BILICE PRUKLJANSKO JEZERO

subota, 04.06.2016.

RADI SE PUNOM PAROM

Lipi moji vidim da ima puno vaših komentara i drago mi je da ima interesa za naše misto, ali samo mi nije jedna stvar jasna a to je da vam ništa ne odgovara. Kad se ne radi nije dobro, kad se radi nije dobro ,a pitam ja vas:" Kako bi onda bilo dobro?". Govorim i stojim iza toga bez namjere da bilo koga branim UVIJEK JE DOBRO DA SE RADI jer poslije nekog rada nešto i ostane ,a iza nerada nema NIŠTA. Govoriti o nekomu da se krije iza bloga je iluzija jer me svi dobro poznajete, a ne možete odgonetnuti tko je, uostalom pa zar je to uopće važno i mislim da sam korektan u svojim tekstovima.
Volim da se radi i uvijek ću za to biti, pa zašto Bilice ne bi išle naprijed. Imamo uređene plaže rade se pristaništa, šetnice ,a ako nekom ne odgovara onda to treba riješiti sam sa sobom. Sibo uvijek ima pametnih prijedloga za razliku od nekih što samo kritiziraju pa pozdravljam i njega i vas sve skupa i dajte prave komentare koji se od gušta čitaju!!!!!!


Pozdrav vaš Šef ekipe za očevid!!

- 22:03 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2016 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POWERED BY:

  • SAUBER PETRONAS
    three axes
    Datum i vrijeme kreiranja bloga: 12.12.2005. (12:48)


    Ovaj blog nije ograničen ni za koga samo ako je korektan i fer komentator.To znači da nema: vrijeđanja ,omalovažavanja i ponižavanja bilo koga jer svatko ima pravo na komentar ako je u okviru korektnosti
    Nikakva druga pravila nisu u igri

Linkovi

Kontakt na E-mail