tihi...

16.09.2015., srijeda

GAZELA

Da sve nije crno u firmi u kojoj radim , pored kolege i njegove novčanice u dva dijela ( opisanom u jednom postu ) shefa i njegovih diploma ( opisanim u jednom postu ), evo nešto i vedrije teme.
Radna kolegica koja zaslužuje da se i o njoj napiše , ali nešto u vedrijem tonu .))

krojač nisam
al ni mjere
uzet ne bih znao
mjere, mjere za šivanje
pitaš , pitaš ko je meni dao

spužva su mi okice
pomno , pomno
svaki detalj one upijaju
mjere , mjere za šivanje
meni zato ne trebaju

samo stisnem okice
i pjesmicu skrojim
probat , probat i ne treba
i bez probe svaka paše
oblinama tvojim

kakva bi tek tada
pjesma , pjesma pala
mjere , mjere za šivanje
kada bi se da izmjerim
meni , meni dala

ako ipak poželiš
za pjesmicu neku
mjere , mjere meni ti da daš
baš sa guštom mjerio bih
neka, neka znaš

---------------------------------------------------------------------------


osmjeh blagi
tvoj nekako plijeni
za pisanje povoda
evo dao meni

pogled uvijek
privlači na sebe
pogledati sa merakom
neda , neda tebe

ali kada prođeš
tada se sve promijeni
gledati i maštati
ostaje tad meni

korake ti gledam
ko gazela gaziš
zemljicu pod sobom
tako divno maziš

tada svu ljepotu
korak ti pokaže
svakim , svakim korakom
gledat te je draže

damar svaki tada
treperi na tebi
ko to , ko to u gledanju
uživao ne bi

vila tebi
da znaš ravna nije
ona korak takav nema
ona ne zna
tako da se smije

<< Arhiva >>