peace of mind

29.12.2009., utorak

KKN - Polako

Sa svetle strane oluje pali smo na sve ulice
I svaki sekund stvarnosti nas okuje
Sistem je ono najgore i protiv njega sam zauvek
A ti ne zaboravi ko si i na kojoj si strani
Ti pokazi mi zaboravi opasnosti
Kad me svetlo pogodi polako polako prilazim

Dok oblecemo grad kazem da se ne bojis
Jer Andjeli skupljaju vojsku
I pusti da senke prodju i da nas greju krila do ujutru
Jer kad dodje novi dan postajem nemiran
I radim sta znam i nikoga ne pitam
Ti pokazi mi i zamisli i ne brini
Vreme nase svetlosti polako polako dolazi

Jer ja te volim i ja ti pricam da mozes sve
U svakom gradu u svakom zivotu ti sapucem
I ja svuda polako prolazim i samo duhovi me cuju
I ja te nosim tamo gde strahovi umiru
Ti pokazi mi pokazi mi pokazi mi
Kad se nebo otvori polako polako iznad svih


- 19:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ono shto ce biti napisano ne mozhe se opisati

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Filmovi

Odradjeni filmovi:

Tisina (snimatelj i dizajner zvuka)
Medj' javom i medj' snom (snimatelj zvuka)
Dokumentarni film o Akademiji Umetnosti Beograd (snimatelj zvuka)

U planu:
Koje je boje ljubav (snimatelj zvuka)