biblija

24.04.2005., nedjelja

Đavolja posla

Blagoslovljeni su oni kršćani koji su preumorni i prezauzeti i koji imaju previše posla da bi se mogli posvetiti svojoj kršćanskoj braći.
Oni će prvi skliznuti.

Blagoslovljeni su oni kršćani koji čekaju da ih se moli i da im se zahvaljuje, jer njih mogu iskoristiti kako bih oslabio Crkvu.

Blagoslovljeni su oni kršćani koji su osjetljivi, jer, ako bude sreće, prestati će dolaziti u crkvu i nagovarati će druga da isto čine – to su moji misionari.

Blagoslovljeni su oni kršćani koji su tako religiozni da svima idu na živce.
Oni su moje kamenje spoticanja.

Blagoslovljeni su oni kršćani koji stvaraju neprilike. Oni su moja ekipa za rušenje.

Blagoslovljeni su oni kršćani koji nemaju vremena za molitvu.
Oni su lak plijen.

Blagoslovljeni su oni kršćani kojima sve smeta i koji stalno mrmljaju. Oni su moji najbolji obeshrabrivači.

Blagoslovljen si ti koji ovo čitaš (ili slušaš) i misliš kako se to odnosi na nekog drugog. Uhvatio sam te!

- 11:13 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi