Svaštara
Moj najdraži bloger

Blog.hr
24sata

bigbadmama

18.06.2008., srijeda

Tri priče

U olujnoj noći tamnoputa žena stajala je uz cestu. Auto joj je bio u kvaru i trebala je pomoć. Potpuno mokra od kiše počela je zaustavljati automobile.
Mladi bijelac, kao da ne poznaje rasne sukobe u SAD-u sredinom 60. godina, zaustavio se kako bi joj pomogao. Mladić ju je odvezao na sigurno, pozvao mehaničara i taksi. Žena je bila u žurbi, no zapisala je adresu svog spasitelja kako bi mu se zahvalila.
Nakon tjedan dana mladiću je netko pokucao na vrata. Iznenađeno se zagledao u poštara na vratima koji je nosio veliki paket. Sadržavao je velik televizor u boji s porukom:
“Najljepše hvala što ste mi pomogli one noći. Kiša je smočila moju odjeću, kao i moju dušu i u tom trenu došli ste Vi. Zahvaljujući Vama uspjela sam vidjeti svog supruga prije no što je otišao s ovog svijeta. Neka vas Bog blagoslovi!
Mrs. King Cole”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

... Nakon nekoliko mjeseci studija medicine profesor nam je podijelio test. Bio sam uzoran student i brzo sam odgovorio na sva pitanja osim zadnjega: “Kako se zove naša čistačica?˝
Predao sam test neispunivši zadnje pitanje. Pred kraj testa kolega je upitao profesora da li će i zadnje pitanje utjecati na ocjenu.
“Naravno!” odgovorio je profesor. “U životu ćete upoznati mnoge ljude. Svatko od njih značajan je na svoj način.”
“Svatko zaslužuje vašu pozornost, makar mu namijenili samo pozdrav ili osmjeh.˝
Nikad nisam zaboravio tu lekciju, a i saznao sam da se čistačica zvala Maria.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

U godinama, kad je cijena sladoleda bila mnogo manja no danas, desetogodišnji dječak sjeo je u slastičarnu. Konobarica mu je donijela čašu vode.
“Koliko košta porcija sladoleda?” upitao je dječak.
“Pedeset centi” odgovorila mu je konobarica.
Dječak je izbrojao svoje kovanice.
“A koliko košta ovaj sladoled u čašici ?”
Tad su u slastičarnu počeli dolaziti drugi gosti i konobarica je polako gubila strpljenje. “35 centi” grubo mu je odgovorila.
Dječak je još jednom prebrojao kovanice i odvratio:
“Donesite mi onda sladoled u čašici.”
Konobarica mu je donijela sladoled i račun. Dječak je pojeo svoj sladoled, platio račun na blagajni i otišao. Kad se konobarica vratila k stolu, kako bi ga pospremila, počela je plakati. Na rubu tanjurića dječak je ostavio 15 centi napojnice.
Dječak je izabrao sladoled u čašici umjesto cijele porcije kako bi imao dovoljno za napojnicu.

- 08:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
debela zločesta mama
Brojač posjeta
free hit counter

hit counter
Prilagodeno pretrazivanje