petak, 02.09.2016.

Ljeto lagano ide kraju,rezultati se zbrajaju.bijeli viru selo moje milo.hr

17.10.2016.g.
Obašli smo ranč Majčiceeeeeee,,,a potom u kuma u Gabeeeeeluuuuuuuuu,eto,mora se malo.
Pogledajmo zajedno,a svak neka u glavi svojoj piše romane.
Meni osobno bilo je lijepo,a Vama kako doživite pa krenimo.

Duuuuunjo mooojaaaaaaaaaa,a možda i Vaša Vama na stol za doručak dođe u pekmezu,nikad se ne zna!!!


Ja ako me prepoznajete i moj kumm,Maka.



Ja kum i kumov prvjenac sin,heeee,,,,,,,



Kum i dio njegove obtelji,eeeeee,ima ih još Bogu dragom hvala.



I na kraju,,,,,,,,,,,,,Dvoje golubova ,neka im je sa srećom,život je pred njima.


Zahvaljujem kumu na gostoprimstvu i idemo dalje.
Lijepi pozdrav za sve nas i Vas koji nas pratite.
---------------------------------------------------------------
11.10.2016.g.
Al su rodile ,majko moja šta ću sada sa njima ???
Navalte bijelovirci i bijelovirke ,dođite i nosite .Hoćetel brat pa nosit ili da uzmete ubraneeeeeee,,,,,kako god hoćete,javite se na telefon.


-Kolko mogu ja i žena uberemo i podjelimo,nešto i pojedemo,heeeeee,zdravo je,,,,,


-----------------------------------------------------
27.09.2016.g.
Medarevo Dubrovnik pred bolnicom oba dva sa pregleda.
Susret dva školska prijatelja,Bogu hvala još smo živi,a Vi pogledajte poznate li Vi o komu se ovaj put radi.
1.???????,,,,,,,

2.Juka i pogađajte iz Doljani je,,,,,,,,,,,,,


-eto ga na!, sreli smo i Loru ali on je striji i nije nam školski,,,,,
-urednik Majčica Vas pozdravlja.
----------------------------------------------
UBijelom Viru Lijepo uređeno vrelo.
I bilo je vrijeme. Hvala svima koji su doprinjeli za ovaj viječni spomenik u Bijelom Viru.
-urednik- bijeli viru selo moje malo,Majčica /Jure /Mladen.


---------------------------------------------
24.09.2016.Ranč na Privlaki...........
Prvi susjedi oli ti komšije od grada Metkovića. Miki sa Ženom.
Naravno Miki rukovodi,a žena radi isto ka i u mene ,heee,,,
-U svojim Mandarinama nima ih na daleko ,slatke ka cukar,,,,(kako radiš tako će i bit!!!).


-Evo da se zna da sam i ja tu,žena sprema ručak,vatra gori u sušari na ognjištu.Šta će bit neznam ni ja ni maćke ,uzvrtile se i one ,eeeeeee,,,,,,


-Idemo daljeeee, bijeli viru selo moje maloooooooo,,,,,,,,,,,,
-urednik Majcica.
------------------------------------------
20.09.2016.g.Na kontrolnom pregledu u domu zdravlja Metković pored mojih,Vaših i naših spasitelja sve više susrećemo školske poznanike.
To je znak da stariiiiiimooo,,,,,pa eto pogledajmo.

Naj sestra koja se brine o mom zdravlju zajedno sa mojom naj Dr. Sanjom.



Mladen Majčica i Paponja Milenko-školskiiiiiiii,,,,,,,,,dobro pogledajte koji je koji!!!.



Po povratku kući nađem gosta -pješaka iz Espanje,molim Vas uputija se pješke do Betlehema,hm!,ništa danas nije više čudo.



Večerao je prespavao i ujutro dalje.Neka mu je sa srićon.

-urednik Majčica Vas pozdravlja,,,,,,,,,

------------------------------------------------------
Evo kako je izgledalo naše vrelo kada sam ja počeo sa promidžbom.
Prošlo je puno godina od toga ali hvala Bogu uspjelo jeeeeeeeeee,pogledajmo ni snimak nije baš,tako je bilo.


-urednik Majčica
-idemo dalje.............
----------------------------------------------
Danas 16.09.dan pred moj rođendan izvela me žena na farmu,Privlaka.
Pa pogledajmo zajedno šta to tamo ima!?.


04.Nešto manje ćelavica Naktarina ,čisto za malo da se izguštiramo,eee.


05.Dunja eko ,stvarno kao u pričiiiii,


06.Nešto malo tek požutjeli mandarina i nešto smokava za đem , čisto da oprobamo ovogodišnje Mandarinke,još nisu za berbu.


Eto gaaaaaaaa,a ako Vas više interesira , kliknite u komentarima mišem na link , upoznajmo se ispod na komentarima.Ako ne opet dobro lijepi pozdrav ,,,,,,,,
se vidjamo lipi moji Bijelovirci i Bijelovirke.
---------------------------------------------
Prisjetimo se,



Bijelovirski " Akapone" i te njegov zamjenik,ha,ha,haaaaaaaaaaaa,,,,,,,tako nekako Vam to dođe.

Gdje god kreneš "Bebića"i Juru "Cikića" možeš vidjet pa evo u ovaj lagani ulazak u Jesen kada svi plodovi dozrijevaju,a još malo bit će i svih boja u prirodi.
Srela se u gradu Metkoviću dva Bijelovirca,,,,,,,,,pogledajte sami i priču dovršite svatko na svoj način;SLOBODNO.

1-Ma bože ;Jel ono onomorce ?"ALKAPONE" Bijelovirac.



2- Anu derce sinko priđimo bliže i pogledajmooooo !!!!!!!.Ma nu!,stvarno STEFAAN,jeeeeee glavon i peton,heeeeeeee.



3. Skini derce anu kapu da se dva Bijelovirca slikaju zajedno,velim jaaaaaa tako.
Eto dva "ALKAPONEA ,stari i zere mlađi ,heeeeeeeee,,,,,,,.Jure Struja.



Tiga na, ranije na spavanje,a štaš!?

4.Na kraju ; Kako bi to bilo kada nebi Alkapone mlađi jednom nogon čvrsto u More zagazija da spere malo onu prašinu,aaaaaaa,eeee.


-------------------------------------------------------------
Jadan seljak i proizvođač u svakoj državi,a pogledajte šta sam snimio u Srbiji.



-Žurim se vidjamo na ranču,heeeeee Tamokare na PRIVLAKI.
-urednik Majčica.


Oznake: Privlaka


- 07:13 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.