tihi...

23.10.2008., četvrtak

Obzirom da mi godine podariše svoje , podariše mi bolje reflekse , podariše mi i malo bolji vid ,a pameti vezano za upravljanje vozilom nikako ne daruju , odlučih se da ispravim tu nepravdu. Iako svjestan opasnosti koje idu uz brzu vožnju, nikako nisam uspio pobijediti sebe i reći ,smanji, smanji gas, a godine po tom pitanju škrtare. Godine ne donose pameti , a vrijeme je nešto mijenjati. Jedino što sam mogao pokušati da se na takav način spasim od jedine opasne navike, brza vožnja, bilo je to ,…...prodati mrcinu.
...Pamet sa godinama ( bar kod mene, što se vožnje tiče ) nije još došla , ne mogu pobijediti sebe , ali mogu prodati tebe…rekoh mrcini…bolje je i za mene i za tebe..ostat ćemo u jednom komadu..
..Odluka pala , ukrasile se šajbe …i što se dalje dešavalo , ako te baš interesira ,čitaj dalje

prodaje se mrcina
baš ovakav natpis
ja sam postavio
šajbe obe benđži
sa njima ukrasio

i gledam ga nešto
baš mu lijepo stoje
namamio oko sebe
pogled s njega ne skidaju
vrte glavom i u sebi broje

koliko je prešao
i koliko para traži
pa koliko konja
mrcina ta ima
šuti, šuti benđžo
i prkosi svima

tko je ovo vozio, tko prodaje
čujem jedan pita

svi gledaju
dok po masi
njegov pogled skita

nemam snage da mu kažem
mrcina je moja
al sigurno neće brale
nikada u njega
sjesti guza tvoja

preko oka papar
benđžu, benđžu gledi
vozikat će tebe opet
deda, deda sijedi

smanjit ću ja gasa
kod majstora tebi
natpis ovaj

tebi benđžo
postavio nikad više ne bi

refleksi su oslabili
jer godine
odradiše svoje
vozit ćemo sad polako
i gledati po asfaltu
ostavljene te potpise crne tvoje

koliko je vrijedila ova avantura, pokušaj da se na neki način odviknem te loše navike, brze vožnje , kako mi se sada čini, polučio je i nekakav rezultat, ali ne znam koliko će dugo biti učinkovit ,pokazat će ipak vrijeme.
Uz jednu napomenu, unutrašnjost benđži sada krasi jedna naljepnica, sa tekstom meni dobro poznatim i poučnim ,ali neka se ipak nađe meni točno
ispred okica na suncobranu …. lijepo je imati dobro auto, ali mu razum treba kao vozač ….

smanjit ću ja gasa
kod majstora tebi ……….. ipak za sada ostaje samo obećanje, pokušat ću poštovati natipkano na naljepnici….
.

Pa sretno nam i dalje
druženje mrcino
bilo gdje se mi vozili
putovi nam sretni bili
bez potpisa da ćeš moći
valja kući živ zdrav doći
wave















<< Arhiva >>