subota, 15.11.2008.

U strahu su velike oči

Odlazak doktoru meni je prava noćna mora, a pogotovo nekim specijalistima koji se bave šupljinama.(zubar, ginekolog....) i dok god mogu hodat ne dam se k njima. Znam da to nije dobro, ali vjerojatno nas je puno takvih. U čekaonici kod prvog najprije dobijem lupanje srca, ubrzano disanje, osjećam se kao riba na suhom. U pitanju je panični strah, jednom sam se još u svojim pubertetskim danima (ah, kad je to bilo) uspjela u čekaonici i onesvijestiti. Sva sreća da s tom šupljinom (a niti s bilo kojom drugom) nemam problema, pa onu jednu kontrolu godišnje uspijem pregrmiti bez većih posljedica za moju jadnu psihu.

A kod onog drugog specijalista, opet je druga priča. Tamo mi se želudac (ne znam što taj organ ima s tim pregledom???) stisne u čvor i ne da se otpetljati sve dok ne izađem van. To ne od straha već od nelagode. Da je bar ona stvar negdje na drugom mjestu, na ruci ili nozi, možda bi nam onda bilo manje nelagodno.

Jedna stvar koja me može otjerati doktoru i to brzinom svjetlosti, je STRAH. Tako sam nekidan trčećim korakom otišla na mamografiju. Kažu da naše tijelo šalje upozoravajuće signale kad ga nešto ometa u normalnom funkcioniranju, samo što mi vrlo često te signale ne slušamo ili ne razumijemo. Tako je i meni trebalo poduže dok sam shvatila da se "možda" nešto promijenilo.
Ali k vragu, i taj pregled osim što je neugodan (opet) još je i bolan (opet). Nisam mogla vjerovati kad sam sutradan na dotičnim mjestima ugledala modrice.

Pa zar baš sve što se odnosi na žene, mora biti ili nelagodno ili bolno??? Ne samo kad su u pitanju razni liječnički pregledi. Ne kažu bez razloga "Ljepota je bolna" (samo ću spomenuti razne depilacije, čupanja, masiranja, dijete, ubitačne teretane i fitnessi…………i tako u nedogled).

Ipak, i pored svega, ne bih se nikad mijenjala. Meni je moja "ženska" koža najdraža.

Nego, čujem da ima nade za mene i meni slične…….navodno je ovih dana izašao novi lijek, čak se daje bez recepta.

Photobucket

Područja primjene:
Lijek je svestran....djeluje na više područja odjednom....
- revolucionarno sredstvo protiv starenja
- protiv bora
- celulita
- masnih naslaga
- depresije
- krize kasnih tridesetih
- a pogotovo je dobar za jačanje muskulature nogu i stražnjice.

100%-tni rezultat kod kliničkih ispitivanja, djelovanje u 99% slučajeva primjećeno već isti dan !!!

Doziranje:

Ovisi o mjestu primjene.....što češće, to su rezultati vidljiviji....



18:25 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.