< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



Ovako.... ovaj blog je otvoren 6.1.2006. iz čiste dosade, a možda i znatiželje yes(ako svi pišu, zašto nebi i ja?), ali mi je s vremenom postao jako drag wink... i naravno postali su mi jako dragi ljudi koji ga posjećuju smijeh... Naravno, moram spomenuti da nikada nebi bio otvoren da nije bilo Borne wave kiss...
Inače ja sam Tatjana, a potpisujem se happy smijeh zato jer je blog nastao u jednom prijelaznom razdoblju mog života... kada me nešto udarilo u glavu i postala sam ... jednostavno sretnija nego inače.... ne zamaram se više nepotrebnim stvarima i pokušavam živjeti što bolje mogu, i naravno UŽIVATI U TOM MOM ŽIVOTU (ipak je samo jedan)... pa kad ja uživam, zašto nebi i drugi?!?!? tako da večinom na blog stavljam neke tekstove koje mogu razveseliti ljude i dati im snagu za život (ako se ne osjećaju dobro) ili im još više poboljšati raspoloženje... no naravno... nađe se tu koji tekst i o mom životu.. o mojim stvarima.... eto... nadam se da će vam biti ugodno čitajući ga...


moj mail je: happy1989@net.hr





blogovi koje čitam...

kissnaš kralj...čovjek koji je zaslužan za moje pisanje bloga (znači njega trebate ubiti).... super piše i često zna imati svoje ispade pa objavi post koji na prvi pogled nema veze s vezom....ali ustvari puno toga govori....

kissčrnkica...
cura koja je u večini slučajeva optimistična.... obožava svoje prijatelje, folklor, svoju seku pa im s vremenom posveti neki post.... upoznala sam je 15.9.2006. na Gibinom koncertu u Zagrebu i od tada mi je još više draža.... nekako je zanimljivije kad vidiš osobu uživo...
arahna

kisspaprichica...
cura koja obožava pepperse i živi za njih... iako ih ja ne slušam to me kod nje oduševljava jer joj je to kao neki zacrtani cilj i čim vidi nešto novo od njih, mora to imati...
paprichica

kisslepa protina kći...
cura čiji sam blog počela čitati samo zato što obožava Balaševića (kojeg i ja obožavam)... više manje na blogu piše o svom životu....

kisstweety...
cura koja piše (po meni) jako dubokoumne tekstove koji mi se jako sviđaju..... a svi se oni temelje na nečemu što se njoj dogodilo u životu...

nekoliko misli... ne mojih naravno

Voli ljude: male i velike, lijepe i ružne, spretne i nespretne, uspješne i neuspješne. Voli ljude takve kakvi jesu. Drugih naime nema.

Ne zaboravi da si jedinstven, baš kao i svi drugi!

Čovjek koji ne pravi pogreške, obično ne radi ništa.

Ne opiri se toliko, najbolje stvari se događaju kad ih ne očekuješ!

Ako se ne usufiš, nećeš znati da li možeš.

Ne boj se priznati da nisi savšen. Jer to je ta mala nit kojom smo svi jednako vezani...

Što je izgubljeni dan? Dan kad se nisi nasmijao!

Ne govori "Napravit ću to gad budem imao vremena." Tko kaže da ćeš imati vremena?

Čuda se događaju svakog dana; promjeni svoje mišljenje o tome što je čudo i vidjet ćeš ih svuda oko sebe.

Ne trči kroz život tako brzo da zaboraviš, ne samo gdje si bio, već i kamo ideš. Život nije utrka, već putovanje koje treba okusiti u svakom njegovom koraku.

srijeda, 25.04.2007.

Dobro jutro tugo, pa dobro, di si bila ti do sad?!?!

...ja te nisam vidi dugo kraj sebe...




I stvarno je nije bilo dugo...... No moralo se ovo kad-

tad dogoditi... i evo dogodilo se baš danas....

Skuplja se meni to već nekih tjedan dana... ali danas

je puklo....moralo je....

Razočarala sam sve oko sebe... ali najgore od svega,

RAZOČARALA SAM SAMU SEBE!

Trudila sam se, ali nisam uspjela....

Toliko toga sam uništila, toliko toga sam

upropastila.... i sama sam kriva, to znam, ali nisam

znala da će sve skupa ovako ispasti....

I sada ne znam, ne znam kako sve te komadiće koji

su se razbili skupiti i spojiti, ne znam kako popraviti

sve te stvari kad ih je toliko puno....


Sada idem leći, s misli u glavi da je SUTRA NOVI

DAN! I s nadom...da će sutra možda (?!?!) biti bolje...







| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>