Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by SuGaRpIe-Dz

kostur by miss new y0rk design

Opis bloga

Ovo je blog za fanove Toma & Billa iz grupe TH ! :)



Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

tokio fan blog-4 ever
An deiner Seite
1000 Meere
Mysterious design
Bill komm und rette mich



subota, 03.10.2009.

Eiiii..
dugo nisam pisala..
pa evo da nesto kazem ;)
Dobila sam dvije TH majicee ...yaayy..
Bill ima novu frizuru.. kao sto znate !
Meni je predobra.. sretan
On definitivno sve mora probati xD
Za Toma.. nemam sto reci...
Osim da je sladak xD :)
Skinula sam si sa neta (Delux Izdanje)-Humanoid-a
Pjesme su sve extra !
To je to.. za sada..
Staviti cu slike od moje 2 majice..
:D
PozzzZZzzz do sljedeceg posta !


Evo ovo je jedna od majica..
tu smo na slici ja i moja frendica..
Image and video hosting by TinyPic

A saada druga.. :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>