠ
I DA SE BUDIŠ, KADA PITAM KO JE TA, ZBOG
KOJE TE MUČE SNOVI, DA BI BILA SIGURNA
STO PUTA MI PONOVI

REF: RECI JA, RECI JA, RECI JA, DA SE ZNA,
DA SE ZNA, DA SE ZNA, DA SAM NAJBOLJA JE
JASNO KO DVA I DVA, RECI JA,
RECI JA, RECI JA.

petak, 27.07.2007.

FAKAT DUGO......................

ljudi moji ja nemam više inspiracije za pisati postove
neznam zašto al mi se više neda............
da vam prvo isprićam što se sve događalo od 04.05.
znate da sam bila krizmana kuma sestrični i sve je dobro prošlo
bilo je ok!
kupila sam je digitalni fotić koji je ona izgubila skupa s mobitelom
završila sam uspješno školu s prosjekom 3.89
pa to je za mene izvrsno
joj ljudi moji bila sam u španjolskoj da znate kako je bilo ZAKON
kretali smo 21.06. u ponoć sa autobusnog kolodvora do verone
ujutro smo bili u veroni i tam smo nekaj razgledavali do podneva.
kasnije smo išli do genove i tam se ukrcali na ogromni trajekt
u kojuem smo spavali, imali smo predivne sobe i bile su dosta velike
obzirom da smo bili na brodu......
na brodu je bilo zakon, restorani, diskaći, zgodni španjolci, ...
na brodu smo se vozili 26 sati
stigli smo u barcelonu tamo smo opet s busom išli deo našeg hotela..
kad smo stigli u hotel svi smo se bunili da kakav smo to hotel dobili
da je sranje no kad smo otkrili da imamo dva đakuzija i ogromni bazen
smirili smo se
prvo smo se svi raspakirali i profesorica nam je rekla da idemo na večeru
svi zajedno smo otišli do restorana
u restoranu je bio ogromni švedski stol na kojem je bilo sve od predjela
glavnog jela, voća, salate, sladoled, pića, baš sve
poslije večere smo se morali spremati za disko
svi smo se naravno sredili i profesorica nas je odvela u četiri disca
za koje smo imali besplatni ulaz cijeli tjedanž
nama se najviše svidio hollywood jer su zaštitari znali hrvatski i
bilo je puno zhrvata iz cijele hrvatske
prvu večer smo se svi napili i otišli u hotel oko pola tri
u hotelu smo se malo zajebavali i otišli smo spavat jer smo bili umorni
od puta. ujutreo smo otišli na izlet vratili se navečer svi smo se sredili naravno i
otišli van(piti). sve je bilo odlično svaku večer je bio striptiz
biolo je zakon. a najbolje od svega je to što svaku noć
poslije tri sviraju narodnjaci. fakat je bilo zakon.
a od izleta mi se najviše svidjelo kad smo bili na predstavi dupina i mogli
smo ih dragati i bilo mi je fora u akvariju koji je tunel od stakla i oko
tebe voda s morskim psima i tim nekim ribicama..... ZAKON
mislim da je to sve o maturalcu
zašto se ja uvijek nesretno zaljubim
sviđa mi se jedan dečko več skoro dvije godine i bili smo prije
zajedno al smo prekinulu. on d nedavno nije znao da mi s još uvijek sviđa
i kad sa mu rekla on mi je rekao da ima curu i da je s njom u jako ozbiljnoj vezi
i da je voli. ja sam se s tim pomirila al on mi je prije dva tjedna rekao da
me voli i da će ostaviti tu curu. bilo je sve savršeno dva dana i onda je sve porekao.
pitala sam ga zašto a on je rekao da nezna da j enjemu stalo do cure i da je voli.
a sbojoj je sestričn8i rekao (koja je mni najbolja frendica) da je
mislio da ga cura mulja pa je imao priliku kod mene al da su oni pričali i da
ga ona ne vara. on meni govori da mu nije svejedno kad me vidi al
previše me povrijedio i neznam kaj da radim

ljudi moji bila sam dva tjedna sama u ulici sve cure su mi bile otišle na more
tak mi je bilo bezveze jako su mi falile al na svu sreću vratile su se
nemam vam više šta pisati tak da
pozz!!!!!!!!!!!!


| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.