Sve o Tokio Hotelu

20.02.2008., srijeda

The girl I was I left behind...

Eiii...


Oh, pa da...vratih se i ja...nije me bilo od. 1.4.2007, tj. 325 dana...
I sad bi najrađe da vam mogu dati nekakvo opravdanje tipa škola,
praznici, puno obveza i slično. Ali ne mogu...imala sam vremena,
mogla sam pisati kad god sam htjela...ali jednostavno...jedino logično
i pravo objašnjenje je da sam zaboravila na sve...tokio hotel, blog, blogere...
njihov cd nisam poslušala već stvarno dugo, da bih danas kad sam spremala
jednu ladicu, pronašla postere, cd-ove, dvd-ove, članke, slike...pustila sam cd
(zimmer 483) i počela se prisjećati svega...nekako, sve se našlo tu...ali nije bilo
onog osjećaja, kao da je ispario...onaj osjećaj koji bi me razveselio svaki put
kad bi ih vidjela na tv-u, ili pronašla sliku ili članak koji nemam...nije ga bilo...
i priznajem, više ih ne slušam, zapravo, prestala sam ih slušati odprilike u 5. mjesecu
prošle godine. što se dogodilo? ne znam. ja sam se promjenila. a i mnogi blogeri
koje sam ja čitala od prvog-drugog posta su prestali s pisanjem. ima tu puno da
kažem "novih"...ali nisu oni kao npr. naša dum spiro spreo, mecki (ne znam jeli
joj još taj nadimak), toxic girl i sl...i jako mi je drago što sam vodila ovaj blog kada i oni,
jer su me te cure na neki način tjerale da još više zavolim TH. Imale su prelijepe
postove i slike i sve je bilo divno. Ali ja jednostavno nemam više volje voditi ovaj blog...
No ipak, ostavljam ga na životu (tj. neću ga obrisati) jer je on bio jedan dio mene. i vodila
sam ga dosta dugo...Stavit ću vam i statistike. Previše sam se trudila oko njega da ga
samo tako obrišem. I ne vjerujem da ću na ovom postu pronaći neke komentare, ne vjerujem
ni da će me se neko sjećati...ali neka. Pozdravljam vas sve puno, i ovo će možda značiti
bolesno ali hvala vam što ste na neki način obilježili svojim blogovima tu jednu godinu kad
sam ih "voljela" i slušala. Želim vam sviuma sreće u životu, a onima koji još uvijek pišu blog o
TH-u da bude što bolji i da imate što više komentara...I možda se vidimo na koncertu u Beogradu
ako budem išla...a ja se nadam da hoću...a ako budem išla dobit ćete sveukupan izvještaj...
I pročitajte ono poslije statistika...dakle, statistike:


Postovi
Datum i vrijeme prvog posta: 21.05.2006. (14:07)
Zadnji post napisan: danas
Ukupno postova: 36
Broj postova u zadnjih 30 dana: 2
Broj postova u tekućem mjesecu: 2
Prosjek postova po tjednu: 0.4
Prosjek postova po mjesecu: 1.7
Mjesec s najviše objavljenih postova: svibanj, 2006. (11 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: travanj, 2007. (1 postova)
Najveći broj neaktivnih dana između postova: 324
Broj dana bez postova: 614
U koje doba dana najčešće pišete postove: poslijepodne (14 - 16 sati)
Ukupno riječi u svim postovima: 4574
Prosjek riječi po postu: 128
U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).
Broj postova sa slikom: 0 (0%)
Broj postova bez slike: 36 (100%)
Komentari
Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 850
Prosjek komentara po postu: 23.6
Najviše komentara po postu: 107
Broj postova bez komentara: 9
Ostalo
Datum i vrijeme kreiranja bloga: 21.05.2006. (14:07)
Datum i vrijeme zadnje prijave u blogeditor: 20.02.2008. (14:09)
Broj prijava u blogeditor: 85


I dok zvuci Vergessene kinder vračaju me u one dane, suza kapne niz lice a sjećanja
uz pjesme njihove pojave se kao tisuću slika u glavu.. i tada poželim...
Da upoznam vas, osobe kojima sam se toliko divila i njihovim postovima radovala...


Hvala!!! <33

btw. Imam osobni blog: Klinki!!!


- 14:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi