ponedjeljak, 18.08.2014.

DOČEKAO JUKA i 60 PUNIH godinica-lutam i skitam za vas pitam.blog.hr

Evo u zdravlju,punih 60 g.je tuuuuuuuuuu,ako Bog da ,a dat će.........dogurat će mo i do 100,pa sad kako hoćete,pripremite se,,,,,,,,,,,prijatelji i neprijatelji,heeeeeeeeee,,,,,,,,,,,

-01. Malo Kamenica i morskih plodova za snagu od noći da povratim,,,,,,,,,,pred ručak .

-02.Malo Mušalja,he, he ,heeeee,,,,,,,,,

-03.Mušule na Buzaru,,,

-04.Imamo i ispomoć još jedno uz nas dok se ne uda,,,

-05.Torta poslije delicija; LEDENI VIJETAR,to je ono šta ja volim,,,

-06.Torta se proba.Ja dođem kao Pokusni kunić,,,heeeeeeee,,,,,,

-07.Ćerka,jedina za sada ;o.k.,,da ne ureknem,kada se uda?????,,,,,

08.Ćerka mi pokloni nove zimske gume,,,,,,heee,hvala.Napominje mi;Nisu ćaća balansirane ,paaaziiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!.

09.Poslije ručka,kolači,nastavlja seeeeee,,,,.

-10.EEEEEEEE,ništa bez bolje polovice,,,zajedno do 100-te,,,heeeeee.

-11.Poslije na kavicu kod unuke,,,,sva me izljubila kao da je znala,geniii...

-12.Poslije ipak dva prijatelja iz Neuma,ratni prijatelji,,,,,eto gaaaaa,na!!!!!

-----To je tooooooooo,,,,,se vidjamoooooo,,,,,,,čestitamooo,,,,,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Na kraju ove štorije,prisjetio se Juka starih dana,pogledamo zajedno ako se tko pozna neka se javi majl adresa ima.
------------------------------------------------
-Mladen Majcica iToni Ujdur,Mirjane i Mladena Ujdur,ispred Kuce.
Image and video hosting by TinyPic
Za ovaj put, slika Mene i mojih iz razreda 7.osnovne skole u Metkovicu sa nastavnikom Zucom iz engleskog jezika.
-Za Malu Gospu,don Ivica Kesina predvodio je sv.misu u Dobranjima ,mene je prepoznao , javio se. Hvala.
Ja sam sacuvao sliku za sve,ako netko želi neka se javi rado ću mu poslat, tko voli neka izvoli.
Image and video hosting by TinyPic
-Lipi pozdrav svima koji gledaju, nadam se da ce prenijeti i pokazati starijima koji se vise sijecaju,a ne znaju se sluziti internetom!.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eto kome je bog dao da zna,neka i druge upozna!.Nisu oni krivi sto ne mogu ili ne znaju!

-urednik Majčica ,sretan ti rođendan MAJČICE.

Oznake: rođendan


- 11:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.