bich.blog.hr

26.10.2005., srijeda

TRACEVI

Ljudi pa to su tracevi!!!!!!
Neki su dobri,a neki losi,a sta se moze!Ipak su to tracevi!Javite mi se svi ako imate koji trac,dobar ili los,rado bi ga saznala!Ipak ja volim tracat,pa to mi je hobi!
Evo neke zanimljivosti iz mog kvarta:
Mojo frendici iz kvarta se svida jedan rom,ali i njegov buraz BLIZANAC joj se isto svida :PA INES DAJ SE VISE ODLUCI KOJEG CES?Ali inace je jako spaljena,i naravno opsjednuta je svojim supkom,i jedva ceka daj joj kazem:DA INES IMAS BOLJI SUPAK OD DEJANE!!!!Dosta o njoj!

Ima jedna cura u mom kvartu,kojoj ime ne zelim napisati,ali ipak cu nesto reci o njoj.Ona vam ljudi nikad nije pospremila svoju jebenu sobu,gace joj nikad nisu u ladicama ,nego su po podovima,a to je ODVRATNO!Cura se boji decki,boji se brijat,a i ne brije se dolje!!!!HAHA.Ja kad hodam po njezinoj sobi i slucajno oko tenisice mi se nesto zapne,i lagano pogledam dolje,a na kraju su se njezine bokserice priljepile uz moji tenisicu koliko su bile ljepljive od prljavštine!!!!!!!!!!kad sam to vidjela skoro sam dobila srcani!!!!

Danijela-MRTVAC-Ta cura je tako glupa.Kao prvo nezna se oblaciti,sminkati,u osnovnoj je dolazila u badicu,u torbi je nosila kaladont i cetkicu.Pa jeli je to normalno!!!!!!!!!!!!!!

VUKODLAK:To je jedan decko iz mojeg kvarta koji nema dlaka na kurcu,nema ni malo,ali cula sam da se prica da su mu narasle ,i da sad ima male sitne jako sitne dlacice!!!!!!!

NEDAM MI SE VISE PISATI,NE BRINITE SE IMAM JA JOS PUNO TRACEVA!!!SAMO NISAM SAD BAS RASPOLOZENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ŠORA ME LJUBAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PUSA SVIMA!!!!!!!


- 15:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

MOJE PJESME

POSTALA SAM LAKA