peace of mind

01.10.2010., petak

der iz wat it iz

E ovako proshlo je mnogo i zhao mi je shto nisam nishta od toga zapisao al nema veze ici ce mala retrospektiva:

Zavrshio sam prvu god fax-a i jako sam bio srecan zbog toga jes da sam ostavio 2 predmeta sada u septembarski rok da zavrshim ali nisam zato shto sam bio previshe lijen da uchim vjerovali ili ne al dobro imam ispravku sad u oktobarski ali opet nemam volje da uchim ne znam shto mi je i necu saznat dok ne krenem da uchim jebeno moram! Stisnut je raspored veoma idu treba da idu snimanja a ja se kockam sa ispitima od kojih je jedan polu tezhak a jedan zheshce tezhak i mogao bih lagano to da zavrshim al sam previshe lijen i to me zheshce jebe. Nego dosta smaranja oko fax-a dovoljno ja smaram sebe svaki dan u mozak sa tim necu josh smarat i blog.

Dalje zheljno ishchekivano ljeto je proshlo zajedno sa zheljno ischekivanim radom u Aqua Park. Bilo je fino al ekipa nije bila ko proshle godine nekako je bila ispod lvl-a proshlogodishnjeg ochekivao sam bolje dobio sam gore nema veze i ovako je fino bilo ali falio je shtimung od proshle god i bash sam se smorio radi toga zato sam odluchio da vishe vjerovatno necu raditi u aqua park srushili ga ili ne. To je definitivno.

Kolko sam se nagrdjivao preko ljeta alkoholom sad sam odluchio da spushtim lopticu i uspio sam nema vishe zajebancije strejt sam kolko god mozhe bit chovjek samo shto se koljem sa nekim bubarusima kroz stan nema ih mnogo al ih ima dovoljno da me iznerviraju i da mi pokvare svaki obrok da ne mogu pristojno jest zato sam qpio neki zheshci otrov ima da im jebem kevu sutra kad ih dofatim sa njim. Necemo ja i oni zhivjet pod isti krov kunem im se...

Nego dalje shto ima da vam ispricham neam pojma uglavnom guram sa ovom praxom svashta me cheka sad ovaj semestar radio drame diplomski filmovi ihaha ima da se radi kolko ocesh i to mi je banja

Sto se tiche ljubavi hm bash nishta novo standardno smorno nikako da nadjem sebi par al neka ima kad sad prvo fax i nausput da se nece neki poslic sredit i tako.

I tako to je to see ya my friend bicu u pripravnosti ovih 9 mjeseci tako da cu tipkat :)


- 20:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ono shto ce biti napisano ne mozhe se opisati

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Filmovi

Odradjeni filmovi:

Tisina (snimatelj i dizajner zvuka)
Medj' javom i medj' snom (snimatelj zvuka)
Dokumentarni film o Akademiji Umetnosti Beograd (snimatelj zvuka)

U planu:
Koje je boje ljubav (snimatelj zvuka)